Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

22 Ian 2016, 19:40

Am inteles, pai atunci imi cumpar 1L de antigel si pun 100ml sas vad ce se intampla. E bun G12 roz? http://www.emag.ro/antigel-concentrat-s ... D6R5BMBBM/
Din ce vad interval de inlocuire este de 5 ani, recomandat. Al meu nu stiu daca a fost schimbat vreodata. Are cineva idee cati litri de antigel intra? Ca poate cumpar 5-6L si il schimb pe tot.

Astazi am primit raspuns de la service-ul agreat de City, asiguratorul nu este de acord cu schimbarea barii. Au spus ca mai insista si revin luni cu un raspuns (ce inseamna asta, nu stiu; la reconstatare erau foarte siguri ca se aproba inlocuirea, astept sa aflu si motivul refuzului). Era de asteptat. Astazi am fost la alt service, voi merge luni la reconstatare la ei si vedem mai departe. Avand in vedere ca am urechile rupte ar trebui sa-mi schimbe bara fara discutii. Dar, asa e in romania.
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1177
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

22 Ian 2016, 20:08

Nu e rentabil sa il schimbi acum pe tot. Schimba-l cand trebuie sa ii faci distributia, pentru ca atunci oricum o sa iti curga tot. E drept ca se poate recupera, dar mai bine il schimbi atunci cu unul nou.
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

22 Ian 2016, 20:11

Perfect, atunci in vara fac manevra asta. Aveam de gand in vara sa schimb doar o rola din cele 2 de la distributie. A fost schimbat tot kitul de distributie acum 25 de mii de km in italia si mi-a zis mecanicul ca daca vreau eu sa fiu linistit, pot sa schimb doar o curea sau ceva de genul, iar cand fac peste 60 de mii atunci schimb tot kitul.
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1177
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

22 Ian 2016, 20:18

Cel mai bine schimbi tot odata, stii ca e pus de tine nou si nu mai ai temeri ca nu ai schimbat la timp, asta daca vrei sa tii masina mai mult timp.
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

23 Ian 2016, 09:25

Are dreptate mihai.Cat despre asigurator nu lasa doar service-ul sa poarte dialogul.Mergi la ei vorbeste tu si anuntai ca stii despre urechile rupte si ca nu se pot repara si la sfarsit nu o sa semnezi nimic si faci plangere la ASA.
De obicei cu service agreat sunt manevre intre ei.
Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

04 Feb 2016, 18:52

Cu service-ul am rezolvat, s-a aprobat inlocuirea elementului (dupa ce au insistat pe langa asigurator). A fost plasata comanda pentru bara noua de Cupra R :yah mai departe vedem cum rezolvam cu vopsitul si ce nuanta iese. Ma bate gandul sa iau bara si sa merg la vopsitoria unde mi-am facut masina in vara, macar acolo am siguranta ca iese aceeasi nuanta. Se poate face acest lucru, service-ul deconteaza doar bara urmand ca unde o vopsesc sa deconteze manopera si operatiunea de vopsire si ce mai este nevoie.

Legat de antigel, am cumparat un bidon de 1L G12 roz, am pus cam 150ml, acum este ok nivelul. Atat pe frig cand e motorul rece cat si pe cald.

Maine sper sa apuc sa-mi montez module pentru pozitii de US style (sunt deja cumparate) si un Strobe Controller pentru frana cu LED GS-100A (a ajuns azi de pe aliexpress).

Mai departe caut de urgenta un atelier care se ocupa cu evacuari complete si downpipe custom. Pe 19 martie o sa-i fac stage 1 la completechip si vreau sa am evacuarea facuta pana atunci cu downpipe-ul marit in acest sens. Imi puteti recomanda pe cineva in bucuresti care se ocupa cu evacuari custom si lucreaza ok? :cheers
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

04 Feb 2016, 23:14

Vrei doar downpipe? sau nu am inteles bine?

Pilot Bucuresti ar fi ok.
Un amic si-a facut recent un downpipe la ei, 63mm (leon 1.8T)

 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

04 Feb 2016, 23:55

Vreau downpipe si evacuarea toata custom. Tot traseul. In principal pentru ca eu am toba de Cupra/Top Sport si bara de Cupra R. Tips-urile de Cupra stau mai in stanga cu 2 cm fata de bara de Cupra R si atunci imi atinge putin bara huruie rau in primele 2 minute. Plus ca e mancata de rugina ca doar are 12 ani masina. As vrea sa scot si finala. Bine, visul meu era sa-mi fac tot cap coada din galerie serpisori etc..dar ma costa prea mult nu are rost. Mersi de pont, sun maine la ei. Ai idee cat l-a costat downpipe-ul de 1.8T?
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 00:05

~800 ron
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 00:20

Doar downpipe-ul 800 lei? Mersi de raspuns. O sa vad maine cat mai costa si evacuarea. probabil fara 500 euro nu scap, asta e clar :mrgreen:
 
Avatar utilizator
grasuraul
Mesaje: 1087
Membru din: 14 Dec 2008, 21:57
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 00:25

Salut, as fii si eu interesat de un ""Strobe Controller pentru frana cu LED GS-100A"" unde se monteaza? Doar pe stopul led de pe spate?
My Toledo 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 00:32

Salut. Da, eu o sa demontez stopul led de pe eleron, tragi putin de el si iese din prinderi, se monteaza foarte usor pe plus si minus. Cauta pe youtube GS-100A si gasesti un tutorial cum se monteaza si cum arata, sunt la munca si nu am access la youtube sa-ti arat. L-am luat cu 2 euro si ceva parca, sper sa faca treaba. O sa-l testez sa vad daca e benefic, daca deranjeaza in trafic atunci il demontez. La drum lung sau pe autostrada pe ceata sigur ajuta dar in trafic bara la bara cred ca o sa fie putin enervant pentru cei din spatele meu.
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 16:12

Luni merg la Pilotauto pe andronache, estimativ downpipe 700 lei si traseul pe 63mm la 1600 lei. Daca le fac pe ambele la ei, ma costa totul in jur de 1900 lei aproximativ + - 100 lei. Urca masina pe elevator si facem constatare si calcule (pe gratis). Acum nu stiu ce sa fac cu catalizatorul, se poate anula din soft sau se da jos. Dar, daca scap de el, dupa noxele nu mai ies, ITP-ul sa zicem ca il fac eu la cineva dar daca ma opreste RAR-ul am incurcat-o.

Traseul pe 63mm este decent? Pentru un stage 1 cat vreau sa merg eu la un 230-240cp maxim.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7205
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 16:24

stai linistit ca nu te cauta nimeni de catalizator in Romania (poate doar sa umbli fara tobe si sa urle ca naiba, atunci atragi atentia). da, sunt si solutii din soft ca sa nu ai check engine aprins. eu la evacuare am lucrat cu dani CSL Customs si baietii de la Top Gear Longlife, super multumit am fost.

*63mm e suficient pt puterea respectiva
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

05 Feb 2016, 22:14

M-am interesat in seara asta si la Top gear Longlife, pretul este putin mai maricel in jur de 3000 lei (tot pe 63mm) insa am garantie pe viata :wink: plus ca toata lumea ii recomanda. Eu o sa mai reduc 200-300 lei pentru ca imi voi pastra tips-ul de Cupra ( cel dublu, pentru moment). Voi renunta la catalizator insa trebuie sa vad cum reglez din soft sa nu am check engine-ul aprins.

La CSL Customs nu am apucat sa sun inca, ma interesez luni si la ei. Ce ti-ai facut la CSL si ce la Top Gear longlife? Vad ca si CSL se ocupa de donwpipe-uri si trasee complete :hi
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator