Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 143
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

13 Ian 2010, 17:25

Daca e sa schimbi si bratul pe care e fixata lama se poate sa mearga, desi nu am probat niciodata.

Cel mai bine e sa probezi inainte.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Ian 2010, 03:43

Salut si aici! :) Referitor la ce am discutat prin PM in ultimele zile. Prietenul care a schimbat logo-ul la navigatia de Audi S3 mi-a spus ca procedura s-a efectuat la Cluj, la kisslorand (user vwf). Acolo unde a montat sistemul. Mai multe date nu a stiut sa imi dea (nici macar de la ce masina provenea initial acest sistem). Asta pt ca am ramas dator cu informatia.
Am tot sapat azi pe internet in legatura cu RNS-510 si am tot intalnit situatii in care diferiti indivizi cumparau acest sistem pentru masinile lor si aveau aceeasi surpriza pe care o ai deobicei cu o copie aftermarket chinezeasca: sa mearga doar butoanele de volum de pe volan. Sa fie oare compatibilitatea CAN-Bus-ului? (1.6 / 2.0). Vad ca exista un adaptor care face trecerea de la un tip la altul: http://shop.conexx-video.de/artikel_id_ ... N-2-0.html
Eu cand am montat acea copie Witson am avut ocazia sa raman si sa urmaresc montajul aceluiasi sistem pe un VW Golf 5. Si la el mergeau toate butoanele de pe volan, deci clar e alt CAN-Bus la Golf 5 decat la Leon. Sa fie diferente si intre modelele aceleiasi marci si in plus de asta, sa se loveasca cu o piesa de-a lor OEM?
Sau aceste probleme apar la montajul simplu, fara o activare ulterioara in VAG-Com a RNS-ului (VCDS/Navigation/Long coding de exemplu) Tu ce stii despre asta?
Modulul de bluetooth am auzit ca ar fi o parte care se adapteaza la acest RNS-510. Nu ca ar veni la pachet cu sistemul in sine... Weird!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Ian 2010, 10:12

Am auzit de kisslorand (de pe forumuri, nu il cunosc personal, stiu ca face si remapari ECU). Chestia e ca (dupa cum ti-am spus) RNS-E la Audi utilizeaza alta platforma si alt soft (din cate stiu eu).

Chestia cu CAN 1.6 si 2.0...
1.6 si 2.0 denumesc variantele de semnal pe reteaua CAN si sunt versiuni diferite ale aceleiasi piese OEM, si anume CAN Gateway. Cele care au codul cu terminatie pana la litera "K" (parca) folosesc sistemul 1.6, cele cu terminatie dupa au sistemul 2.0.
Toate dispozitivele care convertesc semnaul 1.6 in 2.0 sunt aftermarket. Parerea mea e ca cel mai bine schimbi CAN Gateway-ul cu totul, e piesa OEM. Cred ca ultima varianta e cu "R" la sfarsit sau cu "Q"..

Ca o mini concluzie..Daca ceva nu merge, e clar ca piesa asta (CAN Gateway) e sursa problemelor. Semnalul de la butoanele din volan trece prin reteaua CAN si daca nu ajunge la RNS e doar din vina acestei piese. Personal cred ca toate eventualele probleme (comenzi audio, bluetooth, RNS firmware, etc) se pot rezolva printr-un upgrade la o versiunea noua de CAN Gateway. Si aici fac o paranteza..Eu am cumparat pt. mine o replica RNS, pe care din diferite conjuncturi a trebuit sa o vand.. Anyway, la mine pe masina (Seat Altea 2005, cu CAN GAteway 1K0 907 530 C), comenzille functionau fara probleme. Mai putin tasta de schimbare a surselor. Deci..depinde ce model de CAN G. e pe masina.

Totusi, cum ai spus si tu, poate exista si o problema de software coding la RNS. Trebuie vazut la fata locului..Eventual in momentul in care faci instalarea, da-mi un telefon daca sunt probleme..

Tine-ma la curent..

LE: Am uitat sa precizez, dar cred ca stii deja..Opiniile exprimate de mine NU reprezinta adevaruri absolute..Se bazeaza doar pe experienta si documentatie gasita pe net. Deci ceea ce spun eu s-ar putea sa fie diferit fata de opinia unui reprezentant tehnic de la un dealer Seat.
Mersi de intelegere..:)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
ibiza6l
Mesaje: 137
Membru din: 27 Dec 2009, 14:58
Localitate: Suceava Romania/ Roma Italia
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Ian 2010, 20:54

salut ghita,

cred ca nu ai uitat de mine cu tempomatul.
am nevoie de codurile alea 3 dar maneta sa fie si pt computer de bord.
si ink ceva .. eu la ceasuri am un dreptunghi mare unde banuiesc eu ar fi trebuit sa se aprinda bec daca e usa deschisa si alte chestii .. ca sa fac si akolo sa fiefunctional trebuie schimbate ceasurile cu totul de la o masina care are asa ceva ???
mersi mult.
Leon 1M 1.9 TDI 150cp + TURBO CUSTOM + Soft Custom, Momentan ??? Ponei
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

16 Ian 2010, 12:15

Nu am uitat, insa am fost cam ocupat in ultima vreme.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
adi_lipici
Mesaje: 82
Membru din: 26 Ian 2009, 18:59
Localitate: Bacau
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Ian 2010, 19:33

Salut!Vad ca nu s-a mai discutat despre climatronic,am un prieten care are pe un seat accidentat climatronic,eu am A/C, Daca poti sa ne dai mai multe detalii cu o poza prin care poti marca aceste elemente ce ne trebuiesc, unde se afla airboxul,sun senzor,senzorii pt. temperatura in traseul de ventilatie,m-ar interesa absolut tot ce trebuie luat, daca se poate daca nu la urma urmei m-ar intersa doar sa il pornesc si sa il opresc cand vreau.Nu ma intereseaza consumul, sau sa se opreasca singur sau multe alte lucruri ce le poate face, nu am computer de bord,as fi recunoscator sa imi dai niste detalii.
Seat Toledo 2003
ALH 1M 1.9 TDI - 90 CP
Imagine
BC 15 S E F
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

20 Ian 2010, 09:41

Salut!
Poze pt. Leon 1M nu am, insa pot sa iti arat pt. 1P (sunt oarecum similare, dar NU identice). Aasa ca pozele sunt orientative.

Oricum, dupa ce scoti tabloul de bord (toata partea aia neagra de la baza parbrizului), nu ai cum sa ratezi airboxul de la climatronic. E o "cutie" mare, din care ies niste tuburi de plastic. Mare grija sa nu fie sparta carcasa..De obicei la impacturi frontale carcasa de la clima se sparge. Vezi ca trebuiesc desfacute niste suruburi din compartimentul motor pt. a putea scoate airboxul

Senzorii de temperatura sunt situati pe canalul de ventilatie de la sofer si pasager, la aprox 15 cm pe interior. Daca te uiti cu lanterna, ii vezi. Arata ca o tija.

Senzorul de temperatura e situat la baza parbrizului.. E o "umflatura" exact in mijlocul bordului.

Pe langa toata astea , mai ai nevoie de unitatea de comanda pt. climatronic (butoanele) si cablajul de la airboxul climatronic. Cablajul e atasat de airbox, nu ai cum sa-l ratezi.

Poze (repet, pt Leon 1P, Golf 1K, Octavia 1Z etc.)

Airbox climatronic

Imagine

Sun senzor (in stanga imaginii, langa "cutiuta" aia cat un pachet de tigari :) Dupa cum vezi, in poza se vede ca airboxul e crapat. Nu ai ce sa faci cu el daca nu e intact. Mare atentie cand il demontezi

Imagine

Mai am si alte poze, dar nu in calculatorul asta..O sa postez zilele astea..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
tz3p0su
Mesaje: 305
Membru din: 23 Dec 2009, 13:24
Localitate: Bucuresti, Muncii
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

20 Ian 2010, 20:46

Am si eu o problema.
Am cumparat niste leduri pentru poziti. Eu sunt mai nerabdator de felul meu si in loc sa mai astept doua zile sa cumpar ledurile de la angeleye am dat o tura prin targ sa vad ce gasesc pe acolo.
Si ... am gasit niste leduri asemanatoare cu ce vazusem eu numai ca eu nu am citit si eu ca omul inainte sa le iau ca exista posibilitatea sa nu mearga si sa dea eroare in bord de lumini.
Am cautat pe forum si am gasit ceva dar nu da si explicatie.
Daca am citit bine pentru a functiona alte becuri de pozitie / interior / nr. inmatriculare spate trebuie schimbat o anumita siguranta.
Problema este ca nu prea am aflat daca intradevar trebuie inlocuita o siguranta si daca da ... cu ce tip anume.
Imagine
Imagine Imagine
2008 Leon FR 2.0 TDI
Imagine
BORN CRAZY, IN TIME WE GAIN MORALLITY, AND WE BECOME STUPID AND UNHAPPY... THEN... WE DIE . . .
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 09:48

Din cate stiu eu, nu e vorba de o siguranta. Trebuie legata o rezistenta la becul respectiv ca sa mearga. Asta din cauza ca un bec cu LED consuma foarte putin, iar electronica masinii il vede ca ars. Si aprinde semnalul in bord.
Legand o rezistenta la becul cu LED respectiv, valorile de consum vor fi apropiate cu cele pt. un bec normal.

Nu prea ma pricep la improvizatii de genul, poate Baltazar ne da mai multe detalii. El e electronist.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
tz3p0su
Mesaje: 305
Membru din: 23 Dec 2009, 13:24
Localitate: Bucuresti, Muncii
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 10:39

Citind mai mult aseara intradevar asa este. Problema este ca pentru la interior nu prea este loc sa pun si rezistenta pe langa acele leduri :cry: .
La poziti am gasit aici: http://bluexenon.ro/produse/leduri-si-neon-auto/accesorii-led/dispozitiv-anulare-eroare-bec-ars-pt-led dar din pacate pt la interior si nr spate nu prea am cum sa pun acel device.
Chiar ma cam oftic deoarece am vazut multe seaturi cu pozitiile si luminile de la nr spate schimbate.

Daca are cineva o alta solutie .... rog un reply sa ma lumineze si pe mine.

Multumesc pentru raspuns.
Imagine
Imagine Imagine
2008 Leon FR 2.0 TDI
Imagine
BORN CRAZY, IN TIME WE GAIN MORALLITY, AND WE BECOME STUPID AND UNHAPPY... THEN... WE DIE . . .
 
Avatar utilizator
alkatraz83
Mesaje: 349
Membru din: 01 Feb 2009, 22:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 10:42

eu pe fostul seat aveam ledurile schimbate la pozitii si la numar si plafoniera..am cumparat din vitan niste becuri cu led aveau 3 leduri sau 6 leduri pe bec.. aratau la fel ca becul ce l-am inlocuit nu mai trebuia adaugat nimik..pret.. un set de 2 becuri dastea costa 15 lei.
Ex: Seat Ibiza 1.9 SDI

Seat Cordoba, 2006, 1.4 TDI
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 11:21

La ibiza / cordoba nu apare eroare de bec ars, chiar daca schimbi becurile originale cu unele cu led.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
alkatraz83
Mesaje: 349
Membru din: 01 Feb 2009, 22:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 11:22

da asa este nu am senzor ..corect
Ex: Seat Ibiza 1.9 SDI

Seat Cordoba, 2006, 1.4 TDI
 
Avatar utilizator
tz3p0su
Mesaje: 305
Membru din: 23 Dec 2009, 13:24
Localitate: Bucuresti, Muncii
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

21 Ian 2010, 12:54

Si eu tot din vitan le-am cumparat numai ca am luat cu 9 leduri.
Nu asta este important ci doar faptul ca nu merg :lol:
Dar daca pun rezistenta direct in caseta de sigurante pe siguranta pentru pozitii ( asta in cazul in care este o siguranta special pentru pozitii ) nu ar putea merge.
Imagine
Imagine Imagine
2008 Leon FR 2.0 TDI
Imagine
BORN CRAZY, IN TIME WE GAIN MORALLITY, AND WE BECOME STUPID AND UNHAPPY... THEN... WE DIE . . .
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

22 Ian 2010, 06:34

tz3p0su scrie:
Am si eu o problema.
Am cumparat niste leduri pentru poziti. Eu sunt mai nerabdator de felul meu si in loc sa mai astept doua zile sa cumpar ledurile de la angeleye am dat o tura prin targ sa vad ce gasesc pe acolo.
Si ... am gasit niste leduri asemanatoare cu ce vazusem eu numai ca eu nu am citit si eu ca omul inainte sa le iau ca exista posibilitatea sa nu mearga si sa dea eroare in bord de lumini.
Am cautat pe forum si am gasit ceva dar nu da si explicatie.
Daca am citit bine pentru a functiona alte becuri de pozitie / interior / nr. inmatriculare spate trebuie schimbat o anumita siguranta.
Problema este ca nu prea am aflat daca intradevar trebuie inlocuita o siguranta si daca da ... cu ce tip anume.


Salut! Imi permit sa intervin ca sa te ajut. E vorba intr-adevar de o rezistenta. Cauta topicul masinii mele si o sa vezi ca am reusit sa pun rezistente pe traseu si am schimbat iluminarea complet pe toata masina.
La interior NU ai nevoie sa intervii cu aceasta rezistenta pentru ca nu exista nici un martor in bord care sa iti spuna ca ai bec ars. Martorii sunt la pozitii si luminile de la nr. de inmatriculare. La pozitii te ajuta site-ul pe care l-ai amintit, iar la numere spate tot ei. La spate se scoate toata lampa in sine, cu tot cu fire, se taie unul din ele, pui rezistenta pe traseu si bagi totul inainte sa pui lampa inapoi. E loc destul in caroserie pentru toata "lumea" :) Eu am reusit, vei reusi si tu.

P.S: Scrie modelul de Seat pe care il detii la semnatura. Va fi mai usor pentru toti sa identificam problemele raportat la modelul de auto. Multumesc!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori