Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 143
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Iul 2011, 08:22

Comutatorul de lumini trebuie sa fie pe pozitia auto sau pe faza scurta. Scrie in manual, citeste cu atentie.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
supuranvlad
Mesaje: 133
Membru din: 15 Apr 2010, 18:54
Localitate: deva
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

15 Iul 2011, 20:25

da, am incercat si ce zice in manual si nimic...
seat leon 1.6 102 cai(1P)
 
leon_c
Mesaje: 26
Membru din: 27 Ian 2009, 19:13
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

18 Iul 2011, 12:31

Salut Cosmin,

Revin cu o problema mai veche - Martor CCS in bord (pilot automat):
- Am instalat CCS (crusie control) -remultumuri pentri ajutor.
- Dupa instalare, si setare cu VAG-Com toate bune si frumoase (adica merge) dar nu se aprinde becul (led-ul) in bord
- Te-am intrebat atunci (ceva timp in urma) si raspunsul tau - poate n-ai becul (led-ul) montat in bord
- Ieri am desfacut IC (taloul de bord) si SURPRIZA (mica de altfel): Ai avut DREPTATE - nici un led
- Asa ca am lipit un SMD (alb), pus totul la loc, si contact: dar SURPRIZA,SURPRIZA - tot NU se aprinde "becul" de CCS din bord.

SMD-ul l-am lipit respectand polaritatea SMD-urilor din jur.
Ai cumva idee, mai trebuie facut ceva? O sugestie?

Pe urma, suplimentar, am mai lipit niste SMD-uri, pentru "Usa sofer deschisa", "Portbagaj deschis", dar surprize, nici astea nu merg. In scheme am vazut ca cel putin CCS comunica cu IC prin CAN.
Ai vreo idee de ce nu merge? (merg?)
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Iul 2011, 08:27

Am uitat sa precizez atunci, insa nu m-am gandit ca si altcineva in afara de mine se va gandi sa lipeasca ledurile acolo :) Degeaba lipesti smd-urile..Nu e facut circuitul pe placa de baza..Imi pare rau ca n-am precizat atunci, te scuteam de desfacerea ceasurilor..

Daca vrei sa ai toti martorii indicatori (cruise, usi deschise etc..) trebuie sa schimbi ceasurile de bord cu totul. Fie cu versiunea midline (BC cu display mic ), fie versiunea highline (BC maxidot) . DIn pacate, din ce am testat pana acum, martorul de cruise se aprinde doar pe ceasurile maxidot.

PS: Daca vrei sa probezi ceasuri midline si ai diesel, te pot ajuta eu.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
leon_c
Mesaje: 26
Membru din: 27 Ian 2009, 19:13
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

19 Iul 2011, 11:29

Salut Cosmin,

Multumesc de raspuns. :hi
M-am desunflat oricum.
Cum recunosc ce versiune de IC am?
Apare in VCDS? (adica este - 6L0 920 820F ?)
Ce "versiune" de IC ar fi necesara pentru a avea toate ledurile aprinse?

Am pe masina IC cu BC cu display mic.

Scanarea cu VCDS:
Address 17: Instruments Labels: 6L0-920-xx0-17.lbl
Part No: 6L0 920 820 F
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
Coding: 00147
Shop #: WSC 00000
VSSZZZ6LZ3R****** SEZ7Z0B1871572

Si o ultima intrebare: IC cu MAXI DOT pe Ibiza/Cordoba (model 6L)?
Ai gasit? Vreau si eu!

Multam fain
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

01 Aug 2011, 08:49

Scuze de intarziere..

Termenul de maxidot e putin fortat pt. ibiza / cordoba. Ma refeream la cluster highline, ala care stie sa afiseze / aprinda toate ledurile.
Sunt multe versiuni de clustere highline, e greu sa le indentific fara a avea un VIN de la o masina care are asa ceva.
O sa caut si te tin la curent.


In alta ordine de idei..

Am si eu o curiozitate referitor la sistemul bluetooth. L-am instalat acum ceva vreme pe masina, totul e ok. Insa ma enerveaza ca nu o pot face pe "domnisoara din cutiuta" sa memoreze nr. de telefon.
Cand o aud ca zice "Pardon?" ma apuca toti dracii. Mentionez ca am urmat exact instructiunile, am vorbit in toate limbile pe care sistemul le recunoaste (mai putin italiana) si la fel..Cand ajung pe la a treia / patra cifra din numar, nu mai stie..

Cine a reusit chestia asta e rugat sa imi spuna si mie secretul..Poate am prea multi dinti in gura :)

Nu e o chestie importanta, insa ma enerveaza pt. ca in momentul in care vreau sa dau un telefon trebuie sa caut fie in agenda, fie in ultimele apeluri afisate pe maxidot. Daca trebuie sa caut prin toate cele 300 de contacte din agenda afisata pe maxidot, am pus-o..Imi ia 3 minute (contactele pot fi "rulate" individual - cate unul - sau , la apasare prelunga, din litera in litera. NU exista posibilitatea de a cauta. SIngura modalitate de a forma un apel direct e cum am spus mai sus, comandand vocal).

Multumesc.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
geapsy1980
Mesaje: 2
Membru din: 24 Iul 2011, 07:43

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

01 Aug 2011, 21:44

Salut
am si eu rugamintea daca poti sa-mi spui care este cauza acestor erori:


Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 16396
Shop #: WSC 06441
VCID: 3C7C36AE4031B1FC

1 Fault Found
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 601 F
Component: 02 AIRBAG VW5 0010
Coding: 12338
Shop #: WSC 06441
VCID: 366824867E1D6BAC

1 Fault Found
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Din telecomanda nu pot inchide geamurile sau sa le deschid,dar cu cheia merge.Se poate seta din VAG COM sa mearga sau la acest model nu merge, si daca merge unde gasesc asta in program???
seat cordoba 1.4 16v/2005

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

02 Aug 2011, 08:33

La ibiza / cordoba NU se poate seta deschiderea / inchiderea geamurilor din telecomanda cu VCDS. Am mai spus-o de multe ori, insa vad ca nu te-ai agitat sa dai un search si / sau sa citesti ce s-a mai scris pe aici inainte de a posta.

Referitor la erorile aparute, verifica in MB tensiunea de la baterie. Se pare ca e pe duca.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

03 Aug 2011, 08:14

Revin cu intrebarea mea..Nimeni nu foloseste apelarea vocala la sistemul bluetooth al masinii?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Aug 2011, 09:56

Mda, am rezolvat intre timp. Se pare ca vorbeam eu cu gura plina :)
Masina a memorat numele / nr. de telefon intr-un final..
Bizar e ca initial am selectat limba spaniola pt. comenzi vocale si a mers din prima :) , abia ulterior am selectat engleza.

Ce ma enerveaza e ca displayul din maxidot nu recunoaste diacritice (si e normal, limba romana nu e suportata de interfata)..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Horatiu Adamovici
Mesaje: 44
Membru din: 18 Apr 2011, 14:01
Localitate: Timisoara

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

04 Aug 2011, 13:48

As avea nevoie si eu de ajutor referitor la incalzirea in scaune. Vreau sa imi montez incalzire in scaune si am gasit doar perinile OEM(model carbon) dar nu am gasit pe nici un site (inclusiv cele de Golf mkv) un DIY sau How to...

Ma intereseaza ce alte piese , cabluri mai am nevoie ca sa fie cat mai OEM, ar fi binwe si coduri de piese.
Oare butoanele trebuies lipite direct pe placa ce comanda clima, sau mai trebuie si alte piese montate pe placa?

Masina: Seat Leon 1p - Climatronic (daca are importanta)

Daca ma poate ajuta cineva, i-as fi recunoscator. Iar daca mai are nevoie de alte informatii de la mine, cu mare placere.
Orice schema, desen de mana, poze, coduri pise necesare e bine venit.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

05 Aug 2011, 08:13

Pernele pt. incazirea in scaune se leaga la un modul aflat sub fiecare scaun, apoi de la modulul respectiv pana la panoul de comanda climatronic cu butoane de comanda pt. incazirea scaunelor.

Modulul are codul 7L0 959 722 - vezi ca am mai pus odata o poza pe forum - foloseste functia search.

Legaturile electrice difera in functie de anul de fabricatie, cel mai bine e sa intrebi la dealer. Sau, daca ai drum prin Sibiu, pot sa arunc eu o privire si sa facem niste masuratori si apoi iti pot spune exact cum sa le legi.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Horatiu Adamovici
Mesaje: 44
Membru din: 18 Apr 2011, 14:01
Localitate: Timisoara

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

05 Aug 2011, 11:01

Am cautat dupa incalzire in scaune, nu am stiut ca mai este un modul, acum voi cauta!

Am desfacut ieri panoul de comanda de la clima si am vazut locul unde are trebui montate butoanele. Doar ca La pinul din mijloc am impresia ca nu duce nicaieri circuitul se opreste la un milimetru. Sau e cablaj pe trei nivele si nu vad eu traseul din mijloc? de aia am intrebat daca mai trebuie anumite piese (rezistente, tiristori, etc0 montate pe cablajul de la clima.

traseul va fi perini -> cablu perini -> modul -> caublu pana la panou clima -> panou clima cu butoane

Corect?

Oare butoanele se gasesc si separat la dealer?

Pe care pini de la panoul de clima vin legate cablurile de la modulul de incalzire scaune?

Multumesc pentru codul de la modul! Trebuie sa il caut pe la dezmembrari sau sa vad cat este la dealer.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

05 Aug 2011, 12:57

Uite aici..am mai detaliat odata..

viewtopic.php?f=4&t=10390&p=233991&hilit=incazire+scaune#p233991

Vezi pe la jumatatea topicului..

Daca nu ai panoul de comanda climatronic cu butoane pt. incazire in scaune, atunci ai nevoie de acesta..
Butoanele de incazire NU se pot comanda separat de la dealer, doar panoul complet, care nou costa in jur de 1900 de lei (nu e nici o greseala, 1.900 de lei)

Incearca si pe la dezmembrari sau scrie-mi un mail sa iti fac o oferta de pret.

Referitor la cablaj, nu stiu sa iti spun, alocarea pinilor difera in functie de anul de fabricatie si de echiparea din fabrica a masinii. Trebuie sa vad masina ca sa iti pot da un raspuns clar.

Pt. cine mai e interesat de adaugarea incazirii in scaune, piesele sunt urmatoarele (pt. un scaun):

- perna cu incazire sezut
- perna cu incalzire spatar
- unitate de comanda (sub scaun)
- unitate de comanda climatronic (sau climatic) cu butoane pt. reglajul intesitatii
- repair wires (de la dealer, sunt firele care au pinii corespunzatori conectorilor de pe traseu - difera in functie de conector)
- conectori
- VCDS pt. activare / setari
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Retrofits & upgrades pt. Seat, recodari si adaptari VCDS

10 Aug 2011, 08:27

"Am o mica dilema. Acum ceva vreme am mai conversat noi pe PM in legatura cu semnalizarile de pe aripi. Am umblat cu Vagu' si nu-mi mai merg nici batute.
Am incercat sa pun codingul de pe un Leon identic cu al meu, aceleasi dotari si nimic, posibil sa fi ars vreun modul de pe computer care da comenzile catre semnalizari (zic eu)!
Asa ca vreau sa le leg pe direct cu semnalizarea de pe fata, dar nu stiu care-s firele, n-am niciun desen/schita si nici nu am gasit nimic pe net! Ma poti ajuta tu, te rog?"


Lau, problema (in ghilimele fie spus) e faptul ca pe masina ta exista ceea ce se numeste BCM. Altfel spus, vechile module J519 (central electrics control module) si J393 (central convenience control unit) sunt reunite in adresa 09 - BCM (Body Control Module).

Modulul asta nu mai e asa de simplu de recodat, fata de generatia pre-FL. VW AG incearca astfel sa restranga modificarile / recodarile facute de asa zisele "persoane neautorizate", cum ar fi utilizatorul final al autoturismului :tongue . Multe din setarile / recodarile diferitelor module de pe versiunea FL (valabil si pt. G6 etc) pot fi facute doar la dealer, online, via SVM. Partea proasta in chestia asta e ca multi nu se pricep, desi VAS-ul le spune mura-n gura ce sa faca..Ma rog, asta e o alta discutie..

So..Cum spuneam, eventualele modificari pe adresa 09 (su altele) facute cu diverse softuril AM (mai ales clone) pot duce la diverse nefunctionalitati. Acestea (in cea mai mare parte) sunt ireversibile, mai ales in situatia in care nu ai notat codingul original al modulului respectiv.
Atentie! La FL, metoda copy / paste al codingului de pe alta masina NU functioneaza.. Incearca sa iei fiecare bit in parte din LC si sa recodezi inca odata modulul (ai grija ca TOATE usile sa fie descuiate, altfel VCDS nu comunica cu masina).

Eu banuiesc ca prblema ta e recodarea gresita (si accidentala, presupun) a byte-ului 18.Ce coding are? 04, cumva?

Fa un print screen si pune-l aici.. Daca asta e problema, exista o rezolvare care (sper) sa functioneze fara sa mai mergi la dealer (desi se pune problema cat de "bun" e VCDS-ul pe care il ai, daca intelegi ce vreau sa spun)..

Tine-ma la curent!

PS: Legatul firelor "pe direct", pe langa faptul ca e foarte greu de realizat (cablajele sunt izolate, sunt in tuburi ignifuge, trebuie sa identifici exact firul etc) nu iti va rezolva problema...

Si cu ocazia asta fac (din nou) un apel..Mare grija ce si cum modificati modulele electronice de pe masina !!! VCDS-ul NU e o jucarie, mai ales clonele realizate prost.. Masina nu inglobeaza foarte multa tehnologie, insa e suficienta o mica scapare sau o neatentie ca sa stricati ceva..
Primul lucru obligatoriu de facut cand se intetioneaza recodarea unor module (mai ales daca nu stiti exact ce trebuie facut) e un scan complet . Astfel, codingul de pe modulele electronice ale masinii e salvat si, in unele cazuri, poate fi refacut la nevoie.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator