Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Marius D
Subiect Autor
Mesaje: 68
Membru din: 19 Dec 2014, 09:06

Ulei motor 1.9 tdi asv

22 Dec 2014, 18:38

Motul 5w40 sau Liqui Moly 5w40?
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Ulei motor 1.9 tdi asv

22 Dec 2014, 18:39

L.M :?:
 
odor4fun
Mesaje: 121
Membru din: 13 Apr 2014, 09:05

Re: Ulei motor 1.9 tdi asv

22 Dec 2014, 22:54

Mobil 1 ESP Formula M 5W-40
SAE Grade 5W-40
Viscosity (ASTM D445)
cSt @ 40ºC 81
cSt @ 100ºC 13.4
Viscosity Index 167
Sulphated Ash, wt% (ASTM D874) 0.6
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683) 3.8
Pour Point, ºC (ASTM D97) -39
Flash Point, ºC (ASTM D92) 236
Density @15.6º C g/ml ASTM D4052) 0.85

Liqui Moly Top Tec 4100 SAE 5W-40
Viscosity class : 5W-40
Viscosity at +40 °C : 85.0 mm²/s DIN 51562
Viscosity at +100 °C : 14.0 mm²/s DIN 51562
Viscosity index : 170 DIN ISO 2909
Flash point : 236 °C DIN ISO 2592
Pour point : -39 °C DIN ISO 3016
Ash, sulphate : 0.8 g/100 g DIN 51575
Base number : 7.4 mg KOH/g DIN ISO 3771
High temperature/
High shear viscosity : 3.5 m.Pa.s CEC CL-23

Aral High Tronic 5W-40
SAE-grade DIN 51511 5W-40
Density at 15 °C g/ml DIN 51757 0,855
Viscosity
100 °C mm²/s DIN 51562 13,9
40 °C mm²/s DIN 51562 79
Viscosity Index DIN ISO 2909 190
Flashpoint °C DIN ISO 2592 > 210
Pourpoint °C DIN ISO 3016 - 36
Sulphate ash w% DIN 51575 0,79
TBN mg/KOH/g ASTM D 664 0,72


La indicele de vascozitate castiga ARAL -190
(vascozitatea la rece mai mica=> pornire mai usoara, vascozitatea la cald mai mare => ungere buna)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori