Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 143
 
idiceanu
Mesaje: 26
Membru din: 11 Aug 2009, 10:22
Localitate: timisoara
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

09 Apr 2010, 12:02

pisele si scoaterea la altea ai explicat-o la pagina 40 a acestui forum, adica extractoarele
am gasit
EX SEAT TOLEDO 2,0 tdi Sport Up,
chip TCM , 170 cp, filtre K&N
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

09 Apr 2010, 20:34

Chestia cu codul playerului..
E adevarat, din fabrica playerul nu e codat. La delaer se face "incuscrirea" cu masina. Se poate vedea lucrul asta prin faptul ca playerul nu functioneaza la masinile din showroom la care nu s-a facut "legatura".
Singura modalitate la Seat ca sa pui un alt player e sa afli codul cu care a fost codat initial. Asta se face prin modalitatea pe care ti-am descris-o : se merge la dealer cu playerul pe masina pe care a fost codat (deci Bebe trebuie sa puna la loc playerul pe masina lui), se leaga masina la serverele VAG si se obtine codul. E format din 4 cifre.
Au am mai codat alt player pe masina mea in modalitatea descrisa mai sus.

Mai exista si varianta in care duci playerul la niste "baetzi" care o sa-l desfaca si o sa-l crack-uiasca. Nu stiu daca e 100% posibil, insa teoretic se poate.

referitor la playerul de leon pus pe toledo..dupa cum ai vazut (sau daca nu ai vazut iti spun eu), playerul are 2 mari componete: placa electronica si carcasa cu mecanismul laser si alte alea.
partea electronica, aflata sub masca aia neagra comunica prin o singura mufa (conector) cu partea "mecanica". Dupa cum ai observat, fata de player de la leon nu e identica cu cea de la toledo 5P, asa ca va trebui:
- fie sa schimbi fata cu totul de la playerul tau la unitatea de la Bebe (cea cu MP3) - nu stiu daca o sa functioneze
- fie sa pastrezi doar carcasa de la playerul tau (partea neagra) in care sa introduci partea electronica de la plauerul lui Bebe, atatsata, bineninteles, la unitatea mp3. Si aici e o problema pt. ca din cauza designului exista riscul ca partea electronica de leon sa nu se potriveasca in carcasa de la playerul tau..

Deci supa cum observi e destul de tricky..Nu e imposibil insa.
Sfatul meu..inainte sa dai bani pe la dealeri pt. obtinut cod..VErifica initial daca se potriveste partea electronica de la playerul de pe leon in carcasa frontala a playerului tau. Sau vezi ce se intampla daca pui fata de la playerul tau (completa, cu tot cu butoane) la playerul de pe leon.

Daca nu stii cum sa desfaci playerul, anunta-ma si iti explic.
Bafta!
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
cerbu
Mesaje: 186
Membru din: 29 Mar 2010, 21:39
Localitate: Constanta

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

09 Apr 2010, 20:51

Explicati-mi si mie, va rog, codurile din ultimul post din pagina 46. Mersi.
 
idiceanu
Mesaje: 26
Membru din: 11 Aug 2009, 10:22
Localitate: timisoara
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

10 Apr 2010, 07:27

ghita_celofan scrie:
Chestia cu codul playerului..


referitor la playerul de leon pus pe toledo..dupa cum ai vazut (sau daca nu ai vazut iti spun eu), playerul are 2 mari componete: placa electronica si carcasa cu mecanismul laser si alte alea.
partea electronica, aflata sub masca aia neagra comunica prin o singura mufa (conector) cu partea "mecanica". Dupa cum ai observat, fata de player de la leon nu e identica cu cea de la toledo 5P, asa ca va trebui:
- fie sa schimbi fata cu totul de la playerul tau la unitatea de la Bebe (cea cu MP3) - nu stiu daca o sa functioneze
- fie sa pastrezi doar carcasa de la playerul tau (partea neagra) in care sa introduci partea electronica de la plauerul lui Bebe, atatsata, bineninteles, la unitatea mp3. Si aici e o problema pt. ca din cauza designului exista riscul ca partea electronica de leon sa nu se potriveasca in carcasa de la playerul tau..

Bafta!

daca e varianta 1 mai bine uit pentru ca partea electronica are legat ecranul , lipit cu contacte si e cam trciky, in schimb la prima vedere cred ca merge schimbata doar fata de plastic, dar eri nu am avut imbusuri asa de mici la mine, sunt 4 suruburi dar mici.
cat despre pus pe maisna inapoi etc e complicat cred sa vedem ca mai aflam, desi mie mi se pare foarte restrictiv partea cu cod masina...
mersi
EX SEAT TOLEDO 2,0 tdi Sport Up,
chip TCM , 170 cp, filtre K&N
 
idiceanu
Mesaje: 26
Membru din: 11 Aug 2009, 10:22
Localitate: timisoara
Contact:

codare player

12 Apr 2010, 08:43

raspuns SEAT TM: Se pune playerul pe masina originala, se obtin codurile ca cica ar fii doua si care nu se pot obtine decat asa si nu altfel. Codurile obtinuet impreuna cu conexiune server seat se utilizeaza sa se codeze pe masina noua piesa veche.
Incantator !!!
EX SEAT TOLEDO 2,0 tdi Sport Up,
chip TCM , 170 cp, filtre K&N
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

12 Apr 2010, 08:56

Ii contrazic pe cei de la Seat TM..Playerul se adapteaza pe masina prin introducerea codului manual (de la butoanele playerului). Nu e nevoie de conexiune la serverele VAG decat pt. obtinerea codului, nu si pt. adaptare.

Playerul nu are doua coduri, are un singur cod. Procedura de obtinere ti-am detaliat-o mai sus (playerul pe masina originala). Dupa ce se obtine codul ala (din 4 cifre), il notezi pe o hartie si spui multumesc si pleci acasa cu codul in dinti. Odata ce ai codul, nu mai ai nevoie de dealer.

Mai jos e imaginea de start cu un player pus de pe o alta masina

Imagine

Dupa cum se vede, playerul e in modul SAFE, 0 (zero) indica nr. de incercari de introducere a codului.
Inainte s-a obtinut codul acestuia la dealer (prin conexiune la serverele VAG), notat pe o hartie, apoi introdus manual (in dosu' blocului). Totul functioneaza impecabil. Masina "l-a invatat", asa ca acum recunoaste 2 playere: atat cel original, cat si cel adaptat. Chiar daca scot bateria, odata playerul adaptat, clusterul il recunoaste.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

12 Apr 2010, 09:12

cerbu scrie:

Asta mi-a dat-o pe motor
- 16555 P0171 system too lean bank 1 - sporadic: Output does not have a contact short to pos.

Astea mi le-a dat pe instalatia de airbag
- 01426 operating unit in steering wheel
- 00668 vehicle voltage terminal 30
- 12900
- 01880
- 53036 P36202
- 48674 P3184
- 48674 P31840


In primul rand eu n-am auzit de instrumentul prietenului tau. Poate o fi multibrand, insa pt. masinile din grupul VAG, VCDS e cel mai bun. Diagnoza e mult mai detaliata, codurile de eroare sunt prezentate la fiecare adresa interogata in parte.

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes : Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions
* Check Mass Air Flow Sensor (G70)
* Check Fuel Pressure Regulation
* Check Fuel Pump
* Check Injectors
* Check Intake System for Leaks
* Check Exhaust System for Leaks
* Check Secondary Air System for Leaks
* Check Vacuum Pipes for Leaks

Asta e eroare la motor..Nu cred ca e nevoie sa mai traduc. Verifica putin ce zice acolo..

01426 operating unit in steering wheel - e o eroare in J527, cel mai sigur. E un modul electronic din coloana de directie. Cred ca a nu are basic setting-ul in ordine, sau nu comunica bine cu restul masinii..

De coduri de eroare incepand cu cifra 4 sau 5..eu n-am auzit :shock: de cand ma ocup de diagnoza..Mai ales pe un seat Altea. Fa un scan cu VAG COM, e cel mai bun. Sau la dealer, cu VAS.

Uite cum arata o interogare cu VAG COM pe un modul de pe masina. (masina e un VW Passat, dar nu are importanta. La Seat e la fel)

Address 03: ABS Brakes
Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P
Component: ESP 440 C2 H015 0003
Coding: 0013569
Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

E identificat modulul, atat prin codul piesei cat si prin codarea si dealerul ce a facut-o. Erorile se prezinta detaliat, atat ca si cod de eroare cat si ca descriere.

De asta spun, fa un scan cu VAG COM daca ai posibilitatea. Insa trebuie sa stii ca mare lucru nu pot sa fac ca sa te ajut..E mai greu prin intermediul forumului. Eventual cu vreun sfat..

Bafta!
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
idiceanu
Mesaje: 26
Membru din: 11 Aug 2009, 10:22
Localitate: timisoara
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

12 Apr 2010, 16:04

ghita_celofan scrie:
Ii contrazic pe cei de la Seat TM..Playerul se adapteaza pe masina prin ontroducerea codului manual (de la butoanele playerului). Nu e nevoie de conexiune la serverele VAG decat pt. obtinerea codului, nu si pt. adaptare.

Playerul nu are doua coduri, are un singur cod. Procedura de obtinere ti-am detaliat-o mai sus (playerul pe masina originala). Dupa ce se obtine codul ala (din 4 cifre), il notezi pe o hartie si spui multumesc si pleci acasa cu codul in dinti. Odata ce ai codul, nu mai ai nevoie de dealer.

Mai jos e imaginea de start cu un player pus de pe o alta masina

Imagine

Dupa cum se vede, playerul e in modul SAFE, 0 (zero) indica nr. de incercari de introducere a codului.
Inainte s-a obtinut codul acestuia la dealer (prin conexiune la serverele VAG), notat pe o hartie, apoi introdus manual (in dosu' blocului). Totul functioneaza impecabil. Masina "l-a invatat", asa ca acum recunoaste 2 playere: atat cel original, cat si cel adaptat. Chiar daca scot bateria, odata playerul adaptat, clusterul il recunoaste.


sunt de acord cu contestarea si asa cum spuneam cei de la SEAT TM "nu stie sa umble cu sculele"...
mi s-a specificat ca codul trebuie obtinut cu masina initiala...
am intrebat la Alto syncro bucuresti, si raspunsul a fost ca nu e voie de nici o masina ci doar sa se cear codul la mama lui in functie de codul casului, ala cu sz...
intrebat la skoda TIMISoARA pt cas skoda ( player skoda original tip asemanator seat) similar mi s-a raspuns la fel.
....mai sap dar o sa testez...sigur pt cod am nevoie de server de la mama seat...
ps scuze daca sunt mai carcotas dar tinand cont de cei de la skoda si alte experiente similare dar la opel am niste dubii ca trebuie obtinut cu masina de origine ..poate ma insel dar o sa incerc...
ps2. doua coduri in sensul ca unul pt player de bagat cu degetelel in spatele blocului si inca unul de spsu la masina ca sa priceapa ca playerul e al ei...
EX SEAT TOLEDO 2,0 tdi Sport Up,
chip TCM , 170 cp, filtre K&N
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

12 Apr 2010, 19:51

Daca nu as fi trecut prin toata procedura nu ti-as mai fi spus. Pt. obtinerea codului unui player de pe Leon 2010 a fost nevoie de conectare la server, player pus pe masina originala. Am obtinut codul, l-am introdus si totul merge ok.
La modele Seat (mai noi, insa nu stiu exact care) codul se obtine doar online. Similar la Skoda si Audi. Doar la VW codul playerului vine pe un card atasat manualului de utilizare.
Specifica anul de fabricatie al masinii de pe care vrei sa iei playerul cand intrebi la dealer..Ca sa fi sigur
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

13 Apr 2010, 08:37

" Mai am o rugaminte, ceva mai urgenta.
Imi poti gasi codul garniturilor pentru turbina mea, sa le caut maine ca sigur daca o desfac va trebui sa schimb garnituri.
In urma scanarii am urmatoarele erori:
"Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 021 LL HW: 03G 906 021 LL
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9185
Revision: --H03--- Serial number: SEZ7Z0F3432987
Coding: 0050072
Shop #: WSC 06441 785 00200

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0 "

"Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000003926861
Coding: E38A8F2F00041000001D00000000000000007F075C
Shop #: WSC 06441 785 00200

Part No: 1P0 955 119 A
Component: Wischer SE350 012 0403
Coding: 00056272
Shop #: WSC 06441

Part No: 1P0 955 559
Component: REGENLICHTSENSORH02 0070
Coding: 00137517
Shop #: WSC 06441

2 Faults Found:
01800 - Light Switch (E1)
008 - Implausible Signal - Intermittent
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent"

"Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
Part No: 1K0 959 433 AK
Component: KSG 0401
Coding: 19C000BC090005054C4F863004CC
Shop #: WSC 06441 785 00200

Part No: 1P0 951 171
Component: Innenraumueberw.010 4971
Coding: 00000000
Shop #: WSC 00000

Part No: 1K0 951 605 C
Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

Component: NGS n.mounted

1 Fault Found:
01135 - Interior Monitoring Sensors
004 - No Signal/Communication - Intermittent"

In ordine ar fi cam asa:
Motor - turbina despre care am spus acum
Xenon - deschisesem topic aici
si senzorul de monitorizare interior - luni mi-a pornit alarma si am banuit ca a declansat-o niste haine ce le lasase sotia pe spatarul banchetei si au alunecat pe bancheta.
Un semn de intrebare am legat de senzorul de presiune pneuri, am schimbat cauciucuri vara/iarna, am facut si o pana de la o groapa si tot nu mi-a indicat nimic."



Hai s-o luam pe rand..
Eroarea de la motor:

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms

* Boost pressure too high
* Reduced power output

Possible Causes

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Malfunction N75

Possible Solutions

* Check charge pressure control
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Nu mai fac traducerea..Daca desfaci turbina, verifica atent toate conexiunile.

Erorile de pe adresa 09 se refera la intreruperi in instalatia electrica a masinii. Verifica comutatorul de lumini, conexiunile de la farul stang si de la sistemul de alarma.

Senzorul de presiune in roti functioneaza in legatura cu modulul electronic ABS / ESP. Ce apare pe scan la adresa 03 sau 65?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

13 Apr 2010, 08:54

Cateva lucruri despre turbina..

Din ce stiu, tipul la care mergi pt. curatat se pricepe la asa ceva, sunt convins ca stie exact cum sa demonteze. Sunt cateva piese care trebuiesc inlocuite daca desfaci si sunt cateva lucruri de luat in considerare privind manipularea componenteleor si momentul de strangere a suruburilor.
Eu zic ca e foarte important sa folosesti o cheie dinamometrica. Cuplul de strangerea si cateva chestii despre turbina le-am trimis pe PM.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Raul SEAT
Mesaje: 13
Membru din: 06 Mar 2010, 17:14
Localitate: Deva
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

13 Apr 2010, 12:40

Am citit undeva pe aici cum se poate reseta INSP din bord.Am facut schimbul de ulei si vreau sa-l resetez manual.Am o Cordoba 1.4 TDI din 2007.Daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat. :? :? :?
SEAT CORDOBA 1.4 TDI
 
forbs
Mesaje: 68
Membru din: 02 Oct 2008, 08:56

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

13 Apr 2010, 16:09

Ms mult pentru suport. O sa revin cu ce am reusit sa fac.
Indraznesc sa te mai rog ceva. Poate poti pana maine dimineata (am observat ca ora 8:30 e cea la care scrii cel mai des) sa pui o poza cu tot ansamblul motor. Eu am gasit ceva numai ca e fara evacuare.
Adica ceva de genul asta:
Imagine
Dupa cum se vede lipseste vederea cu evacuarea.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Apr 2010, 08:31

Forbs, din pacate nu am si nici nu am gasit pe nicaieri imagine cu ansamblul motor plus evacuare. Sorry..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
forbs
Mesaje: 68
Membru din: 02 Oct 2008, 08:56

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Apr 2010, 22:57

Am facut operatia de curatare. Din pacate amicul de pe vwforum a avut dreptate, span in turbina - paletele turbinei rase. Am curatat ce am putut si am facut sa mai mearga geometria variabila. O sa mai merg asa pana fac rost de bani pentru turbina. O sa revin cu desfasurarea operatie si cu detalii la cerere. Multumesc pentru ce mi-ai dat.
O poza cu ce-ti poate face un span turbinei.
Imagine
Din pacate nu mai am garantie la masina ca asta s-ar clasa la defect de fabricatie. Nu vad alt loc de unde sa sara ceva decat de pe galerie, iar asta e defect de turnare.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori