Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 143
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

09 Mar 2009, 09:05

Exact.
Daca ai si senzor de lumina, si comutatorul e pe pozitia "auto", farurile se vor aprinde doar cand afara e intuneric. Altfel se vor aprinde de fiecare data cand deschizi / inchizi masina. Durata in care stau aprinse se poate modifica (cred ca e de la 10 secunde in sus, sper sa nu ma insel). Farurile nu se sting / aprind cand pornesti motorul - decat daca activezi o alta chestie, DRL si atunci varurile se vor aprinde automat odata cu pornirea motorului, indiferent pe ce pozitie e comutatorul de lumini.
Referitor la beep-ul de centura la mers inapoi, nu cred ca se poate activa. Dar raspunsul la asta ramane deschis.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
crysu
the yellow one
Mesaje: 878
Membru din: 27 Aug 2008, 12:37
Localitate: Bucuresti (ex Craiova)

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

09 Mar 2009, 16:29

Poti sa imi spui si mie ce trebuie facut in legatura cu farurile sa se aprinda/stinga atunci cand pornesc/opresc motorul ? Ce anume trebuie modificat ?

mersi
Imagine
Actual: Seat Leon 1P 1.6
Poate vreodata: Altea 4 Freetrack
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

09 Mar 2009, 17:11

Stai putin, ca nu mai inteleg :) ...
Vrei ca farurile sa se aprinda automat cand pornesti motorul? Asta se cheama Daytime Running Lights (sau DRL, mai pe scurt). Odata cu pornirea motorului, o sa ti se aprinda faza scurta, indiferent daca e noapte, zi etc etc.
Ce am discutat vreo cateva posturi mai sus se numeste Coming / Leaving Home. Asta inseamna ca de fiecare data cand descui / incui masina farurile o sa se aprinda / o sa ramana aprinse o perioada de timp prestabilita.
Aceste doua functii in principiu se pot activa concomitent..Asa ca, ce vrei mai exact sa activezi? DRL sau Coming / Leaving Home?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

09 Mar 2009, 21:16

pe seat m-am convins ca esti specialist :D .la golf am o problema cu imobilizatorul.
de multe ori imi clipeste un simbol cu o masina care are o cheie in ea.cand clipeste nu porneste de fel.trebuie sa-i iau contactul si sa-l pun iar.
initial am zis ca e de la alarma,dar nu e.
de multe ori am vrut sa o pornesc si n-am reusit,a trebuit sa-i scot borna(plusul),sa-l las vreo 15 min sa se reseteze ECU-ul.asa mi-a sugerat cineva.
eroarea mi-a fost stearsa in nenumarate randuri,insa tot apare.
mentionez ca folosesc cheile masinii,cu ambele face la fel
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
crysu
the yellow one
Mesaje: 878
Membru din: 27 Aug 2008, 12:37
Localitate: Bucuresti (ex Craiova)

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

10 Mar 2009, 11:35

ghita_celofan scrie:
Stai putin, ca nu mai inteleg :) ...
Vrei ca farurile sa se aprinda automat cand pornesti motorul? Asta se cheama Daytime Running Lights (sau DRL, mai pe scurt). Odata cu pornirea motorului, o sa ti se aprinda faza scurta, indiferent daca e noapte, zi etc etc.
Ce am discutat vreo cateva posturi mai sus se numeste Coming / Leaving Home. Asta inseamna ca de fiecare data cand descui / incui masina farurile o sa se aprinda / o sa ramana aprinse o perioada de timp prestabilita.
Aceste doua functii in principiu se pot activa concomitent..Asa ca, ce vrei mai exact sa activezi? DRL sau Coming / Leaving Home?


Ambele ... :)
Imagine
Actual: Seat Leon 1P 1.6
Poate vreodata: Altea 4 Freetrack
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

10 Mar 2009, 16:07

Salut,

Deci, preturiile pt toate articole la reprezentant, depasesc lejer 60 de milioane... (exact asa mi sa zis) :).

In cazul asta, e cam scump xenon-ul.

Malaciuca.
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

10 Mar 2009, 17:25

Tibi, incearca sa resicronizezi cheile. Folosesti si o cheie cu telecomanda? Daca da, cred ca problema se trage de aici. O sa-ti dau detalii despre operatiune, insa ar fi bine sa ai si un vag com pe aproape.

Crysu, pt. DRL trebuie modificat bit-ul 03 (merge si 04), byte 00 din Central Electronics [9].
Ptr. Coming Home: bit 07, byte 00, ptr. Leaving Home bit 05, byte 00, ambele functii din Central Electronics. E long coding, asa ca ai grija ce modifici pe acolo. Pt. orice eventualitate, noteaza-ti codul initial si fa screen shot-uri pt. fiecare byte in parte. Asta ca si backup daca se intampla ceva, altfel nu o sa mai poti reveni la setarile anterioare.

Malaciuca, roaga-i sa-ti dea pretul pt. fiecare item in parte. Nu cred sa depaseasca 1500 de euro (adica maxim 6.000 de lei - nu vreau sa comentez acum daca e mult sau nu..)
Ia legatura cu Cosmin Ghica de la PBV2 (cosmin.ghica@porsche.ro) , daca la dealerul unde ai intrebat tu nu ti-au dat un raspuns exact pt. fiecare reper in parte.
Ca sa-ti dau un exemplu, la un dealer din Munchen toate chestiile din paranteza (in principiu cam tot ce ai nevoie pt. instalarea xenon OEM - Halogen twin headlight unit for gas discharge bulb left, Halogen twin headlight unit for gas discharge bulb right, Headlight range control motor - headlight for gas discharge bulb, Protective cap for low beam left, Protective cap for low beam right, Cover cap, Gas discharge bulb, Control unit for gas discharge bulb, Self levelling sensor with linkage front, Self levelling sensor with linkage rear) costa 1.178 de euro. E adevarat, din unele chestii ai nevoie de mai multe bucati.
In fine, cum ti-am spus si mai sus, unele retrofit-uri sunt destul de scumpe. Si mie imi lipsesc multe chestii acum si regret ca nu le mai am pe masina. Concluzia: comandati echipari de top direct din fabrica :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
tibetan_afurisit
Mesaje: 923
Membru din: 10 Ian 2009, 16:53
Localitate: Braila

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

10 Mar 2009, 18:49

TIBI_84 scrie:
pe seat m-am convins ca esti specialist :D .la golf am o problema cu imobilizatorul.
de multe ori imi clipeste un simbol cu o masina care are o cheie in ea.cand clipeste nu porneste de fel.trebuie sa-i iau contactul si sa-l pun iar.
initial am zis ca e de la alarma,dar nu e.
de multe ori am vrut sa o pornesc si n-am reusit,a trebuit sa-i scot borna(plusul),sa-l las vreo 15 min sa se reseteze ECU-ul.asa mi-a sugerat cineva.
eroarea mi-a fost stearsa in nenumarate randuri,insa tot apare.
mentionez ca folosesc cheile masinii,cu ambele face la fel

Aceiasi problema am intimpinat-o si eu la o Kia Sephia,diferenta consta in faptul ca nu sunt chei cu telecomanda,sunt simple,iar in loc de simbol galben cu cheie un led rosu,are alarma montata din fabrica.Te rog daca poti da-mi o solutie.
Seat Cordoba 1,4/100CP
http://exmeislibris.blogspot.ro/
Psihologu' de serviciu.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 09:04

Imi pare rau, dar nu ma pricep la Kia.
In linii mari, e o diferenta intre pricipiile de functionare ale unui imobilizator (care nu permite pornirea masinii decat cu o cheie cu un chip in ea care "decodeaza" imobilizatorul) si o alarma, fie si montata din fabrica. Daca pe langa alarma ta exista si un imobilizator, atunci situatia ar fi similara cu cea a lui Tibi. Daca masina nu are imobilizator electronic, cred ca e o problema cu alarma. Verifica conexiunile (daca stii traseul) sau mergi cu ea la un specialist. Imi pare rau, mai mult nu te pot ajuta.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 09:20

initial la golf am avut o cheie normala,ulterior am luat una tip briceag careia i-am mutat cipul.
problema asta mi-o facea si cand am folosit cheia de fabrica(deci ''transplantul'' de cip nu cred ca are legatura)
pe langa cheie mai am atasata telecomanda alarmei
citisem undeva ca cica nu e bine sa ti nimic langa cheie,mobil ,telecomanda,etc...sa fie adevarat?
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 09:39

Nu stiu ce sa zic...Ar trebui sa faci un test si sa tii cheia separata de teelcomanda de la alarma pt. vreo cateva zile. Vezi cum se comporta..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Subiect Autor
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 10:09

Am uitat sa fac un anunt destul de important, pe care ar fi trebuit sa-l fac la deschiderea acestui topic:

Toate informatiile referitoare la recodare si / sau modificare a unor componente au fost obtinute din surse publice (internet, manuale de utilizare etc.) si au fost testate pe masini care au / au avut un anumit nivel de echipare din fabrica. Din aceast cauza, toate sfaturile si informatiile prezentate de catre mine aici trebuie luate "as it is". In functie de nivelul de echipare standard al masinii pe care incercati recodarile sau modificarile, exista riscul ca acestea sa esueze. Orice modificare la masini ar trebui facuta de cineva cu experienta in acest domeniu. Pare foarte usor din documentatiile expuse pe forum, insa daca nu aveti un minim de "mechanical skills" NU INCERCATI SA MODIFICATI / DEMONTATI COMPONENTE ALE MASINII DACA NU AVETI EXPERIENTA NECESARA SI SCULELE POTRIVITE! (Pentru demontarea unor componete / piese / elemente ale caroseriei sau elemente de decor interior ale masinii aveti nevoie de unelte speciale. Exista riscul sa deteriorati componentele respective!) NU MA CONSIDER RASPUNZATOR PENTRU ORICE DEFECTIUNE APARUTA IN URMA MODIFICARILOR EFECTUATE! Multumesc.

Sper ca ati inteles pozitia mea.. Nu am studii in domeniu, toate cunostiintele mele referitoare la masinile Seat au fost acumulate prin "self teaching" si incercari pe masinile care le-am avut sau care mi-au cazut prin mana.
Sunt in continuare la dispozitia oricui are nevoie de ajutor, imi face placere sa fac lucrul asta, insa ma consider absolvit de orice vina daca rezultatul nu e cel scontat. Acum sa nu credeti ca am avut reclamatii. Din contra, toata lumea a fost multumita. Sunt inca in forma :lol:
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
vlad_m
Mesaje: 370
Membru din: 05 Feb 2009, 21:47
Localitate: Oradea

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 12:11

Keep up the good work !!! :hello1:
Leon 1P Stylance 2.0 TDI 140cp + TCM
viewtopic.php?f=5&t=2551
 
tibetan_afurisit
Mesaje: 923
Membru din: 10 Ian 2009, 16:53
Localitate: Braila

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 19:32

ghita_celofan scrie:
Imi pare rau, dar nu ma pricep la Kia.
In linii mari, e o diferenta intre pricipiile de functionare ale unui imobilizator (care nu permite pornirea masinii decat cu o cheie cu un chip in ea care "decodeaza" imobilizatorul) si o alarma, fie si montata din fabrica. Daca pe langa alarma ta exista si un imobilizator, atunci situatia ar fi similara cu cea a lui Tibi. Daca masina nu are imobilizator electronic, cred ca e o problema cu alarma. Verifica conexiunile (daca stii traseul) sau mergi cu ea la un specialist. Imi pare rau, mai mult nu te pot ajuta.

Multumesc oricum pentru amabilitate.e masina unui coleg de servici care nu mai poate merge cu ea fiindca porneste doar cind vrea "catalizatorul"ei.acum nu mai mere nici macar cind vrea ea din cauza ca i-am demontat tot bordul bucatica cu bucatica,pe principiul nu am ce sa stric ca oricum e stricata :D .specialistii de la Kia au "analizat"problema si au decretat:sare din cod!S-a rezolvat,nu se poate face nimic!
Seat Cordoba 1,4/100CP
http://exmeislibris.blogspot.ro/
Psihologu' de serviciu.
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Montaj elemente electronice, adaptari si recodari VAG COM

11 Mar 2009, 21:48

imi poti spune cum se face codarea cheii(sau rescrierea ei,poate ca nu spun bine dar nu am cunostinte mecanice)?
ce presupune?
am o amica care are tester si mai imi scaneaza golfu.sa stiu ce sa o rog.

oricum cat de curand cred ca imi voi lua si eu un tester
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 143

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator