Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 143
 
Avatar utilizator
verdesdoru
Mesaje: 46
Membru din: 23 Sep 2008, 15:48
Localitate: Timisoara

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

24 Mar 2009, 12:17

ghita_celofan scrie:
Sigur. O sa-ti descriu exact ce culoare au firele de la airbag si care sunt, ca sa le poti diferentia de cele de la martorul pt. centura (daca ai asa ceva).
Maine dimineata, daca imi permioti, pt. ca sunt putin cam ocupat acum.
Multumesc


Multumesc mult de informatii... nu e graba cu detaliile ca nu o sa apuc sa ma uit la cablaj pana inainte de Paste... ca in fata blocului e mai nasol.. tre sa merg la tara sa pot sa stau flex sa verific.. Dar oricum ma ajuta mult informatia ca cei de la service nu mi-au reolvat problema.. Acuma poate au taiat mufele si au legat pe direct cablurile dar nu sunt legaturile facute bine... Apropo... daca trebuie sa desfac legaturile trebuie sa decuplez bateria??? sau pot sa lucrez asa fara probleme daca nu e contactul pornit...
Multumesc mult pentru sprijin..

P.S. da am martor pentru centura..
Leon 1P 1.6 102CP
TM 83 VRD
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

24 Mar 2009, 18:29

Da, e bine sa deconectezi bateria cand lucrezi la instalatia electrica.
Eu preuspun ca la service au renuntat la conectori si au legat firele pe direct si nu sunt bine izolate.
Revin cu detalii, oricum.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
forbs
Mesaje: 68
Membru din: 02 Oct 2008, 08:56

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

25 Mar 2009, 11:03

Salut,
Cand ai ocazia sau daca altcineva a facut asta, as vrea sa vad ce spatiu e in zona Radio/CD/MP3 Playerului. Ma gandesc la un tuning si as vrea sa stiu de cat spatiu e disponibil.
Niste poze cu masca si playerul scos, eventual o schema (pentru asta am iscat o polemica pe un alt topic).
Nu e graba. Ms.
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

25 Mar 2009, 14:20

o intrebare:
ai cumva idee cum pot sa anulez imobilizatorul?as vrea sa-l scot.
2 saptamani nu am mai avut probleme de genu asta cu golfu ,insa aseara iar a facut figuri.ma aduce la capatul rabdarii.vreau sa rezolv problema pt ca am masina la vanzare si nu vreau sa am surprize cand o vede cineva sau mai rau sa pateasca viitorul proprietar.

btw ai pus husa?sunt curios cum vine
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

25 Mar 2009, 18:38

Tibi, din pacate nu poti sa elimini imobilizatorul. Masina nu porneste fara imobilizator si cipul din cheie care il decodeaza.
Incerarca sa nu tii alte telecomenzi la cheia de contact.
Din pacate nu am avut timp sa montez husa, in perioada asta sunt cam prins cu munca. O sa te tin la curent si iti multumesc inca odata pt. husa. :)

Forbs, nu prea e spatiu acolo. O sa-ti pun zilele asta o imagine.Schema electrica de la ce iti trebuie? De la cass? Adica unde merg firele din spatele lui?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

29 Mar 2009, 05:42

TIBI_84 scrie:
o intrebare:
ai cumva idee cum pot sa anulez imobilizatorul?as vrea sa-l scot.
2 saptamani nu am mai avut probleme de genu asta cu golfu ,insa aseara iar a facut figuri.ma aduce la capatul rabdarii.vreau sa rezolv problema pt ca am masina la vanzare si nu vreau sa am surprize cand o vede cineva sau mai rau sa pateasca viitorul proprietar.

btw ai pus husa?sunt curios cum vine



Tibi imobilizatorul POATE fi dezactivat cu siguranta. Masina va putea fi pornita si cu o cheie fara chip. Sensul acelui imobilizator este sa nu o pornesti _ printre altele _ cu o cheie copiata. sau chiar pusa in scurt circuit.

Intrebarea este cat de mult iti doresti sa DEZACTIVEZI acel imobilizator ? ! ?
Pentru amanunte pls email-me >> nmihai672006@yahoo.com
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

29 Mar 2009, 16:23

Posteaza te rog detaliile aici. Sunt si eu interesat de operatiune, de fapt de metoda prin care se poate face acest lucru la leon 1P.
Multumesc.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 07:06

nu cred ca este cazul sa postam aici asa ceva...asa cum stii (sau nu stii), imobilizatorul trebuie si el la randul lui programat , reprogramat. Deci de aici si logika>>>poate fi dezactivat.

Gandeste-te ca cineva pierde cheia? Se programeaza un nou chip in imobilizator! Da?

Dar poate fi si oprit !!!!!

.

Testul final il voi face cand imi vine noua cheie tip Briceag. Asa voi verifica _ sa fie 100% _ cele spuse de mine.

Dar totusi...de ce vrei sa-l opresti?
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 08:19

Scuze daca sunt Off Topic insa mai avem oare vreo noutate despre proiectul oglinda dreapta la marsarier?

Multumesc frumos
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 08:51

Testosul, din pacate cred ca nu merge decat cu un artificiu. Si ma refer la faptul ca CCCM trebuie "pacalit" in mod artizanal ca exista scune cu memorie.
Am vazut pe undeva chestia asta, dar din pacate nu mai gasesc link-ul (sincer nici n-am mai cautat in ultima vreme :oops: ).

Mihai, sunt de acord cu tine. Totusi as vrea sa reamintesc ca discutia se refera la Golf 4 (1J / 9M). Se pot "coda" cheile ca sa dezactiveze immo-ul. Immo-ul nu il poti modifica, recoda nici cu VAG Com nici cu CAN Commander , VAG Tacho etc. Poti doar sa sincronizezi chei.
Daca tu zici ca se poate dezactiva immo-ul fara PIN si/sau 7-digit PIN/SKC, WSC Code, Importer code si data la care a fost generat, nu te contrazic. Asa o fi. Nu am incercat niciodata operatiunea pt. ca mi se pare un lucru tampit. In plus, nu cunosc procedura pt. 1M pt. ca nu am avut niciodata asa ceva. In schimb mi-am bagat nasul la 1P, 1K , 5P etc. (de fapt am umblat cam la toate brandurile VAG dupa 2005).
Bafta cu dezactivarea :) !
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
forbs
Mesaje: 68
Membru din: 02 Oct 2008, 08:56

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 09:07

Iti propun si eu o tema de studiu, eu chiar nu ma pricep, decat sa-mi dau cu parerea. Ce diferenta este intre compul climei de Altea (Altea XL) si cel de Leon de la Altea functioneaza combinatiile de a-ti afisa informatiile de viteza, turatie si alte chestii pe care le-am vazut la topicul de Tips & Tricks?
O fi vorba de hardware diferit sau tot de o reconfigurare?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 16:11

Daca te referi la postul meu din topicul respectiv, functiile pe care le-am descris nu au fost observate / detaliate personal. Documentatia am gasit-o prin alte surse. N-am incercat niciodata pe o masina Seat functiile respective (deci nu stiu sa-ti spun daca functioneaza la Altea, Leon, Xl etc.). Dar o sa incerc si te tin la curent.
Si nu e o problema de hardware si nici de coding, unitatile de comanda sunt identice pt. toate modelele. Nu am un raspuns exact la asta. :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Sima
Mesaje: 110
Membru din: 22 Aug 2008, 15:18
Localitate: Giurgiu & Bucuresti
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

30 Mar 2009, 19:27

salut,

daca mi se inchid usile singure de nebune la cateva secunde dupa ce am pornit motorul ce poate avea ? .. inainte nu facea asa deloc. acum au luat-o razna...
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

31 Mar 2009, 16:09

La cate secunde dupa ce pornesti motorul se inchid usile? Se inchid si daca masina sta pe loc? Dupa ce mergi cu masina, scoti cheia din contact, usile se descuie automat?
Esti sigur ca inainte usile ramaneau deschise indiferent daca masina depasea, in mers, sa zicem, 15 km / h?
In mod normal ce ai descris tu e normal sa se intample.. Adica usile se incuie automat la peste 15 km/h si se descuie automat atunci cand scoti cheia din contact.
Fa un test si anunta-ma.. :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

31 Mar 2009, 18:23

Imi puteti spune si mie in ce grup de adaptare pot modifica turatia de relanti la un motor tip AUB, de 1,4/16v? La cel care este pe Arosa sotiei, mi se pare ca este cam mare. Acum este in jur de 850 RPM. La Toledo cu motor AUS ,care este identic cu cel AUB,dar are 1,6.16v, am la relanti 600 si ceva de ture, si nu tremura deloc. As incerca sa micsorez si la Arosa, macar sa vad cum merge, adica daca tremura sau apar alte manifestari neplacute.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator