Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

12 Mar 2016, 19:25

Dacă te ai hotărât la un model de anvelope dă-mi un semn poate am un preț mai bun!

meIzu mx4
 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

17 Mar 2016, 22:59

Salut !

Intrucat am ceva probleme cu my Leon FR 2.0 TDI 6MT 170 CP pe care le voi detalia in randurile ce urmeaza, probleme ce vreau sa le rezolv cu piese OEM, vreau sa ii fac un scurt istoric al kilometrilor din ROMANIA - IASI si al reparatiilor/modificarilor suferite in RO-Iasi pentru ca si deoarece sunt sanse sa o vand dupa ce o pun la punct si sa ma arunc intr-o benzinara 2.0 Turbata ... ori Cupra 240 ori Cupra 280.

Masina a ajuns in 2014 in Romania din Spania unde a avut un singur proprietar, la primul ei proprietar, ce a vandut-o imediat unui prieten, Ionut, ce o vazuse pe Mobile.de, Ionut un fan masini sport - prim posesor si actual posesor al celebrei Calibra YCE din seria NFS, la acesti kilometri Imagine . Poza nu e din photoshop, o am originala cu data si ziua si ora ce pot fi vazute la Proprietati pentru cine nu stie.

Ionut a tinut-o pana la 127 000 km in Martie 2015. A facut undeva la 10 000 km. Dupa ce m-am rasturnat si dat in dauna Leonul 1M, cautam un 1P FR si hop ca a sarit de unde nu crezi acest FR. Imediat ce am vazut-o am decis sa o cumpar cu unele riscuri. Asta e. Din Aprilie 2015 sunt proprietarul ei, de la 127 000 km.

Imediat ce am cumparat-o am schimbat:
- rulment ce vine tot cu butuc pe dreapta fata
- placute de frana fata/spate
- bielete antiruliu stg/dr fata
- bucse brat stg/dr cele mari de pe fata si cele mici
- flanse + rulment stg/dr pentru amortizoarele fata
Toate aceste operatiuni s-au facut in serviceul meu, All Motors, autorizat RAR pentru V A G fara spaga si pile. Cu mecanic trimis la specializare si vechime de 18 ani in domeniu. Piesele au fost TOP OF THE RANGE, nu neaparat OEM ce vin in cutie de OEM si producator TOP OF THE RANGE.

In luna Iulie 2015 am facut prima revizie la 135 000 km.
- distributie completa, pompa de apa
- ulei 5W40 Castrol Edge Profesionl si filtre MAN
- antigel
- lichid frana
Toate aceste operatiuni s-au facut in serviceul meu, All Motors, autorizat RAR pentru V A G fara spaga si pile. Cu mecanic trimis la specializare si vechime de 18 ani in domeniu. Piesele au fost TOP OF THE RANGE, nu neaparat OEM ce vin in cutie de OEM si producator TOP OF THE RANGE.

Dupa prima revizie am fost la CompleteChip pentru soft. Rezultat: 190 CP si 420 N/m.

In luna Octombrie la final cumparat la 145 000 jante de tabla 16 inch si anvelope de iarna. NOI. De asemenea revizie filtre si ulei. Toate aceste operatiuni s-au facut in serviceul meu, All Motors, autorizat RAR pentru V A G fara spaga si pile. Cu mecanic trimis la specializare si vechime de 18 ani in domeniu. Piesele au fost TOP OF THE RANGE, nu neaparat OEM ce vin in cutie de OEM si producator TOP OF THE RANGE.

In luna Noiembrie si Decembrie am schimbat ambii senzori de level pentru faruri OEM de la PORSCHE la Reprezentanta Seat. Eu nu am reusit sa ii dau de cap si asadar am fost la MoldoTrans Iasi. Multumiri sefului de service, Dl. Gabriel. Pretul, scurt: 450 lei pe bucata + manopera + timp + bacsis la electrician ca a fost cu multa rabdare.

In luna Decembrie am mai schimbat ceva la reprezentanta, nu mai tin minte, sa caut facturile prin contabilitate sau sa ma uit in istoricul ei.

In luna Februarie 2016 la 155 000 am decis sa vad ce e cu admisia de plastic, sa curat clapete, EGR si sa schimb toate garniturile, semeringuri "de sus", alaturi de revizie de filtre si ulei. Pret: 1250 lei. Aceasta operatiune am facut-o tot la Seat pentru ca eu eram in re autorizare si reconstructie spatii de lucru in service.

Dupa multe discutii cu Narcis si ceilalti membri ai forumului la sfarsit de Februarie 2016 la 158 000 km am schimbat admisia tot cu garniturile aferente. Am pus-o pe cea de aluminiu de la motorul BKD. Pret: vreo 2250 lei. Operatiune facuta tot la Seat pentru ca eu eram in re autorizare si reconstructie spatii de lucru in service. Si fotografia aferenta cu minunea ... Imagine Am ramas la cei 170 CP de fabrica dupa ce am fost la Dragos si l-am rugat sa ma puna stock inapoi.

Acum, Narcis stie ce am patit acum 2 zile ca l-am sunat sa il intreb cateva detalii de problema mea, de ceea ce am patit. Sa va explic pe scurt. In timp ce rulam relaxat in treapta 3 la 2000 rpm si ma pregateam sa depasesc un ametit am incercat sa ii dau pedala spre 3000 rpm dar surpriza: nu am reusit sa o urc decat in 2100 rpm si... s-a oprit in mers. Am bagat-o pe liber si tras dreapta. Incercat sa o pornesc odata si .... se auzea ca invarte in gol. Stop. Ridicat cu platforma si dus in service. Scos capac distributie si vazut: cureaua flutura si prezonul ce tinea intinzatorul era scos si forfecat, intinzatorul juca. Dat jos capac, chiulasa si .... PROBLEME la 159 000 km.

- voi schimba: SUPAPE 16 bucati, cuzineti axe cu came - sunt uzati, refacut turbo dar tot stock nu altceva mai mare, schimbat distributie completa tot cu pompa de apa, schimbat toate garniturile posibile, verificat chiulasa si daca e ok o folosesc mai departe - zic mecanicii - dar sunt atat de incapatanat incat am gasit cu garantie chiulasa in nemtia noua, schimbat prezon de 8 cu unul de 10, voi schimba bujiile acum ca tot e jos totul, etc. Nu imi mai vin acum in cap ce mai am pe acolo. Voi curata tubulatura turbo si intercooler, schimbat ulei si filtre. Toata aceasta operatiune o voi face in serviceul meu, All Motors. Am reusit sa ma re autorizez LEGAL ca la carte. Poze: Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

De asemenea tot astazi mi-au venit anvelopele de vara: Imagine.Imagine.Imagine

Maine merg in service sa mai vad ce mai e de facut si voi mai fotografia ce mai e pe acolo.

Ma gandesc si la un ambreiaj mai bun dar ... prea multi bani in 2-3 luni bagat in Leon. Acum nu are nimic, e sanatos tun.

Va astept cu idei, sfaturi, pareri.

Va multumesc !
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7204
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 12:55

imi pare foarte rau de ce ai patit, cam multe s-au strans la tine. sursa problemei la intinzatorul distrus nu poate fi decat refolosirea surubului original cand s-a facut schimbul distributiei (producatorul cere clar inlocuire) si apoi strangere la cuplu necorespunzator, adica strasnic cum fac mecanicii cu brat de fier de pe la noi si care nu pot folosi o simpla cheie dinamometrica si niste indicatii de la producator... pentru un surub care ar fi costat 2-3-5 lei acum poate ajungi sa schimbi chiulasa cu totul.

apropo, daca te gandesti la chiulasa noua, eu am mers pe AMC (mai accesibila de noua fata de OEM) - undeva la 750 euro cu tot cu supape, gasesti prin germania pe ebay. a mea functioneaza corect de vreo 40 mii km sau cat s-a mers cu masina de atunci...

ambreiaj nou, doar daca asta al tau face figuri. eu la BKD am ramas pe stock (dar nou si complet schimbat) desi am sarit de la 140 HP / 320 Nm la 220 HP / 465 Nm - merge perfect de 4 ani ;)
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 12:56

Toate urmele de ulei sunt normale, nu vad nimic iesit din comun. In rest, rabdare si reparatie rapida, vine vara.
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 12:59

gamer555 scrie:
imi pare foarte rau de ce ai patit, cam multe s-au strans la tine. sursa problemei la intinzatorul distrus nu poate fi decat refolosirea surubului original cand s-a facut schimbul distributiei (producatorul cere clar inlocuire) si apoi strangere la cuplu necorespunzator, adica strasnic cum fac mecanicii cu brat de fier de pe la noi si care nu pot folosi o simpla cheie dinamometrica si niste indicatii de la producator... pentru un surub care ar fi costat 2-3-5 lei acum poate ajungi sa schimbi chiulasa cu totul.

Total de acord.
Cred ca acelasi lucru l-a patit si Matei la FR-ul lui.
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7204
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 13:04

da frate, tiganie romaneasca, de ce sa schimbi ceva cand ala vechi "mai merge" ? si uite asa mecanicul brat-de-fier are de lucru din nou...
 
exo_luci
Mesaje: 472
Membru din: 08 Aug 2012, 13:28
Localitate: Brasov

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 13:11

Nasoala treaba...a mai patit aceeasi chestie o cunostiinta din Brasov la o octavia rs din cauza surubului...bine ca a stiut mecanicu sa il schimbe la fr-u lu taicameu in reprezentanta cu siguranta nu schimbau nimic...
Bmw e92 335D

Ex :Ibiza 1,9 tdi cupra 2??cp

 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 14:29

Salut

Da ... din păcate chiar mecanicul meu mi-a schimbat distributia. Desi am stat mult si am analizat inainte de operatiune ce am de facut am uitat de acel prezon. Prezon ce e de 8 si trebuia inlocuit cu unul de 10 si refacut filetul and bla bla bla ... Acum sufar, a fost si graba in luna Iulie ca vroiam si soft si sa plec din Iasi la plimbare prin RO.

Cat despre turbo: din poze nu se vede dar pe tubulatura and co am destul ulei cat sa o reconditionez.

Chiulasa va fi una din seria "revizia 3" facuta de VAG. Cele din seria 1 au fost pe BKD si tot asa mai departe. O voi lua completă. Costurile ... asta este :))

Inca nu am ajuns in service astazi sa vad ce mai face Leonul dar sigur pe la 17.00 si mai vad ...

Sunt putin trist si dezamagit dar asta este ...
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 14:49

Stai linistit, motoarele astea sunt ca femeile, e placut sa "dai" in ele dar sunt cu fite. Ba mai vrea aia, ba cealalta, na...
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

18 Mar 2016, 23:15

Stau !

La cate motoare am bubuit si cutii de viteze sparte, ambreiaje arse ... pistoane topite si bloc spart ca am pus 10 litri kerosen peste 30 de benzina, mare branza inca unul de 2.0 TDI.


Important e ca ieri am cumparat anvelope porno : ))

Piston de 1.5 dCi topit ... dupa ce injectorul s-a blocat pe deschis.
Imagine
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

20 Mar 2016, 14:42

Si cam asa se aude evacuarea in sarcina, daca tot vrei sa faci motorul.
La tine ma gandeam si la surubul minune :D
https://www.youtube.com/watch?v=e_M0eNT7rvQ
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

03 Apr 2016, 08:14

Salut

Am revenit, daca tot am dat jos motorul cu cateva fotografii ...

Am pus supape noi mai performante - indeajuns de mult au costat : )) - si facut tot ce trebuie pentru buna functionare a acestora. Operatiunea a decurs in cadrul Universitatii Politehnice Iasi la un Domn Profesor ce mananca pe paine chiulasele : )) La el merg de 15 ani . Cuzineti, semeringuri, oringuri, verificat echilibrul pistoanelor si echilibrul arborelui cotit. De asemenea prezonul belea a fost schimbat cu unul mai destept de 10.

Turbina a fost pe la Bogdan MBI din Bucuresti si ... convertit in una de 2.5, schimbat geometrie, echilibrat.

De Luni incep sa montez la loc tot.

La final as vrea sa ma rezum la vreo 220 CP asa de joaca dar un 215 CP ar fi indeajuns de mult la o presiune de 1.8 in conditiile in care stock era la 1.55.

Narcis, mi-a mai dat cateva sfaturi si idei :cheers

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

In rest, ies la strada, voi face softul nou cu jantele pe 17 si anvelopele Vredestein si ... voi veni la Bucuresti intr-o Vineri seara sa fac rodajul si sa ma mai joc putin :thin: si sa vad cum fac o evacuare : )))))))))))) ca nu ma pot stapani !
 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

04 Apr 2016, 16:00

Salut

Astazi arata asa: motor 80% pus pe maşină. Totul #corect !
Maine îi dau prima cheie !

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 258
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

04 Apr 2016, 17:36

Nu ai apucat sa mai masori radiatorul de AC
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
CRyS`
Subiect Autor
Mesaje: 230
Membru din: 16 Sep 2010, 09:26
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Leon FR 2.0 TDI 170 CP - UKW = Русская Мафия

04 Mai 2016, 21:51

Salut

Întrucât chiulasa mea a cedat ajutată de ... mecanic ... caut acum o chiulasă sh dar ok.

Varianta unei unei nouă OEM mă costă tot cu distribuție, montaj, revizie, garnituri doar 12 000 lei şi ...

Idei, sfaturi, cineva ce vinde aşa ceva ...

Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori