Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
alexxxbran
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 06 Dec 2011, 15:38
Localitate: Timisoara

Problema Senzor temperatura lichid racire

03 Feb 2015, 23:17

Buna.
Sunt nou pe forum(prima mea postare) si am intampinat o problema de o saptamana din cauza senzorului de temperatura.
La inceput se manifesta prin faptul ca pornea greu, 2-3 secunde pe electromotor, am scanat cu VCDS si am primit eroarea

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0118 - 35-00 - Signal too High

Am luat decizia sa il schimb cu totu, comandat cu garnitura cu tot, iar dupa schimbare, cu capacul motorului(filtrul de aer) inca demontat, a pornit la prima cheie, insa dupa ce am pus capacul inapoi, nu a vrut sa mai porneasca nici dupa 10 secunde pe contact si nici la a 15a cheie.

Martorul de bord de la motor inca este aprins pe bord si masina e ca si cum nu se mai alimenteaza.

Ce parere aveti? Ce ar putea avea? Ar fi posbil sa aibe inca erroarea in ECU si sa nu se mai alimenteze pana cand o sterg cu VCDS?
Astept un sfat, o parere, orice.

Multumesc anticipat.
Seat Ibiza 1.4 BBY 75 CP

Imagine
 
Avatar utilizator
al bundy
Mesaje: 172
Membru din: 11 Feb 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Problema Senzor temperatura lichid racire

04 Feb 2015, 13:20

Ai facut diagnoza acum sa vezi ce erori sunt?
senzorul este nou OEM ?



Scoate mufa de la el si vezi daca porneste.
 
alexxxbran
Subiect Autor
Mesaje: 2
Membru din: 06 Dec 2011, 15:38
Localitate: Timisoara

Re: Problema Senzor temperatura lichid racire

04 Feb 2015, 13:44

Gata, sa remediat cu o diagnoaza si o stergere de errori.

Senzorul este Febi Blistein.

Cred ca se poate inchide topicu.
Multumesc oricum.
O zi superba.
Seat Ibiza 1.4 BBY 75 CP

Imagine
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Problema Senzor temperatura lichid racire

03 Apr 2015, 07:43

Cred ca am si eu aceeasi problema ; ieri dupa un drum de ~ 200 km, am ajuns acasa, oprit motor, peste 30 min cand sa plec din nou, motorul statea turat la 1200 rpm la ralanti ; am pornit, repornit, dat ture, nimic ; astazi de dimineata m-am uitat pe acolo incercand sa identific senzorul ; am pus mana pe cateva mufe, nu cred ca l-am observat, ma urc in masina, constat ca a pornit normal, la prima cheie la rece motorul statea la 900 rpm ;

Cumva acesta din poza maro este g62-ul? Sau este senzorul ala pt ulei ? Imi poate spune cineva pe unde se afla la 1.4 tdi? Astazi ii fac o scanare si va tin la curent ( 380v :tongue )
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator