Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Nica09
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 29 Ian 2015, 11:21

bacanit motor..

29 Ian 2015, 11:39

Buna ziua
Am sa incep prin a spune ca, mi-am cumparat un seat ibiza 1.4 16v, 2 usi, anul 2002 luna decembrie.Masina am luat-o anul trecut in luna octombrie, masina a fost adusa din germania cu 105 mii km in bord ( nu stiu daca sunt reali..avea niste acte de la reviziile facute in germania si pareau reali ).
Am facut o mica descriere a masini acum o sa pun cateva intrebari poate ma ajuta cineva. Masina a avut racordul flexibil de la teava de esapament spart..l-am schimbat ieri nu se mai aude asa "sport" cum se auzea inainte..dar in continuare se aude un bacanit pe sub ea din cate imi dau eu seama..eu initial am crezut k se aude si din cauza racordului, de la ce ar putea fi?
Si inca ceva..masina are becuri fata ( un singur bec pt faza lunga, scurta ) obisnuit cu lumina galbena..m-ar interesa sa le schimb si sa iau ceva asemanator cu xenon..am vazut pe net unele de la philips blue vision ( h7 s-ar potrivi la mine cred..) ce parere aveti se merita?
Eu sunt din Bucuresti si puteti sa-mi spuneti si cateva pareri despre service ( mai ieftine, serios )
Va multumesc si imi cer scuze daca am facut vreo prostioara pe aici.. :cheers
 
Avatar utilizator
alinush
Mesaje: 218
Membru din: 25 Mar 2009, 09:28
Localitate: CS
Contact:

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 13:30

Bun venit in CS
Felicitari pentru achizitie. O sa fii multumit de masina...dar mai ales de costurile de intretinere, pe care eu le consider acceptabile.
Racordul flexibil l-am schimbat si eu, dar daca ti-a ramas un zgomot gen zumzait de fier pe fier (pe loc, la ralanty) ai putea verifica toata evacuarea sa vezi daca nu atinge pe undeva in caroserie.
Pe urma sa verifici invelisul superior al tobei finale de esapament, care la mine a ruginit, s-a desfacut si atingea undeva in caroserie.
Zgomotul la ralanty era minunat; parca imi dadea cineva gauri in caroserie cu bormasina :)
Cat despre becuri, daca ai un singur bec pentru scurta/lunga, atunci iti trebuie H4 nu H7.
Eu am achizitionat Philips VisionPlus 60% lumina fiind intr-adevar usor mai alba.
Daca vrei sa-ti cumperi becuri gen xenon look, sa-ti iei ceva de calitate (philips, osram, etc) nu bombe.
Bombele te vor tine cam cat costa; dai 10 lei/buc, cam atat te tine (doua sapt. in cel mai fericit caz)
Numa' bine si multi km fara probleme
Daca esti jmeker, da-ti un cap in gura :)
ibiza - 1.4, 75 Cp, 2002 "blau oceanic"
 
Nica09
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 29 Ian 2015, 11:21

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 14:02

multumesc pt raspunsuri..
ce-i drept toba finala este cam ruginita..si destul de cojita..adik 1 strat de tabla sa cam desprins..e posibil sa fie de la asta nu m-am gandit..de atins nu stiu daca ar atinge pe sub ea..din cate am observat are niste cleme care o tin la o anumita distanta fata de caroserie..sa-i spun asa..
e posibil sa ating cu tot cu clemele acelea? (distanta dintre teava si caroserie este de 3-4 cm zic eu)
cat despre becuri..am vazut unele de la philips (140 lei, 2 becuri+2 beculete pozitie), cel de la norauto mi-a spus k h7 imi trebuie..habar n-am, sunt in ceata.
pana la urma cele potrivite pt masina mea (medelul meu de far) ar fi h4?
 
Avatar utilizator
doomduke
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 14:10

Bine ai venit in club, sa stapanesti sanatos noua masina. S-au inmultit Seaturile Ibiza :)

Daca zomotul se aude din zona evacuarii, este posibil sa fie catalizatorul cu ceramica sparta!
In bord ai becul check engine aprins?

P.S. Incarca o poza cu masina si noi iti spunem ce becuri sunt potrivite.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Nica09
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 29 Ian 2015, 11:21

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 14:25

Imagine

Imagine

pozele sunt facute imediat..dupa ce-am luat masina..nu avea nici numere..
ar trebui sa-mi fac griji daca e de la catalizator? sau mai pot merge asa cu ea fara probleme?
in bor sa aprins sonda galbena pana sa schimb racordul..si sa mai aprins ieri la service ( au pornit masina dupa ce-au dat teava jos, cica dasta )
 
Avatar utilizator
doomduke
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 14:41

Cei de la norauto au gresit. Ai nevoie de becuri H4, mergi cu incredere pe Philips EcoVision.

Acum este becul check engine aprins? Daca da, mergi la scanare vcds.
Scuza-ma, de ce au pornit masina cu racordul dat jos ?
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Nica09
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 29 Ian 2015, 11:21

Re: bacanit motor..

29 Ian 2015, 15:04

Multumesc pt ajutor..
Dupa ce au demontat partea de teava..cu racordul..au dat masina jos de pe rampa au bagat alta masina..pana mi-au sudat mie racordul ( trebuia sa mai astept sa-mi vina si o clema care facea prinderea intre prima parte de teava cu cea de-a 2-a, a mea era ruginita si sa rupt )
Acum nu mai am nimic aprins in bord..au sters ei erroarea...

Eu vazusem aceste becuri ce parere ai ?
http://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-fa ... D1YRLBBBM/

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator