Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 00:11

Salutare,

Ei, a venit timpul sa-mi prezint si eu "blonda" din dotare :yah. Este vorba despre un Leon 1M din 2004, motor AUQ 1.8T, 132 KW, 180 CP, echipare Top Sport. Am cumparat masina in Iulie 2014 pe cand avea 115.131 km la bord, in clipa de fata are in jur de 127.762 km. Ca si dotari enumar o parte din ele (nu am mai condus masina de 3 saptamani pentru ca este la vopsit complet deci posibil sa uit cate ceva):

-Climatronic
-Computer de bord
-4 geamuri electrice
-Oglinzi electrice incalzite
-Volan reglabil in adancime si inaltime
-Scaune sport
-Suspensie sport
-Jante 17'' top sport vara si pe 16" Arcasting de iarna
-Pilot automat
-Senzor de ploaie
-Oglinda cu antiorbire
-Alarma de fabrica
-Radio CD aura cu 8 difuzoare

Vara trecuta am zis gata este timpul pentru o masina luata din "banii mei"..si de aici au inceput cautarile si noptile pierdute. Plecasem la drum chitit pe un Astra H GTC 1.6T pentru ca am condus 6 ani un astra H si eram innebunit dupa GTC (visul meu era OPC..). Leon-ul acesta mi-a fost recomandat joi dupa masa. Vineri dimineata l-am vazut si l-am pozat din toate partile posibile (aici tin sa-i multumesc lui Ony, colega Playmo, care mi-a dat 2-3 sfaturi inainte sa o cumpar) iar sambata seara era pe platforma in drum spre casa. Masina nu arata foarte "vie" cand am luat-o, asta pentru ca statuse pe loc de peste 3 luni de zile:


ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Aspectul am zis ca se rezolva (se vedea cu ochiul liber ca avea 3 nuante de galben pe putin), ce conta cel mai mult era partea mecanica si interiorul. Motorul merge si tragea perfect (stiam ca totul era in regula la acest capitol pentru ca era verificata inainte de catre mecanicul care a luat-o pentru el) iar interiorul era ca nou (nu s-a fumat si nici nu se fumeaza in ea). De cum am pornit-o si m-am pus la volan am zis GATA trebuie sa fie a mea ! Dupa ce am adus-o acasa, am stat toata noaptea sa o descopar (nu mai condusesem Seat pana atunci, nu stiam nimic despre Leon). Cum masina nu era inmatriculata, nu avea RAR-ul facut, RCA etc am fost nevoit sa o explorez pe loc mai mult (am dat si cateva ture cu ea normal :drive si am ramas impresionat de puterea ei dar si de consum :alien: ). A doua zi am readus-o cat de cat "la viata":


ImagineImagineImagineImagine

A urmat programarea la RAR (care a durat cam 2 saptamani) timp in care mi-am facut de lucru la masina cu urmatoarele:

-cumparat covorase din cauciuc
-schimbat toate becurile de la pozitii/plafon/exterioare/portbagaj/numar de inmatriculare cu led-uri cu SMD
-bricolat mufa AUX pt Aura
-demontat toate plasticele de la motor si curatat plus spalat cat de bine am putut acea protectie intre capac motor si capota din material textil (era PLINA de praf).
-demontat cauciucul de pe pedale si curatat (cel de pe frana merge pus inapoi doar daca il incalzesti putin).

Cam tot ce se putea face la o masina fara sa implice mersul fizic cu ea :mrgreen: . Dupa ce a luat RAR-ul cu brio si am facut RCA + platit rovinieta a urmat un drum la mare cu "blonda". Hmm, aici am avut putine emotii pentru ca dupa doar 30 de km pe A2 am pierdut pedala de acceleratie, martorul EPC aprins in bord eu fiind pe banda a doua cu 130km/h. Am oprit repede, am lasat-o in pace 5 minute dupa care am pornit-o si totul a fost in regula. Ulterior am aflat ce s-a intamplat (fostul proprietar ii pusese un tub pe furtunul de la EGR pentru a "imita" un blow off si atunci senzorul de la EGR primea erori).

Intre timp, a primit folie Llumar pe spate plus luneta, o pereche de pneuri noi Ultrac Sessanta plus becuri lupe pentru pozitii:

ImagineImagine

Inca cateva poze:

ImagineImagineImagineImagineImagine

Aici avem configuratia de iarna, jante Arcasting cu GoodYear UltraGrip 7:
ImagineImagine

Din lipsa de timp si pentru ca masina avea 3-4 nuante de galben pe ea, am tot evitat sa-i deschid un topic. INSA, de 3 saptamani este la tinichigerie unde a fost indreptata si s-a lucrat intens la ea, astazi s-a terminat cu vopsirea iar maine o sa fie gata (sper) :yah

In tot acest timp a trecut prin 2 revizii (shimbat ulei filtre etc), schimbat toate discurile plus placutele de frana (am mers pe discuri ATE Power Disc aerisite plus placute ATE).

Inainte sa intre la reparat, am cumparat o bara spate de Cupra R (de la colegul Leonte) pentru a inlocui bara de Top Sport (care mi se pare cam bombata si nu imi place). Masina arata cam asa acum 2 saptamani cu bara de Cupra R:


ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine


A urmat pregatirea pentru vopsit:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Si cam asta este noua culoare, de data asta o singura nuanta :))) :

ImagineImagineImagine

Revin cu mai multe poze cand este gata. Mai este putin de lucrat la ea, o sa vopsesc capacele de oglinzi negre, dispar inscriptionarile de pe spate cu leon si motor, schimbat toate carenajele (am nevoie de toate 4, daca stiti de unde as putea sa-mi cumpar SH). Cu siguranta am omis anumite detalii, completam pe parcurs.

Am inceput cu destul de putine modificari am zis sa o vopsesc complet intai, acum ca este 90% gata urmeaza sa intram mai serios pe partea de modificari.

Step 1 - vreau sa o cobor 3-4cm. Miercurea viitoare plec in Germania pentru o saptamana si as vrea sa-mi cumpar arcuri Eibach Sporline la 100 euro de aici care am inteles ca sunt cea mai ok varianta in combinatie cu suspensia sport de fabrica. Cand schimb arcurile o sa-mi vopsesc si etrierii intr-un negru lucios (sau rosu aprins, nu stiu 100% inca). Pareri? Ce imi recomandati, Sportline sau ProKit?

Pentru viitor am in plan: stopuri custom led, faruri cu lupa/leduri DRL custom, blow off sau evacuare modificata pentru sunet, un soft pana la 210-220 CP in prima faza, bara de rigidizare, schimbat led-urile din bord cu alb/rosu mai placut ochiului, reparat oglinda stanga care a ramas fara partea electrica, upgrade la stergatoare de G5 pe fata iar pe spate eventual dop (daca nu tot upgrade la stergator de G5), in interior schimbat Aura cu un Alpine plus statie cu subwoofer, curatat tapiterie interior plus activat inchidere geamuri din telecomanda (acum merge doar cu cheia in butuc).

Cam atat, pentru moment :cheers
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 06:50

Bun venit :hi
Sportline ( dar iti va pune probleme iarna sau la urcatul unei borduri ) + negru lucios.
 
Avatar utilizator
Lucian
ClubSEAT Team
Mesaje: 277
Membru din: 20 Ian 2011, 19:58
Localitate: Bucharest

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 07:07

In sfarsit, ti-ai facut si topic de prezentare :tongue Te astept la o spontana/saptamanala, dupa vopsire. :hi
 
Avatar utilizator
Adriannn
Mesaje: 446
Membru din: 07 Aug 2014, 10:33
Localitate: Craiova

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 07:27

Cat te-a costat vopsirea ?
Ex: Seat Leon 1.6 16V BCB 2004 Magma - Competition
Actual: still looking for the perfect car
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2316
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 10:06

Bine ai venit si pe forum :)
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8347
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 10:14

Bun venit!!! :hi
Aceeasi intrebare o am si eu: cat a costat vopsirea si daca sunt nereguli, care ar fi acestea?
Arcurile din link-ul tau o coboara cam mult si nu egal: 45-50mm fata si 35mm spatele. Cred ca e cam mult avand in vedere ca e deja coborata fata de echiparea standard, cu 1.5-2 cm.
Cum este upgrade-ul de stergatoare FATA de G5?! Eu nu am vazut si sunt tare curios daca sunt plug&play sau mai trebuie bricolat ceva la ele.

:cheers
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 10:23

Foarte misto masina! :hi
Nu o vinzi ? :tongue

Repet intrebarea generala : unde a fost vopsita?

 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 13:02

Asa da!
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 22:40

bgd_b92 scrie:
Bun venit :hi
Sportline ( dar iti va pune probleme iarna sau la urcatul unei borduri ) + negru lucios.


Am inteles. Sportline o lasa cam multicel pe fata 5cm, ea si asa e lasata din fabrica. O sa aleg varianta Pro-Kit, o varianta mai "safe". Negru lucios clar, mai ales dupa ce am vazut cum au iesit capacele la oglinzi azi.

lucien scrie:
In sfarsit, ti-ai facut si topic de prezentare :tongue Te astept la o spontana/saptamanala, dupa vopsire. :hi


Maine seara lucrez, nu ajung la CP. Duminica sunt prezent la spontana, acum am cu ce sa ajung : :drive

Adriannn scrie:
Cat te-a costat vopsirea ?


A costat ceva, important este ca a iesit asa cum trebuie, mai bine decat ma asteptam !

zeusik scrie:
Bine ai venit si pe forum :)


:cheers

Roger scrie:
Aceeasi intrebare o am si eu: cat a costat vopsirea si daca sunt nereguli, care ar fi acestea?
Arcurile din link-ul tau o coboara cam mult si nu egal: 45-50mm fata si 35mm spatele. Cred ca e cam mult avand in vedere ca e deja coborata fata de echiparea standard, cu 1.5-2 cm.
Cum este upgrade-ul de stergatoare FATA de G5?! Eu nu am vazut si sunt tare curios daca sunt plug&play sau mai trebuie bricolat ceva la ele.

:cheers


Nereguli nu sunt, a iesit exact cum trebuia. Aripa dreapta a fost reparata foarte ok pe stand de indreptare (varianta a doua era cumparat aripa dreapta spate noua, sudat multa munca si mai multi bani si riscuri mai mari de rugina in timp).

Bara de CR sta foaaarte bine pe masina, sunt compatibile 100% prelungirile aparatoare de noroi de pe Top Sport pe CR, mai trebuie mutata putin toba de esapament 2 cm in dreapta si scoasa mai inafara (ma ocup de asta in 2 saptamani). In clipa de fata atinge putin toba de bara. O sa revin cu poze.

Este intradevar cam mult 5cm fata si 3cm spate. O sa aleg Pro-Kit care coboara 3 cu 2.5. Cel mai bun compromis. Nici nu stiu daca sunt plug&play, revin cu detalii in 2 saptamani (pana atunci fac rost de ele). Vreau sa scap de stergatoarele stock.

Ciosmi scrie:
Foarte misto masina! :hi
Nu o vinzi ? :tongue

Repet intrebarea generala : unde a fost vopsita?



Mersi mult!
:lol: glumesti? cum sa o vand ??

Vopsirea completa a fost facuta la MGS Auto.


Astazi am luat masina, ma simt ca si cum am cumparat-o de noua din reprezentanta (imi permit chiar sa spun ca arata mai bine decat o masina noua, un coleg de birou mi-a spus ca nu a vazut in viata lui masina asa de curata si lucioasa :mrgreen: ). Fara alte introduceri, cateva poze facute in graba cu masina (am telefon nou, nu ma pricep la fotografiat, am apasat pe un buton HDR si mi-a stricat unele poze):


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Bara spate de CR mai trebuie putin stransa in partea stanga la aripa, iese 1mm inafara putin (este foarte tensionata de la accident, colegul Leonte stie mai bine ce a facut cu ea si cu acel stalp din Kaufland :mrgreen: ). Tinichigiul mi-a spus ca daca sunt maniac si vreau sa iasa totul perfect trebuie schimbata, insa pentru moment este mai mult decat ok. Nu se observa cu ochiul liber, doar cine stie unde sa se uite si merge pe linia ei descopera.

In rest am multa treaba, trebuie curatata bine de tot pe la motor si pe stalpii interiori, trebuie sa-mi lipsesc numerele cu banda dubla adeziva (de data asta am cumparat Bison..sa tina). Dat comanda de arcuri Pro-Kit. Curatat jentile pentru ca sunt foarte murdare (any idea cu ce solutie si de unde?). Lustruit pe la interior una alta. Dupa ce termin revin cu mai multe poze, fresh :).

In final pot spune ca sunt 110% multumit de cum a iesit si de schimbarea ei fata de cum arata :cheers
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 23:33

Foarte bine a iesit.
Felicitari pentru starea in care ai adus-o
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8347
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 23:42

Da, a iesit foarte bine.
Cu prelungirile alea as vrea niste poze, te rog, ca sa ma lamuresc si eu. Maine seara ajung la CP si as fi vrut sa-ti vad masina si sa mai schimbam niste vorbe. :hi
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

30 Iul 2015, 23:55

puputavi scrie:
Foarte bine a iesit.
Felicitari pentru starea in care ai adus-o


Multumesc. Este doar inceputul.

Roger scrie:
Da, a iesit foarte bine.
Cu prelungirile alea as vrea niste poze, te rog, ca sa ma lamuresc si eu. Maine seara ajung la CP si as fi vrut sa-ti vad masina si sa mai schimbam niste vorbe. :hi


Din pacate lucrez de noapte si voi fi la munca. Duminica la spontana nu ajungi? Poze nu am cu prelungirile respective dar voi face in 2 saptamani cand montez arcurile pe masina, voi demonta bara spate sa o aliniez cat pot de bine. Tot ce mi-a spus tinichigiul este ca s-au potrivit..o sa vad cum le-a montat cand o dau jos.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8347
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

31 Iul 2015, 00:16

Nu pot sa ajung duminica :(
Autocolantul negru de la usi nu-l mai pui la loc?
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 331
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

31 Iul 2015, 01:33

Roger scrie:
Nu pot sa ajung duminica :(
Autocolantul negru de la usi nu-l mai pui la loc?


Ba da, trebuie sa-l comand si pe ala. Faza a fost in felul urmator, am intrebat de la bun inceput daca se poate schimba si ala. Mi-au spus ca da doar ca ei vor incerca sa-l acopere bine si daca nu se poate masca il vor da jos si punem altul. Este destul de scump am inteles acel autocolant insa clar il vreau inapoi pentru ca arata altfel masina cu el. Am inteles ca se monteaza si destul de greu. Stii cumva ce cod are sau cum se numeste? O sa merg cu lista de piese la Avia Motors :))
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Leon 1M NFS 1.8vT

31 Iul 2015, 06:18

Pro kitul coboara real ~ 22-20mm ; ne spui cat a costat distractia ? :hi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori