Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Cehu
Mesaje: 28
Membru din: 17 Ian 2009, 10:45
Localitate: Ploiesti

Re: turbina sau altceva?

21 Ian 2009, 16:16

jann scrie:
Sunt de acord cu un tester "dar"daca da eroare pe turbo cum a fost candva la mine , testerul nu specifica exact unde este eroarea pe turbo. Acolo intra mai multi senzori, turbina, trebuiau luate la mana tot lantul de turbo. Am facut atunci tester si la Seat C-ta Si pe la KIa. Peste tot dadea eroare pe turbo dar nu stia nimeni de ce intra in limp-mode peste 110-120 Km/h



La scanare daca geometria agata pe undeva sau actuatorul e blocat o sa dea eroarea asta{17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation } asta inseamna ca turbo baga mai multa presiune deact cere calculatorul,aceeasi eroare poate fi dar cu {negativ deviation} asta inseamna ca turbo baga mai putina presiune decat cere calculatorul. Testele de turbo + debitmetru +EGR se fac numi in miscare ,cuplezi Vag-ul intri in engine, base setings,setezi grupurile 003,010,011 si dai talpa iar cel de langa tine citeste campurile cu valori ,mai simplu e sa faci un log pt ca detele-ti raman stocate se lecitesti mai usor. Testul de turbo +maf se face atfel ,cu a 3-a de la 1600-1800 ture nu mai mult se apasa blana acceleratia se tine apasata pana la 4000 ture astfel se por vedea valorile adevarate.
Leon 1M ASV

Tote cele bune ! ! !
 
lionel
Mesaje: 66
Membru din: 11 Feb 2009, 00:02

Re: turbina sau altceva?

16 Feb 2009, 00:37

aceeasi problema am avut-o si eu...am fost cu ea la un tester.(dat talpa intr-a 3-a de la 1600 rot/min...)si tipul mi-a spus am niste furtune de vacuum crapate...furtune care baga aer in turbina...ceva de genul..+ ca trebuie verificat EGR-ul.am fost cu ea la un service, si mi-a curatat EGR si mi-a inlocuit doua furtunase mici si subtiri(unul care intra in EGR, la supapa acolo, si altul care ducea direct la turbina).Rezultatul:)...am ajuns cu ea la 195 km/h si nu mi-a mai facut probleme:)
SEAT LEON 2003 1.9 TDI 110 CP & SEAT LEON 2005 1.9 TDI 105 CP

Imagine
 
Avatar utilizator
mchereja
Mesaje: 141
Membru din: 03 Dec 2008, 21:27
Localitate: Bletchley UK

Re: turbina sau altceva?

16 Feb 2009, 11:46

Salut, mi-am pus si eu masina pe vag-com si iata ce am obtinut:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1M - Seat Leon
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 FN
Component: 1,9l R4 EDC 0010SG 3358
Coding: 00005
Shop #: WSC 06402
VSSZZZ1MZ2R110891 SEZ7Z0B1622162
4 Faults Found:
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-00 - -
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-00 - -

Pe langa eroarea cu positive deviation imi da si altele de la MAF si MAP, eu cred ca toate sunt legate de limp-mode care il primesc tot mereu. Problema e ca nu stiu care din aceste erori cauzeaza limp-ul, pt ca eu cred ca una din ele le cauzeaza si pe celelalte, nu vreau sa ma apuc de schimbat senzori pe bani multi aiurea.
Daca se pricepe cineva astept sfaturi.
Intr-o lume sufocata de Volkswagen si Dacia, un SEAT e o pata luminoasa de culoare...
Seat Toledo 1.9 TDI 90 CP 2002 ALH
BN - 27 - CAM
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: turbina sau altceva?

18 Feb 2009, 17:56

Uita-te peste astea. Scuze , in perioada asta sunt putin cam ocupat.

17563/P1155/004437 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): Circ. Short to B+
Possible Symptoms
Limp mode
Possible Causes
Connection(s) to/from Manifold Abs.Pressure Sensor faulty
Manifold Abs.Pressure Sensor (G71) faulty
Pipes/hoses not/wrongly attached
Possible Solutions
Check wiring and connections
Check / Replace Manifold Abs.Pressure Sensor (G71)
Check pipes and hoses
Special Notes
Someone with this dtc replaced the Boost Pressure Controle Valve (N75) and the dtc disappeared

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles

Astea sunt singurele coduri despre care am documentatie in calculator. Mai cauta si tu pe net si tine-ma la curent.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
baiatubaiatu
B 36 LRN
Mesaje: 248
Membru din: 11 Sep 2008, 11:16
Localitate: Bucuresti

Re: turbina sau altceva?

10 Apr 2009, 08:40

ieri am bagat si eu vag-com-ul pe a mea si a dat eroarea cu "charge pressure..."; tot asa, de la vreo 2000 de ture in a 3-a i-am dat talpa, a mers cam 3-4 secunde apoi s-a taiat toata treaba... nu mai era TDI, era SDI... (probabil e safe mode-ul de care s-a vorbit mai sus). tipul mi-a spus ca se poate rezolva cu o curatate a nu stiu ce galerii, a turbinei, o verificare a actuatorului turbinei; as fi actionat imediat daca nu ar fi cerut 400 de lei pentru aceasta operatiune, asa ca prefer sa va intreb inainte, pentru ca am vazut ca unii au avut problema la debitmetru... zice bine tipu? se rezolva doar din curatari d-astea?
Seat Leon 1.9 TDI, 110 CP
ImagineImagine
 
Avatar utilizator
mchereja
Mesaje: 141
Membru din: 03 Dec 2008, 21:27
Localitate: Bletchley UK

Re: turbina sau altceva?

10 Apr 2009, 10:57

La mine s-a rezolvat fara curatare, dupa cateva drumuri mai lungi si talpa multa. Aveam si eu Positive Deviation, acum pe VAG nu mai e. Oricum o curatare e necesara pentru ca se depun multe mizerii acolo...
Intr-o lume sufocata de Volkswagen si Dacia, un SEAT e o pata luminoasa de culoare...
Seat Toledo 1.9 TDI 90 CP 2002 ALH
BN - 27 - CAM

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori