Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

18 Iun 2015, 16:13

Ce pret are optiunea pentru piele integral?
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

18 Iun 2015, 16:22

nu stiu cat costa, pretul e diferit in romania fata de belgia. in configurator se gasesc preturile actualizate, se schimba de la an la an.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

19 Iun 2015, 20:23

Ai idee eleronul de lumeta este disponibil si la versiunea in doua usi? De unde se cumpara si cat costa?
ImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

20 Iun 2015, 12:09

Exista eleron din kit aero pt ambele variante de caroserie, au coduri diferite si se gasesc in cataloagele de accesorii. Pretul e undeva la 300 si ceva de euro nevopsit.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

20 Iun 2015, 20:22

Nu e rau accesoriul si il vad bine pe orice FR mai ales ca rolul aerodinamic acolo nu e neglijabil la masinile hatchback. Ajuta putin aerodinamica la vitezemai mari, creaza o oarecare curgere laminara si maisna aluneca putin mai usor la inaintare, fara a turbiona asa rau aerul in spate, specific la hatchback, de aceea modele foarte puternice de la orice marca il includ in standard.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Discutii generale 5F - specificatii, optionale

25 Iun 2015, 13:23

Privind dintr-un alt punct de vedere, poti spune ca viteza maxima constructiva, cea declarata poate sa difere de cea reala, dezvoltata de automobil.
Este clar ca acest parametru dinamic este probabil cel mai putin utilizat, dar cred ca Arhigraph, este bucuros sa ne impartaseasca din experienta lui.
Eu am o curiozitate privind demarajul real intre DSG si cutie manuala si eventual viteza maxima daca tot s-a vorbit de ea.

iVladBogdan - viteza maxima e data de mult mai multe decat de putere si atat. Aerodinamica este clar foarte importanta dar nu numai, conteaza si masa, pierderile ... asta apropo si de masinile care la viteze relativ mici au pierderi enorme, la viteze mari dupa masuratorile lor risti sa vezi ca masina merge pe minus putere :yah . Multe din masinile de serie au limitari electronice pentru viteza maxima chiar daca nu e vorba de 250, chiar mai jos si nu sunt limitari brutale reduce sarcina motorului oricat ai apasa pe acceleratie sau au rapoarte finale care nu favorizeaza viteza de top.

BrasovBogdan - primul si unicul seat care l-am avut pana acum a fost un Leon Top Sport de 180hp cu tractiune fata iar acela stoc dezvolta pe bord 242km/h mai exact dupa 240 trecea acul cu 0 grosime. Nu stiu cat era real dar sunt convins ca asta nou nu este mai prejos.

lungubogdan - replica ta de mai sus este o gluma sau asa gandesti? Imi cer scuze, nu te cunosc si e greu sa interpretez corect.

Si daca tot ne invartim pe langa dinamica la modelul asta despre frane ce ramane de spus? Sunt bune si la o exploatare mai sportiva? Optic lasa senzatia ca este un capitol firav la care se mai poate lucra. Fiind un etrier cu un singur pistonas, avand diametru nu prea mare discurile pe fata, parca acolo lipseste ceva.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 510
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: LEON ST FR 184CP DSG

25 Iun 2015, 14:26

@ Sebastian_RC

Despre comportamentul dinamic al masinii, frane si viraje in forta ; ar putea Gamer sa spuna mai multe detalii. El a exploatat toate cele la parametri diferiti pe circuit..
Impresia mea este ca franele pot fi imbunatatite, in cazul asta , pachet performance (Brembo ) - Cupra !!nu FR
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: LEON ST FR 184CP DSG

26 Iun 2015, 07:26

Cred ca si doar inlocuirea etrierului cu unul mai performant ar insemna un mare plus.
Am vazut ca la VW GTI este un alt tip de etrier mult mai robust si cred cumai multe pistonase, si discul parea mai mare in diametru...
De serie are 288mm pe fata discul si 253mm pe spate, nu e o rusine dar si aici un 300mm ar fi fost acceptabil mai ales la o masina care face 0...100km/h sub 8s.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

26 Iun 2015, 09:48

ca sa lamuresc si problema franelor, la toate modele Leon cu motorizarea 2.0 TDI 184 indiferent de caroserie avem suspensie independenta spate, discuri fata 312 x 25 ventilate si discuri solide 272 x 10 pe spate. personal nu stiu niciun GTI din ultimele generatii (vorbim de golf, nu ?) care sa fie cu discuri de 288 pe fata... cat despre mai multe pistoane pe etrier, nici macar GTI / Cupra nu au in configuratie stock asa ceva (fara pachete frane optionale Brembo etc) , chiar daca avem discuri pana la 345 mm diametru.

* am facut acest topic nou pentru ca pe threadurile de prezentare se discuta despre masinile respective.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

26 Iun 2015, 20:04

Foarte potrivit topicul si binevenite lamuririle!
Se pare ca nu toate brosurile sunt in regula, dar ce sa ne mai mire, pana nu demult hartia suporta cele mai mari ineptii acum internetul, iar ca sa ma familiarizez mai bine cu informatii despre acest model cred ca ar trebuii sa-mi cumpar si eu unul. :wink:
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
ovi_ice
Mesaje: 210
Membru din: 27 Iul 2012, 08:19

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

26 Iun 2015, 22:17

Ia sa intreb si eu niste "curiozitati" :
- MFD-ul color ce vine cu Navi aduce vreo informatie in plus ? Nu ma refer la turn-by-turn instructions pt Navi si nici la faptul ca ai o animatie de tip cover-flow la acele "ecrane", ci doar la cantitatea de informatie de acolo.
- Pe Cupra 280 care e dimensiunea minima de jante ? Am tot cautat pe net, dar n-am gasit nici un spec concret. Era o discutie pe forumul din UK, unii ziceau ca 18", altii ca 17", totusi n-am vazut nici un posesor de Cupra de acolo folosind 17" pt iarna (toti isi cumparau jante+anvelope de 18").
- pt Gamer: pana la ce viteza se poate folosi trapa deschisa ? Ma gandesc ca de la o viteza incolo nu mai face fata deflectorul de aer (care e din panza, nu ?) si risti sa ti-o smulga vantul.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

27 Iun 2015, 15:02

Pt MFD, in afara de turn by turn cu pictograma intersectiei si clepsidra care te anunta cand sa iesi din giratoriu etc, nu vad ce ar avea in plus fara de afisajul normal. Poate doar Lap Timer de Cupra sa nu mearga. Din pacate nu pot sti exact pt ca pe toate 6-7 5Furi cu care am mers aici toate aveau Navi deci si MFD color. Totusi trebuie sa recunosti ca rezolutia si calitatea lui plus efectele de scroll orizontale si verticale, background carbon, etc, toate merita si sunt un pas urias fata de cel normal (care e in stilul MaxiDot Leon 1p sau Golf V, adica tehnologie de acum 10 ani). Stii cum e, in ziua de azi toti vin cu briz brizuri si chestii care iau ochii... Recunosc ca personal am fost super incantat de el si a fost printre principalele motive pt care am luat navi.

In specificatii nu cred ca ai dimensiuni jante pe 17, dar am poze cu o Cupra 280 cu jante Dynamic FR stock pe 17, deci in practica intra, dar la limita.

La viteza de autostrada (120) merg rar cu trapa pe prima treapta (inclinata) si niciodata cu ea deschisa, zgomotul devine enervant. In schimb in oras si drumuri nationale, compartimentale etc (50-80) merg cu ea deschisa si e chiar o placere. Anul asta nu prea am apasat AC on desi recunosc ca sufar de caldura, dar prefer o briza de aer proaspat ACului.
 
ovi_ice
Mesaje: 210
Membru din: 27 Iul 2012, 08:19

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

28 Iun 2015, 12:50

Poate ca e offtopic, dar s-a gandit cineva la retrofit de MFD color ? O estimare de cost, ceva ? Cred ca-i mai simplu decat retrofit de multi-link spate sau motor :lol:

gamer555 scrie:
specificatii nu cred ca ai dimensiuni jante pe 17, dar am poze cu o Cupra 280 cu jante Dynamic FR stock pe 17, deci in practica intra, dar la limita.


Poti sa pui un link sau sa urci poza aici ? Ms
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

28 Iun 2015, 15:22

ca sa faci retrofit la MFD color inseamna ca sa gasesti ceasuri complete si sa le schimbi pe ale tale. cum mentiona cosmin in alt thread, lucrul asta e greu de realizat la 5F din cauza Component Protection, esti obligat sa faci operatiunea la dealer pe bani multi.

poze am la munca, postez maine.
 
Avatar utilizator
clinlin
Mesaje: 227
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii generale 5F - specificatii, optionale

28 Iul 2015, 13:58

In caz ca cineva isi doreste optional blindaj pe Leon, poate sa puna o intrebare la politia si carabinierii din Italia care tocmai s-au echipat cu vreo 200 de Leon-uri special facute pentru ei.

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Din articol
SEAT has won the fleet contract to supply new Leon cars to the Italian police forces, Polizia di Stato and the Carabinieri. The first 206 vehicles will start to be handed over in Verona this Friday, with an initial 106 service vehicles being delivered to the Carabinieri and a further 100 to the Polizia di Stato. Overall, the contract includes the option for up to 4,000 vehicles over the next three years. So far, theyhave taken orders for 925 cars, split between 475 “panthers” (Polizia di Stato) and 450 “gazelles” (Carabinieri).

The basis for the new Italian police cars is provided by the five-door Leon powered by the punchy 110 kW / 150 hp version of the 2.0 TDI engine. The law enforcement vehicle also needs excellent pulling power supplied by high torque, as the front end of the Leon will be armoured against small arms fire.

Special safety tyres are a further element of the equipment package, with the suspension adapted perfectly to suit – at the end of the extensive day. The Italian security forces will also be calling upon the Leon’s light-footed dynamics. The service vehicle is rounded off by warning and alarm lights, radio and communications equipment, weapons carriers and other items of equipment. The back seat is also laid out as a secure “prisoner cell”, with police officers seated in the front protected by a dividing partition.
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 184CP

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori