Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cunoasteti serviciile si performantele firmei Racing Code?

Nu am stiut de existenta acestei firme pana de curand.
26 (62%)
Am vaga idee.
8 (19%)
Da, am auzit de la cineva.
6 (14%)
Da, am fost deja clientul lor.
2 (5%)
 
Voturi totale: 42
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

04 Feb 2015, 23:39

In primul rand vrem sa multumim gazdei noastre, acestui site de exceptie si mai ales persoanelor care au facut posibila inchegarea unei comunitati SEAT in Romania, avand ca pasiune comuna automobilul.

Ma adresez aici in special posesorilor de Seat, membrii ai acestei comunitati, fara ca totusi sa incerc vreo umbra de discriminare de orice fel si pentru restul de pasionati indiferent de ce masina detinuta au sau aspiratiile lor.

Cea ce vreau sa se inteleaga din start este ca noi lucram cu “fierul”, adica cu masina in primul rand, iar proprietarii, clientii sa nu se supere ca ne aplecam mai mult asupra masinilor lor decat asupra persoanelor lor.

Voi face o mica introducere in a ma prezenta pe mine si pe partenerul meu si a felului in care s-a nascut firma Racing Code.

Numele meu este Sebastian Sandu am absovit doua facultati Politehnica si Dreptul, sunt Inginer si Doctor in Drept.
Inca de mic copil am fost captivat de automobile si am avut sansa sa pot sta in preajma motorsportului din Romania(atat cat era el).

Am putut sa vad si sa invat multe, ulterior aprofundand cunostintele tehnice ca absolvent de liceu auto si mai tarziu de Politehnica. Am fost pasionat de modificari ale masinii si mai ales in zona de performanta, chiar din liceu, unde la practica am avut norocul sa pot sa stau acolo unde se contruiau masini de curse. Asta in perioadele de practica in timp ce altii trebuiau sa se antreneze pentru Ceausescu sau sa faca agricultura. Pot sa spun ca am fost un norocos, iar fiind in acea zona langa oamenii care constriau si pilotau, atunci cand se organizau curse aveam si eu atarnata de gat legitimatia de organizator, oficial…

In motorsport gasesti multe inovatii, care daca dau randamentul scontat apar in viitor pe masinile de strada, iar eu am inteles foarte bine acest aspect vazand cu functioneaza in viata cotidiana. Am inteles rolul ameliorarelor performantelor, care de fapt e chiar definitia tuningului si am aplicat asta, la inceput pe masinile de acasa, apoi pe ale apropiatilor, prietenilor, am organiat curse legale (Legal Racing) am performat cu masini facute dupa ideile mele si am inceput sa fiu intrebat de chestiuni tehnice, sa consiliez. Astfel am realizat ca exista o piata si ca as putea sa traiesc facand ce-mi place, iar de aici a aparut ideea infintarii unei firme de profil, mai ales ca nu am fost convins de ce era pe piata romaneasca in acel moment, nimic nu m-a convins ca nu pot sa fiu din punct de vedere tehnic mai performant decat ei. Am cochetat chiar cu ideea de a deschide aici o sucursala a unei firme externe foarte mari si am negociat pana la semnarea contractului cu SKN, dar pentru ca nisipurile erau miscatoare si am simtit anumite slabiciuni din partea partenerului extern si a celor din Romania am fost nevoit sa stau deoparte. Se pare ca am avut dreptate.


In concluzie am pus punct si de la capat asa ca am infintat firma RACING CODE, impreuna cu partenerul meu care este omul din umbra, material cenusie a softurilor noastre, eu nefiind programator ci un fin cunoscator al masinilor.

Eu sunt Inginer Mecanic in timp ce partenerul meu este Inginer Electronist, la limita geniului in electronica, cu abilitati fantastice pentru programare, avand studii, acreditari(singurul cu diploma IPC care activeaza in acest domeniu), experinta in domeniu. Fiind un tip foarte capabil intelege dincolo de limitele programarii, simtind foarte bine tot lantul de functionare. Mai mult de atat atunci cand a existat un proiect care a necesitat un ecu cu cerinte speciale, iar oferta pe piata era limitata, din punct de vedere tehnic, a pus mana pe creion si pe hartie si a proiectat un ecu dedicat aplicatiei respective.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yh08PU8leIY[/youtube]

Noi credem in principiul care spune: “cine poate mai mult, poate si mai putin”.
Firma noastra are doi specialisti ingineri, avem un sediu, avem cunostintele, experienta si echipamentele necesare inclusiv dyno 4x2/4x4, avem o adresa web: http://www.racingcode.ro ,o pagina de facebook: http://www.facebook.com/pages/Racing-Code/175835892435974%20.

Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2015, 22:57

Dupa cum se poate vedea inca in tabela de vot avem mult de lucrat la imagine si la mediatizare, deoarece nu e specialitatea noastra asta, suntem ingineri.

Inainte de a continua cu prezentarea firmei Racing Code vreau sa va spun ca doresc sa legam o relatie speciala, bazata pe respect si incredere cu membrii acestui forum SEAT.
Imi doresc o colaborare de lunga durata si cu siguranta vom incerca sa avem actiuni comune, privind intalniri, evenimente, eventual mici competitii, demonstratii mai ales daca si adminii isi doresc sa dezvoltam acest tip de activitati.
Cel mai probabil am sa fiu prezent la multe din evenimentele voastre, am sa incerc sa ne mediatizam, sa oferim premii constand in teste dyno si reduceri substantiale la chiptuning. In ce priveste chiptuningul avem multe de spus si vom incerca sa creeam unele avantaje membrilor acestei comunitati. Oricum lista noastra de preturi este neactualizata, din pacate, o puteti consulta vizitand siteul nostru la adresa: http://www.racingcode.ro/wp-content/the ... ing_rc.pdf . Va rog totusi sa ne trimiteti mesaj, de preferat prin e-mail pentru orice oferta doriti si sa nu uitati sa specificati ca sunteti membru al acestei comunitati. (office@racingcode.ro)

DYNO

Noi suntem posesorii unuia dintre cele mai performante dyno care se produc la aceasta ora in lume avand chiar cateva testimoniale interesante.
Dyno este un MUSTANG AWD 500 versiunea 4x4 a carui prezentare cel mai bine o face producatorul lui pe siteul oficial:
http://www.mustangdyne.com/mustangdyne/ ... 500+Series
Pe langa faptul ca este foarte exact, ca il folosesc o gramada de fabricanti auto, ca doteaza scolile de profil din USa, iar guvernul Usa il foloseste si justitia recunoaste ca probe directe aceste fise dyno(expertiza) vreau sa spunca este un dyno foarte sigur atat ca utilizare dar si pentru masini nefortand ca alte dyno 4x4 sistemele de tractiune integrala.
Testele pe care le putem efectua sunt multiple incomparabil mai multe si mai complete decat poate sa ofere concurenta, este un dyno profesional o scula de buna calitate si mare acuratete:

Diagnostics Tests

Manual Loading Test – This test allows the operator to apply a manually controlled load to the vehicle.
Constant Force Test – This test allows the operator to apply a controlled constant force loading to the vehicle.
Constant Speed Test – This test allows the operator to hold the vehicle’s speed at a constant value.
Constant Horsepower Test – This test allows the operator to apply a constant power loading to the vehicle.
Vehicle Simulation Test – This test allows the operator to apply a vehicle simulation loading to the vehicle.
PRO Test – This test allows the operator to apply any of the loading modes described above, changing modes as desired.
Speedometer Check Test – This test allows the operator to check the accuracy of the vehicle’s speedometer.

Performance Tests

Power Curve – This test allows the operator to perform a controlled sweep rate type power curve test on the vehicle.
Programmed Force - This test allows the operator to apply a time-based force loading profile to the vehicle.
Programmed Force Editor – This screen allows the operator to edit/create time-based force loading profiles.
Programmed Speed - This test allows the operator to apply a time-based speed control to the vehicle.
Programmed Speed Editor – This screen allows the operator to edit/create time-based speed control profiles.
PRO Test Script – This test allows the operator to execute any stored PRO Test Script routine.
PRO Test Script Editor – This utility allows the operator to edit/create scripts for the PRO Test Script routine.

Timing Tests

Quarter Mile Sprint – This test allows the operator to simulate a 1/4-mile sprint race with the vehicle.
Standing Start Acceleration – This test allows the operator to simulate a 0-60 type standing start acceleration run with the vehicle.
Passing Acceleration – This test allows the operator to simulate a 50-70 type passing acceleration run with the vehicle.
200 Yard Roll-On – This test allows the operator to simulate a 200-yard roll-on acceleration run with the vehicle.








ImagineImagineImagineImagineImagine

Am ales un astfel de dyno deoarece pentru setari este nevoie de mai mult decat simple masurari de putere si cuplu, iar MUSTANG ofera in mod cert SIMULARE REALA ( road simulation), masina mergand si fiind testata pe dyno cu sarcini similare-identice celor care le are pe strada, plus toate testele artificiale care se vad in descrierea de mai sus.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2015, 23:37

Portofoliul masinilor testate si modificate de noi este foarte mare iar Seat nu lipseste asa ca voi face o mica selectie de imagini a masinilor din aceasta marca care ne-au trecut pragul.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Am sa revin cu mai multe date tehnice, amanunte si grafice.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7213
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

05 Feb 2015, 23:40

Leonul galben HWY e al unui coleg din clubseat, un proiect deosebit :hi
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

06 Feb 2015, 08:07

Pe parcursul timpului la noi au trecut mai multe masini Seat unele pentru testare, altele pentru resoftare sau pentru ambele.
Intradevar acel Seat diesel foloseste o reteta externa de modificari si este in topul celor mai puternice 1.9 tdi testate de noi si cu siguranta cel mai puternic Seat diesel de pana acum.

Am avut placerea sa lucram si la masinile lui Titi Aur care se stie ca la un moment dat a utilizat in competitii un Seat special destinat curselor auto.
Ulterior am avut placerea sa-i setam pentru strada Un Seat Leon Cupra de culoare alba, masina care exista si acum in familia lui si poarta semnatura Racing Code.

Este foarte important de subliniat faptul ca racing Code este o firma romaneasca 100%, iar toate softurile pe care le utilizam sunt construite custom la noi de catre specialistul nostru. Pentru a face un soft foarte bun avem mereu nevoie de masina de aceea inca nu am putu sa ne extindem sa avem parteneri carora sa le livram softuri la distanta. Suntem in teste si cu solutia pentru asta dar pana nu e completa si nu suntem gata nu vom face acest pas indiferent de solicitari.

ImagineImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

06 Feb 2015, 19:23

Pe parcursul timpului am avut diferite modele de Seat la dyno si pentru tuning.
Am modificatin special masini de strada si eventual cu mici modificari cum ar fi :
- intercooler marit
- admisie schimbata
- evacuare imbunatatita

Pentru ca reprezinta varful de lance si am inceput cu ele am sa ma opresc la Cupra ulterior tratand si restul.
Cred ca ajutorul gaficelor este destul de mare nefiind nevoie de prea multe comentarii.
Vreau doar sa subliniez ca valorile expuse chiar daca nu par mari sunt reale, pe net circuland multe legende false si valori de marketing ca sa nu le spun altfel.

Seat Ibiza Cupra TDI 163hp
Imagine Imagine

Seat Leon Cupra 2.0tfsi 240hp
modificari mecanice:
- intercooler
- admisie
- evacaure
Imagine Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

06 Feb 2015, 23:12

Imagine

Preturile de baza pentru testarile dyno.

Testare :
- 4x2 225RON prima data, la revenire pretul este de 150RON
- 4x4 450RON prima masurare, la revenire cu aceeasi masina, acelasi proprietar 300RON
- 4x2 sau 4x4 inchiriere dyno cu ora 650RON
In functie de numarul de masini care vin odata la testare sau timpul de inchiriere a dynoului preturile se pot negocia.

In mod normal o testare include trei teste:
- masuare putere la roata
- masurare putere parazita(pierderi in transmisie si roti)
- masurarea puterii la volanta(motor)

Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 02:51

Salut! Pe ce procentaj de pierdere in transmisie mai "lucrati" pentru FWD? Multumesc!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 07:41

Multumim pentru intrebare!
A judeca in procente pierderile este o greseala, pe care multi o fac si mai grav este ca o fac chiar posesori de dyno.
Puterea parazita, adica pierderea este o valoare pe care dyno Mustang o masoara.
Aceasta valoare se masoara si difera de la o masina la alta.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 11:24

Am sa mai atasez cateva grafice.
M
Imagine
ulti cred ca puterea se obtine usor si ca se poate orice, dar de fapt nu prea e asa. Caii putere , Nm se obtin greu si cu bani multi cateodata, softul fiind doar cel care pune in valoare mecanica. Dupa cum se poate vedea pentru un plus de cca.10hp a fost nevoie de pompa de benzina cu debit marit.
Poti compara gestiunea electtronica a unui motor cu ceea ce face un dirijor, iar de aici vine arta, armonia in functionare.
Imagine
Dupa cum se poate vedea nu diferenta de putere este intodeauna cea mai importanta, ci forma graficului obtinut, iar in graficul postat deasupra o sa vedeti o diferenta de setare intre o masina setata de noi si felul in care era setata anterior de un tuner fara dyno si fara feedback real.
Acele valuri nu erau deloc sanatoase in functionare si atrageau disfunctionalitati mecanice ...
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Seat Altea 2.0tdi

07 Feb 2015, 20:06

Altea 2.0tdi custom chiptuning 185HP.
Imagine
Foarte important la acest grafic este felul in care arata curba de putere, fiind un palier aproximativ constant pe o plaja foarte mare de turatie. O astfel de modificare ofera o dinamica excelenta si nu se forteaza transmisia.


@LIFEPHORM apropo de pierderi, este diferenta dintre puterea la motor si cea la roata.
Graficul este de la leon FR de 1.8 20v turbo stock.
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 21:25

Eu nu am vazut sau auzit de niucun 1.8 T cu 177 CP declarati de producator.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 21:31

In mod normal in Europa standardul corect de masurare este in KW, legea asa prevede, in acte apare corect in KW, dar in literatura de specialitate apar HP, BHP, PS ...
132KW = 177BHP
http://www.rapidtables.com/convert/power/kw-to-bhp.htm
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 21:51

Nr de kw e corect, dar calculul e gresit.
132x1,36=179,52 cai putere.
Nu exista pe nicun pliant oficial sau site, brosuri, catalog, cifra de 177 cai.
La ce lege din Europa si la ce standard faci referire?
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 22:05

Daca ne rezumam la a citi doar brosuri comerciale si ce scrie pe net e normal sa nu intelegi. Puteai macat sa utilizezi convertorul pe care ti-l-am pus la dispozitie.
Pentru a evita astfel de dialoguri, care nu ridica stacheta discutiilor destul de sus, rog pe cineva sa ma ajute sa postez un document pdf in care explicam mai multe.
Am incercat direct mai devreme insa nu s-au atasat decat o parte din paginile documentului.
Am facut un printscreen pentru conversia KW-BHP.
1.36 este in cazul PS si de obicei comercial se discuta despre PS sunt mai multi si da mai bine.
Imagine
Ai aici conversie din KW in BHP(HP) Imagine si aici KW in PS Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator