Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cunoasteti serviciile si performantele firmei Racing Code?

Nu am stiut de existenta acestei firme pana de curand.
26 (62%)
Am vaga idee.
8 (19%)
Da, am auzit de la cineva.
6 (14%)
Da, am fost deja clientul lor.
2 (5%)
 
Voturi totale: 42
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

09 Feb 2015, 13:38

Imi cer scuze daca felul meu de comunicare nu este la nivelul dorit, nu sunt un expert in comunicare, stiu ca este un minus, dar nu le poti avea pe toate. Imi doresc insa foarte mult indiferent de modul de exprimare, sa ofer informatii corecte care sa fie de ajutor celor care au cu adevarat nevoie de ele.
Nu-mi doresc noise si flame, sunt aici pentru a da informatiile corecte, imi doresc o colaborare de lunga durata, chiar daca ca si intr-o casnicie inceputul e mai greu si mai apar asperitati ce trebuies sa fie netezite.
Racing Code, noi cei care stam in spatele acestui nume ne vedem de treaba noastra, de lucrarile noastre si incercam sa ne dezvoltam si daca se poate sa impunem standarde cat mai inalte in zona setarilor auto de performanta. Dezideratul nostru nu este simplu si atrage multe antipatii.
Pentru asta a fost nevoie de oameni care sa-si doreasca asta, de cunostinte, de instruire, de scule, de un dinamometru performant, de un sediu. Inca nu consideram ca avem chiar tot ce ne trebuie, asa ca mai avem de realizat destule asa ca suntem in plina dezvoltare si lucram la un sediu nou, care speram sa fie gata in cca. doua luni, un sediu unde sa avem un mic magazin de piese, un service cochet in plus de ceea ce aveam deja in locatia actuala. Nu vom face publice foarte multe informatii despre asta, insa orice moderator, administrator, membru al stafului sau reprezentant oficial al acestei comunitati vrea sa vada ceva in avans este binevenit cu rugamintea sa nu faca publice imagini inainte de deschiderea oficiala.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

dyno mustang by RC

09 Feb 2015, 23:29

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CHwGzL2Riew[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WfmvXAnj5gs[/youtube]
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

10 Feb 2015, 15:39

Numele sectiunii este oferte Firme, aveti cumva si o oferta speciala pentru membrii clubseat sau rolul topicului este doar de promovare ?
In cazul in care este mentionat si mi-a scapat va rog frumos sa repetati acesta informatie.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

10 Feb 2015, 16:46

Concret, despre ce masina este vorba si ce vrei sa-i facem.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

FR 20tfsi

11 Feb 2015, 09:24

Un nou grafic al unei masini din aceasta marca.
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

11 Feb 2015, 11:16

Concret o simpla resoftare si ce oferiti in pretul cerut ( dino inainte si dupa, suport pentru probleme ulterioare, etc.... )
In cazul in care doriti un topic de promovare mie mi-ar placea sa vad ce probleme ati atimpinat pe parcursul a celor 10 ani de experiente si cum au fost rezolvate probleme respective. Sau cam ce masuri de siguranta se iau in cazul unei resoftari pentru a nu depasi acea limita de fiabilitate a pieselor expuse ( ambreaj, volanta, turbo, etc... )
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

11 Feb 2015, 19:04

Noi oferim tot ce solicita si plateste clientul! Desigur in limitele fizice posibile, fara a afecta fiabilitatea intr-un mod negativ. Inainte de a ne apuca de lucru pentru fiecare caz concret prezentam posibilitatile reale. Estimam valorile de dupa modificare stabilim pretul, iar daca e in regula trecem la treaba. Este importnd de stiut ca dupa ce s-a batut palma nu apar costuri suplimentare.
Vrea soft, noi ii modificam softul, vrea si dyno putem sa efectuam si aceasta operatie si oferim facilitati.
De exemplu in cazul ARL-ului tau declarat cu 150PS si 320Nm, noi estimam o crestere de cca. 30 caluti sanatosi si 70-80Nm, in conditiile in care nu avem fum excesiv, nu avem probleme de noxe la ITP, iar consumul la utilizare normala cotidiana nu creste, dimpotriva. Aceste valori nu afecteaza in mod negativ fiabilitatea iar in acest caz kitul de ambreiaj de la 6trepte nu are nici o problema daca este in stare buna sau noua.
Pentru a evita distrugerile de ambreiaj comanda de turbo se face progresiv sa nu intre ca un ciocan, iar cuplul este limitat electronic. Softul pentru cutiile automate pe acelasi motor difera destul de mult fiind putin mai jos la cuplu si cu progresie mai lunga pentru obtinerea valorilor lui maxime.
Pretul de lista pentru acest model este de 249Euro.
Daca se opteaza pentru o testare dyno se plateste 50 Euro.
Daca se opteaza pentru dublatestare dyno se plateste suma de 60Euro.
Pentru un client venit din aceasta comunitate costul resoftarii este de 199Euro, iar daca doreste si testare dyno se mai adauga 60Euro.
Pana in prezent Seat-urile setate de noi nu au avut nici un fel de probleme mecanice, inafara de uzurile normale si intretinerea care trebuie facuta la timp.
Dupa resoftare servisarea, diagnosticarea se face lafel ca la una stock, nu se blocheaza vre un tip de comunicare...
La unele modele, cand consideram ca e cazul pentru siguranta introducem anumite limitari progresive si as putea da exemplu legat de EGT, canr depaseste anumita valoare progresiv puterea e scazuta... sunt multe care se fac insa nu sunt eu cel care fac programarea si nu am pretentia ca stiu tot si nici nu vreau sa spun tot, tin oarecum de secretul profesional. Poate le utilizeaza si altii poate nu dar un lucru e cert motoarele noastre merg si clientii nu vin sa se planga de ambreiaj.
Ce este foarte sensibil si important este faptul ca majoritatea turbinelor de tdi sunt cunoscute si exista pentru ele grafice cu specificatii. Avand aceste grafice, valori se pastreaza utilizarea turbinei in insula de eficienta si nu se ridica egt mai mult decat producatorul de turbo accepta. Aceste informatii sunt gratis sau costa, dar cine se respecta le are.
Din pacate multi tuneri le tureaza la maxim degeaba sau cu riscuri, dar unde sa punem ca mai nou nici producatorii nu sunt de multe ori in regula in regimul de regenerare al filtrului de particule EGT depasind cu mult valorile nominale corecte de utilizare a turbinei.
Pe parcusul celor 10 ani de experienta acumulata am realizat ca noi trebuie sa ne concentram in mod special asupra fierului si sa facem ceea ce stim ca e bine sa facem, nu exista mari secrete, exista seriozitate si respectul fata de munca ta.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 392
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

12 Feb 2015, 15:40

In proportie de 99% suna bine ce faceti voi acolo.
Am vazut si topicul de pe 4t care cuprinde mult mai multe informatii.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

12 Feb 2015, 16:02

Asta este viata nimeni nu e perfect, suntem oameni si facem si noi ce putem.
Da 4tuning este un site care a crescut odata cu Legal Racing, mai bine spus comunitatea s-a conturat in jurul evenimetelor Legal Racing pe care eu si echipa mea le construiam. De aici au fost destepti si au construit ajungand un mamut care ulterior a degenreat insa usor, usor se aseaza lucrurile si pe acolo. Cand va spuneam ca sunt de mult in zona auto pot sa spun ca evenimentele Legal Racing au fost un pas evolutiv care si-a atins scopul, legalizarea curselor auto de strada si estomparea fenomenului auto al curselor ilegale din Romania. Am reusit sa ducem cursele ilegale intr-un cadru organizat, oare nu o sa reusim sa aducem Seat in zona tuningului de calitate si performanta?
Seat este o marca mult prea putin exploatata in acest sens, potentialul ei este enorm si vrem sa punem umarul in directia corecta.
Trebuie sa ne gandim sa construim cateva evenimente frumoase pentru Seat, impreuna cu comunitatea acestui site, nu doar intalniri statice.
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

12 Feb 2015, 16:16

Nu ma gandesc neaparat la accelrare 402m unde puterea spune tot ci la ceva de genul asta unde si o masina cu putin cai putere poate sa spuna destul de mult.
https://www.facebook.com/video.php?v=3060587854072
Eu eram la aceasta etapa cu Dacia alba 105-110hp, locul 3 dupa astra albastra care a fost unu, Bertone 2 si Subaru STI 4.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Leon 1.4 tsi 145ps&265Nm.

13 Feb 2015, 07:29

Seat Leon 1.4 TSI.
Aceasta masina a venit la noi dupa o resoftare, spunand ca nu simte mare lucru dupa modificarea facuta de o anumita firma, careia nu-i dau numele.
Dupa cum se vede modificarea era ca si inexistenta din punct de vedere al performantelor insa softul era dat peste cap, asa ca am rescris o versiune stock pentru seria respectiva de sasiu si am testat. Dupa cum se poate vedea diferenta era minimala, aproape zero.
Racing Code are acces la o baza foarte mare de softuri OEM pe care le poate incarca la nevoie.
Ulterior acestor teste am trecut la modificarea custom a softului si rezultatul se vede pe fisa dyno expusa. 145PS si 265Nm.
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1110
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

17 Feb 2015, 04:39

Aceasta masina a venit la noi dupa o resoftare, spunand ca nu simte mare lucru dupa modificarea facuta de o anumita firma, careia nu-i dau numele.


Stai linistit, asa spun toti mesterii despre mesterii concurenti, in orice domeniu. Da un nume, ca sunt si eu curios, avand in vedere ca parca parca mi-as face soft la rabla mea de 116 cp.
ps. Chiar mi-am adus acum aminte si ma umfla rasul cum imi povesteau 2 cunostinte, ambii mecanici, fiecare, despre cum sa nu merg la celalalt, ca e praf. :)

oare nu o sa reusim sa aducem Seat in zona tuningului de calitate si performanta?
Seat este o marca mult prea putin exploatata in acest sens, potentialul ei este enorm si vrem sa punem umarul in directia corecta.


Sunt firme recunoscute international care au exploatat bine si Seaturi. Eu, n00b absolut in domeniu, am vazut niste Cupre 1P misto, modificate de Revo de exemplu.
Seat este o marca putin exploatata pentru ca nu sunt multe masini Seat la noi in tara. Romanul, daca isi cumpara masina noua isi cumpara ori ceva Dacie obosita cu 9000 euro, ori o Skoda cu Pachet drumuri grele, ca asa suntem noi romanii. Iar la sh, din pacate, concurenta e acerba, dar asta e alta discutie deja.

Bun, acum o intrebare, scurt si la obiect:
A4 B5.5 1.9 TDI AJM, 116 (115) cp, ma intereseaza o valoare finala estimativa cat mai aproape de realitate, pentru un stage 1. Sper ca nu-mi zici si tu 150 cp si 380 nm ca zau ca n-o cred in veci. :) Ca n-a trage un 4 cilindri in linie de 1.9 ca un 2.5 V6 pururea veci amin. Masina are 221.000 km momentan.
Si un pret, bineinteles, cu dyno, inainte si dupa.
Studiez de un an piata in acest sens si inca n-am reusit sa aleg firma potrivita. Poate si pentru faptul ca nu prea am incredere in dezlipirea si relipirea ECU, facandu-se conexiunile direct pe pini, pen'ca pe OBD cica nu se poate la modelul meu. Dar cine stie.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

17 Feb 2015, 07:33

Ce ti se pare asa WOw vlade 150 cp? Orice e posibil..roger spre exemplu a scos pe dyno ( cred ?! ) 142 cp din 1.9-le lui AXR ; deci o crestere de vreo 40%…si eu sunt foarte multumit de resoftare, nu ma asteptam sa se simta o schimbare asa majora la trotineta asta ; cat despre ce spun altii… pe mine deja m-a lasat rece inceputul total " profesionist " gen " a venit la noi masina ca nu simte mare lucru "…vorba aia, " lauda-ma gura ca sa-ti dau friptura "…

Chiar sunt curios de numele firmei ce ni-l va da domnul Sebastian, pt ca vad ca pozeaza in imaginea omului corect, pasionat, etc ; sincer nu stiu ce faceti voi ( si nici nu prea ma intereseaza ), insa alte firme precum Revo, exelixis, rbn, tuneaza masini, nu jucarii…toti iti spun ca cifrele sunt date cu aproximatie si ca difera de la masina la masina in functie de vechime, uzura, intretinere, paramrtrii turbo / injectie s.a.m.d ; dar asta este si la mintea cocosului…vad ca si voi faceti afirmatii de genul "Aceste valori nu afecteaza in mod negativ fiabilitatea iar in acest caz kitul de ambreiaj de la 6trepte nu are nici o problema daca este in stare buna sau noua" si credeti ca ce faceti voi e mai bine gandit decat fabrica ; la o discutie mai serioasa cu firmele concurente de mai sus, pe ei nu ii deranjeaza sa spuna realitatea, cum ca intervine o mica uzura asupra unor componente, ceea ce este si normal avand in vedere cresterea de putere si cuplu ; si ca idee, nu am nicio legatura cu firmele de mai sus, ba chiar mi-am facut resoftarea la TCM pt ca au avut o oferta buna si ma declar multumit ; ideea e ca voi stiti mai bine decat mine ca lumea e usor de influentat in domeniul asta, deci banul se castiga usor chiar si pt cei care nu stiu ce fac ; acum sa vedem cu ce va veti " lauda " voi pe viitor si daca veti castiga increderea acestui forum ;
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

17 Feb 2015, 09:02

@iVladBogdan - Sincer a trecut ceva timp si nu mai retin numele acelui tuner, asa ca din motiv ca nu vreau sa fac confuzii nu-l dau si oricum nu era oportun. Cat despre compratii cu meseriasii e deplasata, noi nu am vorbit am demonstrat prezentand graficele dyno. Astfel de situatii apar cand se utilizeaza softuri gnerice.
Resoftarea la modelul tau se face deschizand ECU, o operatiune barbara pe care noi nu prea o agreem. Nu ai treaba cu lipit fire si alte chestiuni trebuie doar scoasa memoria, citita intr-un aparat special de citit si scris memorii, se realizeaza si se face editarea apoi rescrierea de soft si se monteaza la loc in ecu.
Faptul ca o sa-ti "violam" ECU nu trebuie sa te sperie deoarece partenerul meu este acreditat sa faca asta avand diploma IPC si fiind probabil singurul roman din zona tuningului care are cu adevarat pregatire si cunostinte sa umble acolo. Si asta ne deosebeste de restul, ca sa nu spunem ca reparam ECU-uri si construim de la zero... Cine ti-a povestit de lipit fire ... e in genral valabil la modele noi cu procesor Infineon Tricore sau cele care se scriu in boot mode. Imagine Imagine
Chiptuning A4 B5.5 1.9 TDI AJM, 116PS (115BHP)
O modificare optima la acest model ne indreptateste sa estimam o crestere de 25-30hp si in jur de 70-80Nm, dar cum softul este custom depinde mult de starea actuala a masinii. Cu o compresie buna, admisie curata, injectoare noi, tubo nou cu cat nou eu iti garantez ca putem sa depasim 150hp si putem urca spre 155 in siguranta iar cuplul poate sa bata spre 360Nm.
Valorile reale pe care masina le are si pe carele va avea se vad exact doar masurand pe dyno.
Pretul de lista pentru acest model este de 249Euro.
Daca se opteaza pentru o testare dyno se plateste 50 Euro.
Daca se opteaza pentru dublatestare dyno se plateste suma de 60Euro.
Pentru un client venit din aceasta comunitate costul resoftarii este de 199Euro, iar daca doreste si testare dyno se mai adauga 60Euro.

@bgd_b92 - este intradevar posibil, in acest caz c-o compresie buna, admisie curata, injectoare noi, tubo nou, cu cat nou eu iti garantez ca putem sa depasim 150hp si putem urca spre 155 in siguranta iar cuplulposte sa bata spre 360Nm. Este clar ca capacitatea cilindrica conteaza iar aceasta ofera o oarecare relaxare in functionare. Pentru masini de curse plecand de la un motor de 2.0l turbo benzina noi am ajuns la peste 800HP. http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din ... 11276.html
De putut se poate si cu motoare mici dar cand avem 7l V8 bitrubo ne limitam unde vrem noi iar in acest caz la peste 1000 cai la roarta wbhp.
https://www.youtube.com/watch?v=jom7z64Cxo8
Noi nu ne-am situat niciodata deasupra producatorului exploatam anumite aspecte.
Pot sa spun cert ca setarea pe care o facem noi in mod cert este superioara celei originale, cea oferita de producator si aici situatia e simpla.
Nu discut valorile care cantitativ sunt mult in favoarea noastra si nu a producatorului pentru ca el doreste anumite valori de putere/cuplu iar noi le depasim exploatand rezerva lor. Este vorba de buna functionare, de randament, de eficienta. Fabricantul produce foarte multe masini intr-o zi, chiar Dacia la Mioveni azi produce peste 900 masini pe zi, iar producatorul nu-si permite sa piarda timp cu fiecare masina in parte sa-i faca reglajele 100% corecte pe exemplar in parte. Un astfel de reglaj dureaza, necesita scule, pregatire, loc si fluxul nu poate fi incurcat , iar costurile ar creste foarte mult. Nimeni nu spune ca nu gasesc specialisti sa o faca dar costurile astea suplimentare ... Setare custom face Ferrari si in anumite cazuri datorita benzinei, presiuni atmosferice ... se pot face ajustari, aparand castiguri de buna functionare chiar si forta.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

18 Feb 2015, 01:01

iVladBogdan scrie:
1. Sper ca nu-mi zici si tu 150 cp si 380 nm ca zau ca n-o cred in veci. Ca n-a trage un 4 cilindri in linie de 1.9 ca un 2.5 V6 pururea veci amin.


Pentru cei care se mai numesc si "Toma", exista varianta dyno, unde fizica nu minte niciodata! Daca omul specifica niste cifre, le specifica banuiesc, in cunostinta de cauza, nu aiurea...
Puteti alege sa cheltuiti acei "x" euro si astfel intelegeti de unde a plecat masina voastra si unde a ajuns... mai simplu de atat, ce poate fi oare?

Am un dynotest facut la Sebastian acum vreo 5 ani, si cifrele estimate atunci de dyno-ului sau erau corecte. Oricum in acele vremuri masina mergea foarte slab comparativ cu ultimii doi ani... sper sa gasesc timp sa revin la el si sa vedem o comparatie cu ultimele informatii pe care le detin acum despre "cifrele" masinii mele...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori