Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nu creste temperatura lichidului de racire.

30 Dec 2014, 12:21

Mai degraba ceva la circuitul de turbo, fa o scanare la motor.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
andreiioan1985
Mesaje: 19
Membru din: 14 Sep 2008, 17:21
Localitate: Roman / Bucuresti
Contact:

Re: Nu creste temperatura lichidului de racire.

30 Dec 2014, 12:30

Danny voi face o verificare de circuit de turbo, doar ca la 350k de km cred ca mai degraba e o problema de turbina, care a inceput sa mai piarda si putin ulei pe la ax :( .
SEAT LEON M1 1.9 TDI, 110 CP
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Nu creste temperatura lichidului de racire.

30 Dec 2014, 13:22

Pai la asta m-am referit si eu, doar ca am zis sa verifici tot circuitul, nu conteaza ca turbina pierde putin ulei. Poate fi si EGR-ul blocat, poate fi geometria variabila a turbinei, pot fi diversele electrovalve si furtunase, poate fi senzorul de presiune sau MAF-ul, deci ai ce verifica, nu te infingi de la inceput in turbina. Nu e rau sa o schimbi sau sa-i faci o revizie, dar pot fi si altele.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Narcisila și 2 vizitatori