Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 42
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

Filtru particule Freetrack

09 Apr 2015, 15:59

Va salut.
Indraznesc sa initiez si aici un thread, pe care l-am initiat si la "probleme" insa nu am reusit sa obtin prea multe informatii.
M-ar interesa in special raspunsuri la cele doua intrebari de la final:
Problema despre care m-ar ajuta mult sa mai aflu si alte pareri consta in faptul ca mi se aprinde martorul de la filtru de particule foarte des, adica o data la 2-3 saptamani, iar uneori chiar mai des.
E adevarat ca circul mult in oras, dar incerc sa nu circul cu masina subturata si, oricum, din ceea ce am discutat si cu alti posesori de astfel de masini care circula mult in oras (chiar taximetristi ), am inteles ca ar trebui sa se aprinda martorul o data la cateva luni.
Trebuie sa spun ca asa am cumparat masina, cu acest simptom, la 60.000 km. Eu am mai facut vreo 10.000 intre timp.
Am incercat de toate : am regenerat filtru de vreo 2 ori la reprezentanta, am schimbat un senzor de presiune care cica semnaleaza incarcarea filtrului, iar ultima data, cei de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie aplicat un kit de reparatie injectoare, pentru ca ar avea ceva incarcare acolo, pe injectoare, care duce la infundarea filtrului (recunosc ca nu am prea inteles exact despre ce e vorba, dar am facut si aceasta operatiune). Totul a fost degeaba. Tot atata de des se aprinde martorul.
Nu stiu ce sa mai fac, avand in vedere ca imi place mult masina, as vrea sa o pastrez, dar nici nu am atat timp ca sa ies mereu din oras sa desfund filtru si sa frec masina mereu n acest scop.
M-ar ajuta mult pareri si opinii.
Voua cat de des vi se aprinde martorul?
Am vazut ca s-ar putea chiar renunta la filtru de particule, insa nu stiu cum ar putea iesi noxele la ITP. A facut cineva?

Va multumesc mult.
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP
 
AlexBucur
Mesaje: 34
Membru din: 01 Noi 2014, 18:28
Localitate: Ploiesti

Re: Filtru particule Freetrack

09 Apr 2015, 16:38

Poti sa renunti linistit la el, deoarece itp-ul la noi se trece pe pile :)...dar inainte sa faci acest lucru ar trebuie sa te duci la cineva care face softuri la masini si sa iti citeasca softul masinii sa vezi daca este cel original sau daca nu cumva masina are soft deja facut cu flitrul de particule on, ca daca ar fi asa atunci inseamna ca consumul de motorina este mai mic si de aceea iti apare asa repede martorul de regenerare al filtrului de particule. Dar sfatul meu este sa renunti la filtru+soft si ai sa scapi de orice alta problema
 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 42
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

Re: Filtru particule Freetrack

10 Apr 2015, 10:34

Am mai citit si eu referitor la renuntare, dar am vazut ca in acest caz motorul face mai mult zgomot, plus ca mai e problema noxelor, pe care trebuie sa o "rezolva" cumva :-). Ma mai gandesc.
Multumesc de sfat, oricum.
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP
 
AlexBucur
Mesaje: 34
Membru din: 01 Noi 2014, 18:28
Localitate: Ploiesti

Re: Filtru particule Freetrack

10 Apr 2015, 12:43

Motorul chiar nu face zgomot mai mult, ba chiar s-ar putea sa devina mai silentios, iar in cazul noxelor daca te duci la cineva care face softuri calumea ai sa vezi ca o sa scoata mai putine noxe si mai putin fum decat un diesel normal. Aici depinde cat de bine iti faci softul
 
mirceonel
Subiect Autor
Mesaje: 42
Membru din: 07 Aug 2014, 17:43
Localitate: Timisoara

Re: Filtru particule Freetrack

11 Apr 2015, 20:58

Poti sa controlezi noxele din soft?!?! Pai atunci ce rost mai au filtrele si catalizatoarele ?!?!?
Seat Altea Freetrack 2.0 TDI, 170 CP
 
AlexBucur
Mesaje: 34
Membru din: 01 Noi 2014, 18:28
Localitate: Ploiesti

Re: Filtru particule Freetrack

11 Apr 2015, 21:02

Fumul de dupa renuntarea filtrului de particule se poate controla din soft, adica cat de mult iti va da motorina din soft!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori