Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
DJ77VLD
Subiect Autor
Mesaje: 188
Membru din: 27 Dec 2007, 09:41
Localitate: Craiova City
Contact:

21 Ian 2008, 09:55

Am rezolvat problema razuind cele 2 lamele din borcan cu o surubelnita.Deci..s-ar parea ca asta e leacul :lol:
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

indicator temperatura apa

20 Iul 2008, 20:50

Am si eu o intrebare legata de urmatorul comportament daca este normal sau nu:

Dupa pornirea motorului, din cate imi amintesc acul indicator crestea pana la valoarea de 90 grade si ramanea acolo pana la oprire indiferent de temperatura exterioara. De ceva vreme insa nu mai urca pana la 90 si este cumva variabil intre liniuta a 3-a si cea de 90 daca aveti imaginea indicatorului in minte. Pozitia indicatorului este mai apropiata sau 90, din cate am observat, atunci cand e mai cald afara, cand rulez cu turatii mari, daca o las la ralanti pe loc, etc - in principiu cand sunt conditii sa favorizeze cresterea.

Este normal comportamentul sau ar trebui sa stea la 90 dupa perioada trazitorie dupa pornire motor? Ce influenteaza comportamentul asta (senzori, etc)?
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

21 Iul 2008, 06:10

nu vreau sa te sperii....
acelasi simptom l-a avut si tata inainte sa-i crape pompa de apa (are un ford).
cati km are masina ta?
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

21 Iul 2008, 07:53

Am 175 000 km, urmeaza sa ii fac distributia. Imi poti da te rog si o explicatie logica legata de pompa de apa si temperatura variabila in "zona calda" care manualul SEAT o considera zona de functionare normala.

Pe la 165 000 km am schimbat senzorul G62 care stoca errori intermitente in ECU, mi-e greu sa cred ca s-a defectat iar.

Masina porneste normal si la cald si la rece.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

21 Iul 2008, 09:20

habar n-am ce sa-ti spun...
poate are careva o idee despre chestia asta....
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

22 Iul 2008, 08:54

Nu poate sa imi confirme nimeni ca e termostatul? In curand fac distributia si il schimb daca sunt convins ca din cauza lui este.

M-am uitat si astazi dimineata, de la Billa Titan la Baba - Novac abia a ajuns in zona calda si abia dupa ce am stat in trafic prin zona DEcebal - Clarasi a ajuns la 90. Daca prindeam zona in care sa merg ceva cu 1 2-a a 3-a scadea o liniuta. Toate simptomele astea imi spun ca racirea nu mai este controlata de radiator prin termostat ci se face circuitul mare mereu.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

29 Iul 2008, 12:34

Vineri fac distributia si il schimb, costa in jur de 50 lei un termostat, dupa aia va fi mai dificil, am auzit ca e in zona pompei de apa. Sa vedem dupa aia daca am aceleasi simptome.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport

 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

29 Iul 2008, 14:40

Probleme la pompa de apa o aveai daca se ducea acul dupa 90 grade, nu inainte de 90... daca am priceput eu bine. Mai exista posibilitatea sa fie defect senzorul de temperatura si sa iti indice pe bord mai putin sau mai mult decat gradele pe care le ai tu acolo.
In vasul de expansiune te`ai uitat? Ti`a scazut nivelul antigelului/apei?
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

29 Iul 2008, 15:43

Nici nu am zis ca as avea probleme cu pompa de apa, senzorul de care zici l-am schimbat in iarna, insa dupa cum variaza acul ala in functie de cum merg si cat de cald e afara imi da impresia ca termostatul nu mai inchide circuitul radiatorului si astfel nu mai faciliteaza temperatura oarecum stabila de functionare la 90 grade. El probabil s-a blocat pe deschis si circula apa prin radiatopr mereu, de aici si incalzirea greoaie a motorului si scaderea temperaturii in frana de motor de exemplu la coborarea unei pante.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

29 Iul 2008, 15:44

man eu zic ca aceasta problema e de la termostat....am vazut la multe masini faza asta si mereu a fost acelasi raspuns......termostatul....
dar ca sa fii sigur, intreaba la un service , sau la un mecanic cu state vechi in reparat masini!!!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

29 Iul 2008, 15:49

Vineri schimb distributia (inclusiv pompa de apa) si termostatul, sper sa se rezolve. Mai grav e daca se blocheaza inchis si obtureaza radiatorul, in cele mai multe cazuri de felul asta se lasa cu schimbat garnitura de chiuloasa.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Avatar utilizator
ccristian
Mesaje: 133
Membru din: 06 Dec 2007, 10:05
Localitate: Bucuresti

01 Aug 2008, 12:39

Termostatul a fost, l-am inlocuit si acum sta drept la 90.
Leon 2002 - 1.9 TDI ASV Sport
 
Arhip Andrei
Mesaje: 109
Membru din: 29 Feb 2008, 11:14
Localitate: Bucuresti

martor temperatura

19 Oct 2008, 13:41

Salut,

In ultimele 2 zile, dimineata cand motorul e rece, pornesc iar dupa aprox 5 sec se aprinde becul rosu de la apa si incepe sa piuie...daca merg un pic, opresc motorul si pornesc iar problema dispare si nici nu mai apare pana a doua zi...in timpul mersului temperatura la apa nu trece de mijloc, face caldura normal, totul pare normal mai putin treaba asta...stie cineva ce poate sa fie ?

Merci mult!!!

Leon 1.6 16V, 105 CP, 2003
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

19 Oct 2008, 13:54

Parca mai era undeva un topic asemanator.
Trebuie sa mai completezi cu antigel.
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Arhip Andrei
Mesaje: 109
Membru din: 29 Feb 2008, 11:14
Localitate: Bucuresti

19 Oct 2008, 14:05

Da, imi cer scuze...abia acum am vazut ca topicul mai era...am citit si am completat cu antigel, sa vedem maine dimineata daca mai face...multumesc de raspuns!!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori