Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Cunoasteti serviciile si performantele firmei Racing Code?

Nu am stiut de existenta acestei firme pana de curand.
26 (62%)
Am vaga idee.
8 (19%)
Da, am auzit de la cineva.
6 (14%)
Da, am fost deja clientul lor.
2 (5%)
 
Voturi totale: 42
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

18 Feb 2015, 22:39

@ LIFEPHORM - O testare dyno e sfanta mereu, doar asa poti sa apreciezi corect pasii pe care ii faci in cursa inarmarilor :drive

@ iVladBogdan - Umbland prin imagini am dat de curand de catevapoze facute la o resoftare siilara ca tehnica cu ceea ce trebuie la tine daca nu ma insel. In imagine este vorba de un ecu de Smart dar se vede tehnologia de lucru, relativ empiric pentru astfel de ECU.
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

19 Feb 2015, 05:33

Celebrul producator de automobile electrice testeaza modelele pe dyno Mustang, mai nou chiar au achizitionat un astfel de dyno.
http://www.dragtimes.com/blog/tesla-mod ... -of-torque
Imagine Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

skoda octavia 2 vrs 2.0tdi by CF-tuning

26 Feb 2015, 22:10

Skoda Octavia(2) VRS 2.0 TDI - 170HP + chiptuning by Imagine
Proprietarul un domn respectabil din Brasov a venit astazi sa-si probeze masina la noi, a apelat la noi stiind ca detinem cel mai performant dyno care in urma masuratorilor afiseaza valorile reale.
Testarea dyno pentru modele 4x2 costa 225 lei, iar aici de fapt sunt trei teste nu doar unul:
- putere la roata
- putere parazita(pierderile in roti si transmisie)
- puterea la motor(volanta)
Imagine Imagine
Liniiile rosii sunt cele de putere.
Liniile albastre sunt cele de cuplu.
Linia verde Para Power. (pierderea)
Liniile continue sunt la motor si punctate la roata.
Testul se poate face in orice treapta dar de obicei ca si in acest caz folosim treapta 4. Am testat 1000-4400rpm.
Imagine

In urma masuratorilor am relevat 158wbhp tradus la motor 177hp&387Nm .
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

VW Golf 5 GTI 230hp

03 Mar 2015, 19:32

Imagine
Retuning!
Masina a ajus la noi deja tunata.
Proprietarul, un domn bine instruit, chiar cunoscator in domeniul gestiuniilor electronice auto, a apelat initial la o firma cu un foarte bun marketing din Marea Britanie.
QUANTUM este numele firmei respective care a semnat remaparea initiala, cea care se afla in ECU cand masina a venit la noi.
In urma unor discutii anterioare programarii, am incercat sa intelegem situatia in mare si am cerut inlocuirea dump valve, bujii.
Datorita unor deficiente de functionare, observate fizic la volan si prin logari proprietarul a decis sa vina sa vedem exact despre ce este vorba si ce putem face.
Asa ca odata ajunsa la noi masina a fost cuplata la dyno, testata si monitorizata, softul copiat si analizat. In urma analizei s-a stabilit EXACT cazuza deficientei de functionare, s-a remediat, s-a refacut integral softul in vederea obtinerii unor performante bune dar mai ales a bunei functionari.
S-au facut teste, ajustari si problemele au disparut iar puterea a crescut cu peste 10HP, fata de cum a venit. Graficul este foarte graitor.
Imagine Imagine
Si parerea domnului cu maisna in cauza. Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

VW Golf (VI) 1.6 TDI 105hp

18 Mar 2015, 22:35

Chiptuning & DPF OFF > 30bhp.Resoftare custom pe dyno semnata Racing Code
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Un motor care este des intalnit pe modele Seat.

Daca vreti sa va delectati, cu ceea ce am mai lucrat interesant in ultimul timp, puteti vizita la urmatoarea adresa albumele noastre de pe facebook:
https://www.facebook.com/pages/Racing-C ... tos_albums
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Oferta chiptuning 2.0 tdi/200 Euro

23 Mar 2015, 14:29

Oferta resoftare:
In aceasta perioada avem o promotie pentru remaparea modelelor 2.0tdi din gama VAG.
Pretul este de 200Euro si include resoftarea.

Daca oferta prezinta interes si daca moderatorul/adminul doreste o poate promova, pentru a beneficia de ea cat mai multe persoane.

Cine doreste sa beneficieze de aceasta oferta este rugat sa ne contacteze, de preferinta prin e-mail sebastian@racingcode.ro .
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

31 Mar 2015, 19:50

Buna seara,

Am placerea sa va prezint un chiptuning la un model Audi mai rar intalnit.

Audi A4 2.0TDi 120hp(88KW)

Castigul la acest model este de 30-40hp si 60-70Nm.
Ecu Bosch cu procesor Infineon Tricore, antituning care comunica in boot mode.
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

02 Apr 2015, 21:21

O mica pauza in perioada campaniei pentru 2.0 tdi, chiar trecerea intr-o alta extrema.
Priviti va rog! https://www.youtube.com/watch?v=htk16z-0hs0
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

11 Apr 2015, 08:43

Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

01 Mai 2015, 20:23

Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Skoda VRS tdi 170

27 Mai 2015, 06:33

Foarte interesant este faptul ca noi toate modele de 170hp pe care le-am testat au avut foarte aproape de caii anuntati de producator, +- un cal.
Acum am avut din nou ocazia sa testam un 2.0tdi de 125KW si rezultatul a fost 170,..Hp fiind mai putin importanta valoarea de dupa tuning.
ImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

VW G4 racing car

07 Iun 2015, 22:10

Am placerea sa va prezint un nou proiect VW
GOLF 4 2.0l 20V cutie de viteze secventiala Skoda Motorsport
Ecu standalone ViPec i44 - setat de Racing Code
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Iun 2015, 22:49

Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

SUPERSPRINT reducere de 5%

13 Iun 2015, 21:52

Sistemul de evacuare este un capitol foarte important, iar noi am cautat mereu variante eficiente de foarte buna calitate.

WWW. SUPERSPRINT.COM - raspunde cu brio acestor cerinte.

Acum putem oferi pret cu 5% mai mic decat pe pagina web oficiala a producatorului.


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

184

14 Iun 2015, 18:36

2.0TDI 184/190HP
In cazul acestor moatore mai noi din gama VW avem noutati privind tuningul, resoftarea.
Pana nu de curand resoftarea la aceste modele era o mica aventura, mai ales pentru cei care nu erau intradevar profesionisti si nu aveau pregatireea necesara unor astfel de interventii.
Noul ECU BOSCH EDC17 de ultima tehnologie este construit astfel incat cu sculele necesare se poate citi si rescrie direct prin portul OBD.
Chiar daca posibilitatea de citire - scriere exista si pana acum softul nu a fost deschis in integralitatea lui pana mai ieri cand totul a fost pus la punct.
Valorile corecte obtinute pana in prezent la acest model indiferent de ce se spunea pe brosuri, net, erau in cuantum de 20-25 hp si 40-45Nm.
De foarte putin timp se pot accesa toate hartile si se pot face modificari serioase la acest model, lafel ca si in cazul celorlalte modele, putand estima usor cresteri de 35-40hp si 60-70Nm in conditii de siguranta deplina, cu consum decent chiar mai mic si fara probleme de noxe sau fiabilitate.

Va spunem clar ca este o diferenta clara intre aceste motoare si cele de 170 si respectiv 177hp, iar castigurile sunt pe masura.

Din considerente legate de garantie nu avem acceptul publicarii unor imagini si oricum nu era Seat era GTD.
Daca este nevoie pentru garantie se poate rescrie softul original ssi se dau contuarele la cat trebuie probabil zero.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator