Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 143
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

23 Feb 2010, 09:33

Traian, martorul de cruise control nu cred ca exista (nu e lipit ledul pe placa de baza din ceasuri).
Cel pt. nivelul lichidului de parbriz se poate activa, insa trebuie instalat senzorul. Senzorul de nivel e in vasul cu lichidul de spalare si trebuie conectat la cluster (ceasuri), apoi se recodeaza adresa 17 (Instruments).
La fel si cu senzorul pt. placute. Din cate stiu eu, e doar pe fata si pt. activare trebuie initial trase niste fire.

Se pot verifica daca cei doi martori sunt activati in codingul Instruments. Codingul e de forma 00??x0x, unde ?? reprezinta

00 = nici o optiune
+01 = senzor uzura placute de frana activ
+02 = martor centuri de siguranta activ
+04 = senzor pt. lichidul de spalat parbriz / faruri activ

Daca toate optiunile sunt activate, codingul ?? reprezinta suma cifrelor de fata. De exmplu, toate optiunile activate va avea codingul 0007x0x.
CHiar daca sunt activate, optiunile respective nu for functiona daca nu exista legaturile electrice realizate.


Livache, air vent-ul se demonteaza printr-o metoda foarte simpla. Tragi de el. Ai nevoie de un trim tool, ca sa nu deteriorezi plasticul. Iese destul de greu. Nu recomand sa folosesti nici un fel de surubelnita sau instrument de metal, vei deteriora marginea.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
livache'87
Mesaje: 443
Membru din: 29 Apr 2009, 16:16
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

23 Feb 2010, 10:53

okey, merci mult...masoala treaba cu trasu de ele de ex la plasticul din interiorul stalpului din dreapta fata era o clema cu piedica, precum la acele de pescuit, dar una singura era asa :!: :?: si bineinteles ca nu am avut ce face decat sa trag de ea pana cedeaza clema....sau plasticul. va las pe voi sa ghiciti ce a cedat primul :?
Leon Emocion Sport 1.6 102cepe "intuneric" Orange B-05-KFB
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=4581

.(\/).
(O.o) <- This is Bunny.
(>.<)

Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

23 Feb 2010, 12:04

ghita_celofan scrie:
La fel si cu senzorul pt. placute. Din cate stiu eu, e doar pe fata si pt. activare trebuie initial trase niste fire


M-ar interesa si pe mine sa-mi pun placute cu senzori pe fata si sa-mi activez functia asta.
Ai idee daca se poate cumpara cablajul (dupa un cod, ceva) si daca este plug&play? (bineintele si cu modif. din IC). Cat ar costa aproximativ, la Leon 1M?

Merci
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

23 Feb 2010, 12:25

Roger, din pacate cablajul nu se poate cumpara separat, trebuie facut "artizanal" si in mare e plug and play. Trebuie desfacute cateva chestii pt. a se ajunge cu un fir in spatele ceasurilor, insa nu e foarte complicat. Totusi, trebuie folosita o cheie dinamometrica pt. a starnge suruburile la momentele de cuplu indicate de producator, pt. a evita aparitia "greierasilor". De altfel, momentul de cuplu trebuie respectat in orice lucrare ce implica desfacerea / starngerea de suruburi. In fine..

Sistemul functioneaza in felul urmator: exista ca reper separat placute de frana care au atasate un cablaj cu un conector. Acest conector se introduce intr-un altul aflat in spatele etrierului. Cablajul respectiv are conectorul cauciucat, rezistent la apa si impuritati si contine 2 fire. Unul merge in cluster si unul la masa.

Se pot cumpara separat doar firele care contin pinii de contact si conectorul de langa etrier (cel in care se introduce cablajul placutelor). Din pacate nu am reusit sa identific ce cod are conectorul respectiv. Daca cineva are niste placute uzate de frana cu senzor pt. uzur e rugat sa posteze aici. Putem identifica conectorul pereche daca se stie codul conectorului de pe placuta.

Later edit: Intre timp am aflat cum il cheama pe conectorul respectiv. E 1J0 973 802. Placutele cu senzor sunt 1K0 698 151 F (setul complet). Codurile sunt valabile pt. Leon 1P, Altea 5P.
Revin cu info si pentru 1M.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

23 Feb 2010, 12:34

Multumesc de info. O sa adun mai multe date si poate voi face si modificarea asta.
 
ibiza6l
Mesaje: 137
Membru din: 27 Dec 2009, 14:58
Localitate: Suceava Romania/ Roma Italia
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

25 Feb 2010, 18:43

ghita
masina e din 2002, 1.9 tdi motor atd, are BC si nu are ESP.
vreau sa`i montez tempomat si ulterior daca modulul abs permite si esp`ul..
Leon 1M 1.9 TDI 150cp + TURBO CUSTOM + Soft Custom, Momentan ??? Ponei
 
dan_daniel250
Mesaje: 8
Membru din: 16 Noi 2008, 08:41
Localitate: timisoara
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

26 Feb 2010, 17:38

Daniel, se poate monta ESP dupa. Masina fiind in garantie, in acest moment o poti face doar la dealer daca vrei sa pastrezi garantia.
Operatiunea nu e complicata, in schimb e costisitoare la bani. Trebuie schimbat modulul electronic ABS (asta ca sa iti faci o idee despre ce presupune operatiunea).
Da-mi detalii despre cod motor si pot sa iti spun si niste preturi pt. piese.

nr sasiu VSSZZZ5PZ9R017300, masina este fabricata in 2008, 1,6 benzina, abs, tcs, board computer cu tempomat

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

27 Feb 2010, 12:39

Daniel, codul motor e format din 3 cifre. Sirul ala lung de litere si numere e nr. de indentificare al autoturismului.

Cred ca in cazul tau codul motor e BSF sau BSE. Uita-te mai atent fie in talon, fie pe stickerul din portbagaj.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

28 Feb 2010, 23:19

Cosmin, stii cumva daca exista la dealer rama adaptoare 2DIN pentru Altea cu tot cu sertarasu aferent?
Daca da, este specific pe culori? Cam la ce pret ar veni?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

01 Mar 2010, 09:35

Da, exista.
Sunt doua repere separate: rama si sertarul si sunt pe culori.

Rama (de la 2DIN la1DIN) 5P1 858 063 A. Coduri de culoare pt. rama : N87 - briliant silver, 1MM - persia black, 6F3 - zinc grid.

Sertar: 5P0 857 232 A. Asta e disponibil numai pe negru, cod 1UQ (Persia black).

De preturi..nu stiu. Intreaba pe Bamse sau direct la Cosmin Ghica, consilier piese la PBV2 (cosmin.ghica@porsche.ro)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
seat_maniacBPV
Mesaje: 48
Membru din: 24 Ian 2009, 11:25
Localitate: IASI

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

02 Mar 2010, 06:32

am o cordoba 2001 1.9tdi si arunca ulei la abele capete de la axul de la egr
Imagine
pareri de la prieteni: este posibil sa fie murdar in interior sau turbo e pe duca
Cordoba Stella 1.9 TDI 90cp 2001

Imagine
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Mar 2010, 12:06

hello,
am schimbat azi volanul cu unul de fr care are comenzi pe volan
atasez mufa care o am acum pe masina
Imagine
atasez si imaginea cu mufa noului volan fr
Imagine
ce imi trebuie acum ? ca sa conectez functiile volanului ?
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Mar 2010, 13:52

citisem acum de SCEM , slip ring-ul meu este 1K0-959-653-C
atasez si poza
Imagine

deci nu acet slip ring trebuie schimbat ?
si sa aleg unul din codurile de acolo ?
"1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK"
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Mar 2010, 16:30

am gasit niste detalii
am gasit pe ebay cam la 50 de euro 1K0 953 549 BD vad ca sunt testate pe vw cred ca merg fara probleme si pe seat
de aceste 2 produse am nevoie ?
Imagine
si de acest cablu (vezi cablul din dreapta) ?
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Mar 2010, 17:25

:)
Eu in locul tau m-as fi documentat mai bine inainte sa desfac masina.
In fine..

Rezolvarea la problema ta:

Pt. ca sa functioneze toate butoanele de pe volan, ai nevoie de urmatoarele piese:
- cablaj airbag cu conector pt. comenzi volan
- J527 (SCCM) compatibil cu slipringul tau. Daca poti lua 1K0 953 549 BD, ar fi excelent. Ar trebui sa functioneze.
- VCDS (Vag Com), pt:
- a recoda adresa 16,
- pt. a reface basic setting-ul senzorului G85. Asta dupa ce anterior ai verificat daca modulul ABS / ASR e MK70. Pt. 60, procedura e alta.
- dupa toate astea, trebuie sa refaci steering limit stop adaptation.

Daca totul a mers bine, sterge DTC-urile cu VCDS.
Ar trebui sa ai volanul multifunctional "in functiune", ca sa zic asa :)

Succes!
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator