Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Mai 2012, 15:27

Montaj macarale el. spate vreau si eu, pe care vreau sa il pun cu kitul de oglinzi pliabile electric (eu am manuale)
Am o masina de Anglia, de pe care vreau sa iau toate piesele.
Unitate de control usi spate unde e, cumva pe podea, sub mocheta ?
Capitonajele spate vreau sa le pastrez pe ale mele ca sunt mai ingrijite, in gaura de la manivela pun un dop deplastic sau cauciuc, e bine ?
Capitonajul de la sofer iarasi vreau sa il pastrez pe al meu ca e ca nou, decupez locasul pt. panoul de comanda geamuri si lipesc pe spate suportul de la o masina cu volan stanga, se sudeaza cu pistolul de batoane de plastic ? Stie cineva, a mai patit cineva sa i se desprinda acele nituri de plastic de pe la capitonaje ?

Merita modificarea sau mai bine las masina cum a venit ea sfintita din fabrica ?

Nu e problema de pret ca eu am piesele si manopera ma priveste.
Ce ziceti ?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Mai 2012, 15:58

Despre ce masina e vorba?

Ma rog, pana la urma asta nu e important. Daca te pricepi, spor la treaba!

Daca merita sau nu... Nu, nu merita dpdv al functionalitatii. Poti sa invarti de manivela la fel cum poti sa apesi un buton. Insa merita dpdv al satisfactiei personale (mai ales ca faci tu lucrarea)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Mai 2012, 16:05

merge montat ceasul din imagine pe un leon stylance din 2008 cu bc simplu? ce modificari trebuiesc aduse? in imagine este de facelift
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Mai 2012, 16:16

Raspuns simplu: Nu.
Nu merg ceasuri de FL pe model pre-FL. Cele de FL functioneaza dupa un algoritm diferit la imobilizator.

Raspuns complicat:Da.
Pana la urma se pot adapta, insa doar cu immo OFF. Nu cred ca vrei sa nu ai immo la masina.
Si in plus, ar mai trebui un fel de adaptor. Ceasurile de FL au conector diferit fata de cele pre-FL.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

14 Mai 2012, 19:20

Multumesc pt. raspuns, Cosmin.
Intrebam daca merita sa modifici o masina care a venit din fabrica intr-un fel, iar ulterior sa te apuci sa imbunatatesti la ea, dupa cum ai posibilitati.
In speta e un Toledo 1M din 2004, dar ca nou, virgin, neumblat la el, iar de Anglia e Leon 1M, cu dotari foarte multe, dar mai uzat.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 08:16

Cum ziceam mai sus, nu merita. Din punct de vedere al functionalitatii upgrade-urilor.
Merita in schimb pt. satisfactia muncii depuse (daca faci singur lucrarea) si merita prin faptul ca te poti lauda pe forum :tongue ca ai pus pe masina cruise control si "compiuter" de bord.

In cazul tau, sunt unele incompatibilitati intre LHD si RHD.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 09:09

Cosmin scrie:
Raspuns simplu: Nu.
Nu merg ceasuri de FL pe model pre-FL. Cele de FL functioneaza dupa un algoritm diferit la imobilizator.

Raspuns complicat:Da.
Pana la urma se pot adapta, insa doar cu immo OFF. Nu cred ca vrei sa nu ai immo la masina.
Si in plus, ar mai trebui un fel de adaptor. Ceasurile de FL au conector diferit fata de cele pre-FL.


raspunsul simplu e de ajuns pt mine.. m-am oprit la ceasurile astea ca as vrea computer de bord cum au cele din imagine.. maxi. Daca gasesc ceasuri de pre-facelift cu computer maxi trebuie schimbat si altceva in afare de ceasurile propriuzise?

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 09:20

Daca ai cruise control, trebuie inlocuite doar ceasurile si maneta de stergatoare.
Daca nu ai cruise, pe lange cele de mai sus trebuie inlocuita electronica de la coloana de directie.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 12:40

Cosmin scrie:
Daca ai cruise control, trebuie inlocuite doar ceasurile si maneta de stergatoare.
Daca nu ai cruise, pe lange cele de mai sus trebuie inlocuita electronica de la coloana de directie.


am cruise control si computer de bord, am si butonasele de pe maneta stergatoarelor cu senzor de ploaie daca are vreo relevanta. tot trebuie schimbata maneta de stergatoare pt ceasuri cu maxidot?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 12:58

Daca ai computer de bord nu mai trebuie inlocuita maneta nici electronica. Doar ceasurile.
Am crezut ca nu ai computer de bord deloc.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
boditza
Mesaje: 333
Membru din: 14 Feb 2012, 13:00
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 13:02

inca odata cosmin mersi mult de sfaturi.. de aur :).
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Mai 2012, 17:31

Cu placere. :hi
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Mai 2012, 18:15

ESP se poate lua de pe Leon 1M de Anglia si monta la alt 1M?
Cum se procedeaza cu cablajul ?
Se schimba si in acest caz tabloul de bord ?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mai 2012, 09:29

Nu te mai chinui cu ESP, parerea mea.
Nu m-am uitat pe diagramele electrice sa vad cat sunt de diferite fata de LHD.
Teoretic orice e posibil, insa nu merita efortul.
Probabil va trebui sa schimbi si ceasurile daca cele care le ai pe masina nu eu martor de ESP.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Mai 2012, 09:40

Nu, eu nu ma refer neaparat la diferentele LHD/RHD, ci la posibiltatea de a conecta sistemul ESP la instalatia electrica a unei masini doar cu ABS (de ex. montarea unui modul ABS cu functie ESP, conectarea cablajelor care duc spre senzori, montarea senzorilor, conectarea cablajului care duce la butonul esp din consola etc.)
Ceea ce m-ar determina sa renunt ar fi inlocuirea intregii instalatii electrice (nu se potriveste de Anglia, dar nici nu e scumpa la dezmembrari), ceea ce inseamna dezechiparea aproape totala a masinii si reeechiparea ei, nu se renteaza efortul.
Ma gandeam ca nu au facut nu stiu cate versiuni de instalatii electrice la aceeasi masina si ca au lasat mufe nule in care sa te poti conecta cu diverse cablaje.
Stie cineva ?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator