Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

11 Mai 2015, 21:41

Seat-ul meu arosa il am de...jumatate de an de acuma. Are un motor de 1.4 tdi...din cate am inteles nu ar fi cel original si e unul de 90 cp de pe polo...masina trage foarte foarte bine :D toata lumea e uimita de ceea ce poate face...dupa ultima experienta cu vreo 20 de persoane care sau incumetat sa se ia la distractie si au ramas in spate...m-am ambitionat si as vrea o parere daca e cineva care cunoaste...vreau sa o duc la 150 de cai pe motorul ei 1.4 tdi..din cauza ca mi se pare ok si deajuns...plus ca turbina pe diesel...face minuni...cel putin pe motorul ei...sau ce motor sar potrivi cu turbina? 1.8 t..multumesc anticipat
Imagine

Imagine
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

11 Mai 2015, 22:13

Hmm…ai nevoie de foarte multa documentare !
Benzina nu are nimic comun cu dieselul, nu se potriveste nimic de pe una pe alta…nu e rentabil deloc sa schimbi motorul de tdi cu unul pe benzina, mai bine cumperi alta masina ; nu stiu cd 1.4 tdi ai tu…dar stock exista in varianta de 70 / 75 cp si 80 cp care are dpf ; probabil il ai pe cel de 75…din care se mai poate stoarce ceva, dar 150 cp e o cifra cam mare…cu un turbo hybrid, intercooler, injectoare ( aici nu stiu cat suporta cele stock ), admisie, evacuare, ambreiaj, alte roti, suspensie, frane…reusesti ceva ; eu as face doar o resoftare ( cum am si facut la tdi-ul meu ) ; se castiga destul de bine dintr-un stage 1, eu nu credeam ca se va schimba asa mult comportamentul masinii…face 0-100 in ~ 10.5 secunde si top speedul cred ca e pe undeva la 190-200 km/h ; oricum, este un motor prea mic ca sa il supui la astfel de chinuri…eu il folosesc 90% urban si se descurca foarte bine ; fiabilitatea nu are de suferit cu o resoftare, nici consumul ; spor
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7196
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 10:07

salutare si bine ai venit in clubseat! interesante idei cu masinuta ta dar din pacate in realitate intotdeauna engine swapul va fi ultima varianta daca e sa iei in calcul fiabilitate, munca si banii de investit. mai simplu e sa iei direct masina cu motorul care te intereseaza si atat, daca ai rabdare se gaseste pana la urma ceva la bani buni.

* fara offtopic baieti
 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 13:40

Mie mi sa spus la rar ca nu e motorul ei..de aia tind sa cred ca e de pe polo 1.4 tdi...am mai mers cu 75 cp...nu trag asa tare...nustiu...eu am prins 190 pe autostrada cu ea asa...si daca ias face resoftare...scos catalizator...si ias face evacuarea completa fara site... ? ajung la ...110?
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 14:24

Pai nu prea inteleg…ce motor de polo sa ai ? Ca pe polo nu exista 1.4 tdi mai puternic de 75 cp in varianta fara dpf..mai este cel de 80 cp bluemotion cu dpf pus pe cele de la 2006 in sus…ca sa vorbesti de cifre la castig conteaza foarte mult starea masinii, turbo + injectoare sa fie in parametrii, sa nu ai pierderi de presiune pe undeva, softul trebuie facut de cineva care se pricepe ca sa nu dea cu fum…masina e destul de veche…nu iti poate spune nimeni nimic concret ;
 
alexandrut
Mesaje: 18
Membru din: 20 Mar 2015, 15:19
Localitate: Bucuresti

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 14:49

Cum ti s-a mai spus in acest topic, mai repede cumperi o masina cu motorul dorit decat sa schimbi motorul pe actuala, iesi mai bine din mai multe puncte de vedere.
Seat Ibiza 6L, 1.2, 70 CP, BXV
 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 16:23

M-am interesat...ca sa ajung la 130 -140 de cai ma ajunge aprox 10000 lei.momentan ii voi face o resoftare..scos catalizator..si evacuare directa fara site ! :D . multumesc pentru idee dar masina asta nu o dau...am gasit ibiza 1.8 turbo cu 2000 cai la 2800...dar eu vreau ca buburuza mea sa fie...este la braila una la fel sau lupo nustiu exact ce este si are 400+ cp..

 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

12 Mai 2015, 17:17

Probabil motorul tau este deja resoftat daca zici ca este fasneata :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

13 Mai 2015, 06:08

bertzi43 scrie:
Probabil motorul tau este deja resoftat daca zici ca este fasneata :)

Sent from my HTC One using Tapatalk

la asta nu mam gandit...pot afla astta cu un tester ?
 
exo_luci
Mesaje: 472
Membru din: 08 Aug 2012, 13:28
Localitate: Brasov

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

13 Mai 2015, 13:15

Un tuner poate sa iti zica exact daca ai soft sau nu.

Sau alearga pe cineva cu kg apropiate cu ale tale si aceeasi cai de fabrica si vezi cum stai....
Bmw e92 335D

Ex :Ibiza 1,9 tdi cupra 2??cp
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

14 Mai 2015, 16:08

Salut si bine-ai venit :hi Nu ne-ai spus din ce an e masina ta. Motorul de 1,4 TDI PD se foloseste pe Arosa din 1999 si e acelasi la toate masinile din grup ca tip - AMF. Mai este un tip - BAY, care s-a pus pe Polo, intr-adevar, dar care este identic ca performante cu AMF -75 CP/4000 rpm. Asa ca, indiferent de care ai pe masina, nu are cum sa "traga" mai tare decat originalul, decat daca este deja cu chiptuning pe el. Un tuner cu experienta te poate lamuri in privinta asta.
Samson de pe forum a avut o Ibiza cu acelasi motor cu tuning la el si se simtea binisor cuplul. Avea in jur de 100 CP dupa resoftare..
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

16 Mai 2015, 15:58

Mie nu are nici o masina pana intro suta de cai ce sa imi faca...am facut si cu civic...golf 3 1.8gt ...golf 4 1.9 tdi...audi a6 2.0 tdi automata ( asta a fost distractiv :yah am facut de 4 ori ) ...de aia intreb...
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1108
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

23 Mai 2015, 07:03

Nu inteleg ce cauta Civicul si Golfurile in aceeasi fraza cu Arosa. De A6 nu mai discut, ca deja e blasfemie.
Plus ca nu inteleg ce fel de om da liniute la volanul lui A6, dar ma rog.
Masina ta prindea suta in 12.3 secunde, cand era noua. Acum, probabil in putin mai mult.
A6-le cel mai obosit posibil de 2.0 are 136 cp si prinde suta in 9.9 secunde.
In niciun caz n-ai "facut" niciun A6, chiar daca iti e resoftata masina. Dintr-o simpla resoftare la un 1.4 nu faci 0-100 cu 3 secunde mai rapid, sa fim seriosi.
Civic din nou imi e greu sa cred, doar daca nu cumva era un 1.4 S lesinat. Asa da, poate.
Golfurile poate, dar 4-le era ALH 100%.

Ideea e ca trebuie in primul rand sa intelegi ce inseamna un motor pe benzina si ce inseamna un motor diesel. Sa stii ca sunt principii total diferite de functionare, deci nu poti sa "iei" lucruri de pe una si sa pui pe alta.
Mai trebuie sa stii ca pe aici nu prea incurajam street-racingul, asa intre noi fie vorba.
Iar daca spui ca ai avea 10.000 lei de aruncat, inteleg ca iti place tare mult modelul acesta, pentru ca la 3000 euro gasesti masini pe benzina potente, care sa iti satisfaca mult mai bine placerile nfs decat biata Arosa diesel.

Aaa da, si nu ma pot abtine. Sper ca daca scoti catalizatorul si pui evacuare directa sa nu mai treci niciodata ITP-ul, iar talonul sa ti se suspende de catre politie urgent.
Eu unul m-am cam saturat de dieseluri de acum 20 ani, modificate, in spatele carora sa nu mai vezi nimic si sa inhalezi gaze greu de suportat atunci cand apasa acceleratia. Si asta ti-o spune un posesor de diesel de acu 20 ani, nemodificat, care nu scoate fum!

Si eu am doua rable vechi, dar am grija sa le intretin tehnic in stare ireprosabila, sa fie cat mai aproape de specificatiile impuse de fabricant, sa nu fiu pericol public pe drum.

Sa o stapanesti sanatos!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

23 Mai 2015, 07:24

iVladBogdan scrie:
. Dintr-o simpla resoftare la un 1.4 nu faci 0-100 cu 3 secunde mai rapid, sa fim seriosi.
!


Ba faci :hi ibiza 1.4 tdi 70 cp, stock, 0-100 in 14.8 secunde declarat de producator, cand era noua, acum dupa 8 ani+ si o resoftare, eu am scos 10.5, e filmulet pe topicul meu ; si asta cu cauciucuri de iarna, motorina standard, fara sa fac de mai multe ori ca sa storc si ultima zecime de secunda ; are rapoarte foarte bune, si te distrezi cu multe masini de genul e46/ bertone / audi prin trafic care sunt tineri si nelinistiti ; si asta la o masa masa proprie declarata in talon de 1250 kg ! ( pot face poza la talon ) in conditiile in care un E46 are 1320 si un A6 1390 ;

Nici eu nu sunt de acord cu liniutele si prostiile astea…practic…uzezi masina sa demonstrezi ce ?! Ma multumeste faptul ca e ok, ca are rapoarte bune, consum bun, samd ; cu siguranta motoarele astea nu au fost facute sa le scoti pistoanele prin capota. Dar nah…omul a pus intrebari si i s-a raspuns ; iar cat tine de modificari…va simti pe pielea lui amenzile ; mai naspa e sa vezi audi-uri de 10-20.000 € cu dpf anulat care scot fum…
 
adriian93
Subiect Autor
Mesaje: 8
Membru din: 11 Mai 2015, 21:21

Re: Furia Albastra...proiect maret...reusesc oare ?

28 Mai 2015, 17:07

iVladBogdan scrie:
Nu inteleg ce cauta Civicul si Golfurile in aceeasi fraza cu Arosa. De A6 nu mai discut, ca deja e blasfemie.
Plus ca nu inteleg ce fel de om da liniute la volanul lui A6, dar ma rog.
Masina ta prindea suta in 12.3 secunde, cand era noua. Acum, probabil in putin mai mult.
A6-le cel mai obosit posibil de 2.0 are 136 cp si prinde suta in 9.9 secunde.
In niciun caz n-ai "facut" niciun A6, chiar daca iti e resoftata masina. Dintr-o simpla resoftare la un 1.4 nu faci 0-100 cu 3 secunde mai rapid, sa fim seriosi.
Civic din nou imi e greu sa cred, doar daca nu cumva era un 1.4 S lesinat. Asa da, poate.
Golfurile poate, dar 4-le era ALH 100%.

Ideea e ca trebuie in primul rand sa intelegi ce inseamna un motor pe benzina si ce inseamna un motor diesel. Sa stii ca sunt principii total diferite de functionare, deci nu poti sa "iei" lucruri de pe una si sa pui pe alta.
Mai trebuie sa stii ca pe aici nu prea incurajam street-racingul, asa intre noi fie vorba.
Iar daca spui ca ai avea 10.000 lei de aruncat, inteleg ca iti place tare mult modelul acesta, pentru ca la 3000 euro gasesti masini pe benzina potente, care sa iti satisfaca mult mai bine placerile nfs decat biata Arosa diesel.

Aaa da, si nu ma pot abtine. Sper ca daca scoti catalizatorul si pui evacuare directa sa nu mai treci niciodata ITP-ul, iar talonul sa ti se suspende de catre politie urgent.
Eu unul m-am cam saturat de dieseluri de acum 20 ani, modificate, in spatele carora sa nu mai vezi nimic si sa inhalezi gaze greu de suportat atunci cand apasa acceleratia. Si asta ti-o spune un posesor de diesel de acu 20 ani, nemodificat, care nu scoate fum!

Si eu am doua rable vechi, dar am grija sa le intretin tehnic in stare ireprosabila, sa fie cat mai aproape de specificatiile impuse de fabricant, sa nu fiu pericol public pe drum.

Sa o stapanesti sanatos!

esti liber sa crezi ce vrei...iar ce imi doresti mie...sa fie la fel pentru toata lumea care imi doreste binele

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori