Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
dracu_gol
Subiect Autor
Mesaje: 82
Membru din: 14 Iul 2012, 11:08
Localitate: iasi

probleme tehnice altea

23 Oct 2014, 20:24

Buna seara tuturor.... avand in vedere ca altea unei colege nu functiona tocmai in parametri.... am efectuat o diagnoza. Rezultatul e mai jos. Motorul e un 1,6 8V BGU.S-ar parea ca exista niste probleme la un injector si EGR. Se intampla ceva si cu ESP dar nu imi este foarte clar pentru ca pe bord se aprinde becul de la ESP dar la scanarea apar erori la modulul ABS... aici tre' sa ma mai documentez...sau poate ma ajutati voi un pic... cu ceva idei...
Acuma povestea e clara...trebuie curatate injectoarele ...(chestie la care m-as pricepe) problema este ca ar fi necesar un manual sau un tutorial ceva, pentru ca rampa de injectie e montata sub galeria de admisie...si nu prea stiu cum sa abordez manevra....daca sunt sfaturi potrivite pe tematica asta va rog...Multumesc..

5 Faults Found
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 672 /min
Bin. Bits: 00000100
Lambda: 27.3 %
Voltage: 2.160 V
RPM: 672 /min
Bin. Bits: 00000100
Lambda: 28.1 %
Voltage: 2.200 V

16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 672 /min
Bin. Bits: 00000100
Lambda: 27.3 %
Voltage: 2.160 V
RPM: 672 /min
Bin. Bits: 00000100
Lambda: 28.1 %
Voltage: 2.200 V

16891 - Idle Control System RPM
P0507 - 006 - Higher than Expected. - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 960 /min
Temperature: 90.0°C
Bin. Bits: 00000100
Load: 3.9 %
RPM: 832 /min
Temperature: 94.5°C
Bin. Bits: 00000100
Load: 3.1 %

16784 - EGR System
P0400 - 008 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2336 /min
Voltage: 13.97 V
Load: 22.0 %
Load: 0.0 %
RPM: 0 /min
Voltage: 12.04 V
Load: 21.6 %
Load: 0.0 %

16685 - Cylinder 1
P0301 - 009 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 768 /min
Mass Air / Rev.: 109.0 mg/str
Bin. Bits: 00000100
Lambda: 23.0 %
RPM: 2048 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Bin. Bits: 00001000
Lambda: 7.4 %
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No: 1K0 907 379 K
Component: ESP FRONT MK60 0103
Coding: 0019185
Shop #: WSC 06402 785 00200
VCID: 3A71591D75BA34CE9A7-806F

1 Fault Found
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
dracu_gol
Subiect Autor
Mesaje: 82
Membru din: 14 Iul 2012, 11:08
Localitate: iasi

Re: probleme tehnice altea

14 Noi 2014, 23:52

partial rezolvat cu schimbarea unei bujii...trebuie curatate injectoarele...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme tehnice altea

15 Noi 2014, 06:39

Faulturile de la ABS/ASP sunt din cauza functionarii aiurea a motorului. Daca le rezolvi, poti sterge si eroarea de la ABS.
Cauta o sursa de aer fals, in principiu asta inseamna "system too lean" - amestec prea sarac. ECU vede prin sonda lambda ca e prea mult oxigen in gazele de ardere si cauta sa compenseze prin ridicarea relantiului. Posibil sa fie de la EGR toata treaba.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
dracu_gol
Subiect Autor
Mesaje: 82
Membru din: 14 Iul 2012, 11:08
Localitate: iasi

Re: probleme tehnice altea

29 Noi 2014, 16:35

Multumesc de raspuns...intre timp s-a intervenit...
s-a schimbat o bujie, singura la care ai acces, restul sunt blocate de galerie... culmea ca am si nimerit-o (intre timp a dat si erori de missfire si mergea evident in trei pistoane)
S-a readaptat clapeta de acceleratie (am chemat un mecanic.. oricum la cat de tare era stransa am distrus si o cheie din comert noroc ca baiatul avea chei serioase..)... acu merge cat de cat dar tot mai trepideaza din cand in cand...problema e ca daca vreau sa mai schimb o bujie sau sa scot injectoarele sa le curat...(chiar daca ma pricep sa fac asta...:((.)... trebuie sa desfac un sfert de motor..
aer fals are o groaza de locuri pe unde sa traga...nu prea stiu cum sa le verific pe toate poate cu ceva spuma...de ras:)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator