Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

08 Ian 2015, 19:48

Copii :lol: , nu umblati cu generalitati si empirisme, da? Ce merge la o marca nu e obligatoriu sa mearga la alta. Apoi, daca nu trebuia facuta adaptarea clapetei si a EGR-ului dupa spalare...mai era pusa optiunea in orice tester de diagnoza a grupului VW? Cel ce are o baz oarecare in automatizari stie clar ca o componenta deconectata si reconectata la o bucla de reglaj, necesita calibrare benevol-obligatoriu. Deci nu veniti ca " eu am facut asa si pe dincolo si a mers ca unsa", uneori merge absolut din intamplare si atat. Nu este regula generala.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4627
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

08 Ian 2015, 19:51

:thumbright: :hi
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

08 Ian 2015, 20:08

Am papar un "a" vad, scuze ! :hi
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
cata04
Mesaje: 32
Membru din: 06 Ian 2015, 03:11
Localitate: Fagaras

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

10 Ian 2015, 18:31

Salut tuturor.
Si eu astept sa vad ce cod de eroare o sa ai HUNTER mai ales ca suntem din acelasi oras (daca vrei fac si eu un test cu KTS meu eventual o adaptare a clapetei) cu toate ca rateurile pot fi declansate nu numai de la instalatia de aprindere a masini cat si de la sonda lambda,sistemul de combustibil a masini si sa nu uitam de dispozitivul de masurare a cantitatii/volumului de aer(debimetru).
Leon 1M 1.8vt Top Sport
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

10 Ian 2015, 18:38

Am mentionat ca am verificat bujiile prin metoda clasica cum se facea la dacie dar nu m-am uitat la ele.spun asta deoarece am citit cate ceva pe forum la golf 4 si am gasit cativa baieti care au avut acceasi problema la acelasi tip de motor 1.6 16v si au scapat de el inlocuind bujiile.mentionez ca am si un tremurat la relanti un consum parca un pic marisor.luni le comand si revin marti cu rezultatul.a si luni schimb si termostatul care e blocat pe deschis.sia acul la temp nu se ridica aproape deloc.sper sa se rezolve.si inca ceva.cand am curatat egr-ul am gasit garnitura metalica ce vine intre egr si motor rupta este posibil sa traga aer fals pe acolo?ar putea influenta cu ceva?
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Avatar utilizator
cata04
Mesaje: 32
Membru din: 06 Ian 2015, 03:11
Localitate: Fagaras

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

10 Ian 2015, 19:32

da ar putea influenta.daca trage aer fals pe la garnitura ai fluctuati la relanti sau masina nu sta la relanti ci sta turata plus ca nu mai trage asa bine si ai consum mai mare de combustibil.la demontarea acestuia se recomanda inlocuirea garniturilor.
Leon 1M 1.8vt Top Sport
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

13 Ian 2015, 10:54

Am pus bujii noi ngk(OEM)si a mai dat in nas un pic dar parca si-a revenit dupa cateva ture cu ea inca nu i-am dat forja ca am termostatul blocat si motorul rece azi il schimb si pe asta oricum fata de cum era inainte.P :drive arca in a3-a uneori se mai simpte ceva cand e in deal in sarcina. :drive
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)

 
ovydyu4all
Mesaje: 406
Membru din: 07 Ian 2012, 16:28

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

13 Ian 2015, 12:48

Pai scuza-ma, dar tu mergi cu treapta a-3-a cu 1700-2000rpm la deal? aici nu mai e vina masinii, ci a soferului :drive :cheers
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

13 Ian 2015, 17:05

daca dupa ce ajungi in 2700 2800 cu a 2 si ii dai a 3 ea scade in 1700 asa ca scuzama dar nu tb sa mergem ca schumi.lasa ca stiu eu ce insemna datul in nas din cauza subturatului ca facea asa si in a 2 a pe loc drept in timp ce prindeam demaraj. credema ca am condus multe masini.si ca fapt divers am descoperit ca ori mi-i dusa mufa la senz de temp ori senzorul e bulit.ca am schimbat degeaba termostatul acul la temp tot nu se misca dupa care am miscat de senzor si a crescut pe la 70 dupa aia imediat a aajuns la 90. am vrut sa plec la drum sa vad cum merge si la un hop a cazut acul la temp la 0.ei dupa asta am umblat iar pe acolo si mi sa aprins becul de la temp iar acul nemiscat, asa ca mai mult ca sigur buba e deacolo pt ca calculatorul nu vede temp reala a motorului si da un amestec carburant eronat.urmeaza maine se verific firele de la mufa cu un multimetru iar daca sunt ok schimb si senzorul. APROPO STIE CINEVA CODUL DE PRODUS PT SENZOR OEM PT 16 16V AUS CA ASA MIA CERUT ALA LA PIESE DAR DACA IL SCOT CURGE ANTIGELUL SI ASA NU POT VEDEA NIMIC PE EL.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

13 Ian 2015, 19:37

Cel negru are codul 058 919 501A , iar cel verde 059 919 501A . Amandoua sunt OEM, cauta poze pe Google dupa coduri.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
cip_rian
Subiect Autor
Mesaje: 48
Membru din: 16 Sep 2014, 20:34
Localitate: neamt
Contact:

Re: mers in suturi intre 1700 si 2000 rpm

12 Mar 2015, 20:37

salut colegi.revin cu aceeasi problema de zici ca e posedata masina asta. nu mai stiu ce sai mai schimb sa isi revina.observ ca daca ii calc pedala mai tare in intervalul ala cand da in nas parca ar fi ceva mai bine. intrebarea mea este daca acest dat in nas poate fi din cauza suportului motorului.mai exact cel din stanga.de la cutia de viteze pt ca ala.mi-i uzat cred ca mult peste masura. adica daca impingi de motor cu mana se misca in spate cam 2 cm din tamponul ala din stanga de la cutie.pana acum m-am axat sa schimb aprinderea cap-coada filtre si disrtibutie. si cu toate astea tot mai am uneori rateuri la relanti. maine cred ca o sa curat clapeta si senzor map.revin cu noutati dupa. si multumesc celor care ma pot ajuta cu un sfat.mentionez ca nu am nicio eroare in bord.
seat leon 1M 1.6 16v 105HP(AUS)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator