Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

20 Dec 2008, 15:26

bamse scrie:
ma nene io asa stiu ca la 1.6 cand masina sta pe loc si motorul este cald pe acolo sta turatia!

La mine asa sta de cand am luat-o.........................si nu balbaie, dar eu o cam cocosesz , mai dati si voi talpa fratilor ca daca mergeti mult timp subturat , v-a explicat Cristi (Baltazar) ce se poate intampla
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2316
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

28 Dec 2008, 13:05

Salut..in primul rand imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, in al 2-lea rand ai aflat care este pana la urma problema?? e vrun injector?? sau cablu??? salut
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
mh_rms
Mesaje: 225
Membru din: 25 Sep 2008, 16:58
Localitate: Targoviste

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

28 Dec 2008, 14:07

The teacher scrie:
bamse scrie:
ma nene io asa stiu ca la 1.6 cand masina sta pe loc si motorul este cald pe acolo sta turatia!

La mine asa sta de cand am luat-o.........................si nu balbaie, dar eu o cam cocosesz , mai dati si voi talpa fratilor ca daca mergeti mult timp subturat , v-a explicat Cristi (Baltazar) ce se poate intampla




:D eu merg mai mereu subturat.. dar in week o .. " cocosez " cum zice domn` profesor :)) =)) deci ..
si ca sa nu fac offtopic. .. si mie mi s-a intamplat chestia asta cand se tura singura.. eu am leon 1m TDI am fost la service si au zis ca e de la bujii si asa e.. mi se aprindea martoru de la bujii cand se tura singura :) nu foarte mult desigur... dar mai e o chestie .. .poate sa fie si de la turbina cred !! ??

tata are un leon 1m ca al meu .. la fel tdi si a avut o problema .
Se ducea omu` la tzara... avea vreo 70 la ora.. si a vrut sa intre in depasire .. a turat`o pana la 3000 si dupaia a inceput singura sa se tureze de nebuna la maxim . . .. a bagat`o intr-a 5-a si a luat bruc picioru` dupa ambreaj ca sa se opreasca au vvenit baietzii au bagat`o in service... si problema era de la pompa de motorina si ceva la turbina nush ce.. s-a umplut nustu ce anume cu ulei mult si a facut aprindere :D nu prea stiu sa explic.. si tata nu e acasa sa`mi spuna .. sa`l intreb :) oricum. ..eu unul cred ca turatia aia e din calculator ... diferenta de combustibil care o baga in piston sa faca explozia aia..

:-? sper ca am zis bine.. :D
Duuuuuuude ! :D Follow me ! .. if you can :)


Seat Leon 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

30 Dec 2008, 01:02

mh_rms,
daca se aprinde acel indicator de bujii in mers atunci sa stii ca ai apa in motorina si trebuie sa purjezi decantorul filtrului, eventual sa inlocuiesti cartusul filtrant. La toate masinile diesel este la fel, cand se aprinde becul acela in mers si motorul merge neregulat, trebuie sa cureti instalatia de alimentare.
Schimba pompa de unde alimentezi ca baga apa in motorina. :twisted:
Bujiile incandescente daca nu ar functiona nu ai putea sa pornesti motorul, ele functioneaza atunci cand pui contactul 15-20 secunde, dupa care se opresc, odata aerul incalzit in cilintru explozia se produce foarte usor. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
mh_rms
Mesaje: 225
Membru din: 25 Sep 2008, 16:58
Localitate: Targoviste

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

30 Dec 2008, 10:53

BALTAZAR2003 scrie:
mh_rms,
daca se aprinde acel indicator de bujii in mers atunci sa stii ca ai apa in motorina si trebuie sa purjezi decantorul filtrului, eventual sa inlocuiesti cartusul filtrant. La toate masinile diesel este la fel, cand se aprinde becul acela in mers si motorul merge neregulat, trebuie sa cureti instalatia de alimentare.
Schimba pompa de unde alimentezi ca baga apa in motorina. :twisted:
Bujiile incandescente daca nu ar functiona nu ai putea sa pornesti motorul, ele functioneaza atunci cand pui contactul 15-20 secunde, dupa care se opresc, odata aerul incalzit in cilintru explozia se produce foarte usor. :D



eu stiam ca vara.. cand e foarte cald.. bujiile incandescente nu functioneaza :)
Duuuuuuude ! :D Follow me ! .. if you can :)


Seat Leon 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

30 Dec 2008, 11:46

Bujiile incandescente functioneaza obligatoriu la fiecare pornire a motoarelor diesel. Indiferent de temperatura exterioara. O conditie esentiala atunci cand vrei sa pornesti un diesel, este sa ii asiguri macar doua bujii functionale. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
cev13
Mesaje: 478
Membru din: 05 Dec 2008, 12:58
Localitate: Brasov

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

30 Dec 2008, 12:40

lexus incearca sa-i faci un plin de OMV 100, poate se schimba ceva...
Un mecanic de la Dacia mi-a recomandat ca dupa 2 plinuri de benzina normala (95) sa-i pun un plin de benzina aditivata (de 100). O alta recomandare este ca pe perioada anotimpului rece rezervorul de benzina sa fie cat mai plin. Datorita diferentelor de temperatura se face condens in rezervor si atunci....putem avea apa in benzina.
LEON 1.4 2008

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

30 Dec 2008, 12:44

lexus scrie:
Nu-s mecanic sa stiu cum functioneaza un motor, dar;

S-au facut teste generale, si masina e ok.

Cand apar erori, ele apar pe teste ca "faults", cum a fost si cazul meu. E, "faults-urile" pot fi sterse de catre un mecanic de la service, cum a fost si in cazul meu. Daca se sterg, nu se mai poate afla de unde a fost eroarea. Fault-urile din cate am inteles pot fi si sporadice, iar in acest caz pot fi si mai greu de detectat.

Oricum cred ca un fault e ceva de genul: eroare 14553. Te uiti in manual si vezi ca e poate din zona injectoarelor, de exemplu si te apuci si verifici zona. Dar bag mana in foc ca nu iti spune exact ce are masina. Poate din cauza asta mecanicii nu au detectat inca problema la masina mea. Sau poate ca nu sunt destul de priceputi, cine stie.

Deci nu stiu, ma bate gandul sa ma duc la alt service autorizat cu masina. Nu stiu ce sa fac, m-am protejat, am hartii de la P Aviatiei ca masina e ok, in cazul in care se intampla ceva. Sa mai astept sa apara probleme? Nu stiu.


Mai demult aveam si eu niste simptome care semanau cu ale tale...mie im intrerupea motorul cateodata, iar cand stateam la semafor, cateodata turometrul urca la 1200-1300rpm de unul singur, dupa care revenea....mi s-a spus la service ca nu exista nici o problema....pina la urma am bagat o sticla de aditiv si peste ea un plin de petrom top premium 99+, am mers cu ea si problema a disparut....cel mai probabil aveam un gunoi pe undeva.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

13 Ian 2009, 12:14

aici era un post din partea "porsche aviatiei" (sau a unui binevoitor - mai bine zis) care a fost sters!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

13 Ian 2009, 12:43

pai si unde e? :D de ce nu l-ai lasat era urat?
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

13 Ian 2009, 12:44

hai sa nu facem offtopic!
exista PM!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

08 Feb 2009, 20:47

Problema cu martorii aparent s-a rezolvat, am schimbat benzina cu cea de la Petrom de 99. De atunci masina merge ok, cu toate ca tremura usor la relanti. Alte patanii la PBA, in topicul urmator, pe care il deschid imediat.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Masina intra pe o usa la service si iese pe cealalta.

08 Feb 2009, 21:08

Ca sa fac o poveste mai lunga scurta;

Las masina in service pentru ca se aude o bataie la rulare si pentru ca se aude un carait. Ridic masina, dupa ce sunt asigurat prin telefon ca masina e 100% ok, nu mai caraie pentru ca s-a repozitionat toba si ca nu mai bate pentru ca s-au echilibrat rotile. Asta dupa ce chiar un sef s-a asigurat de simptomele respective in dimineata in care am lasat masina la service, dupa o proba de drum. Din pacate sunt anuntat ca trebuie sa achit o suma de bani pentru reparatie.

Ridic masina seara tarziu, cand nu mai e nici un mecanic, doar un baiat care mi-a predat cheile si caserita care mi-a incasat banii. Constat imediat ca bataia persista. Era o bataie pe care o si auzeai, nu doar o simteai deci nu ceva minor. Constat de asemenea ca nu mai caraie deci problema rezolvata 50%.


Acum ei pe factura au scris asa;

-urcat pe rampa
-verificat
-echilibrat roti
-plumbi adezivi!



A doua zi ma duc la orice vulcanizare unde dau cauciucul stanga jos. Angajatul de la vulcanizare il pune pe chestia aia de se invarte si imi spune sa ma uit la el. Intr-adevar cauciucul avea o problema grava, pe care nu o sa o detaliez acum, insa foarte vizibila si cu ochiul liber.

Cum procedez? La service m-au taxat cum ca s-au echilibrat rotile, ba mai mult, pentru operatiuea asta s-au folosit si plumbi adezivi, iar cand colo nici nu s-au uitat la roti.


Eu am factura, am facut poze, am schimbat cauciucurile pe fata insa le-am pastat si pe cele vechi. Ma duc la OPC?
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Masina intra pe o usa la service si iese pe cealalta.

08 Feb 2009, 22:11

Incearca sa te duci intai direct la directorul tehnic de la service, daca nu se rezolva, atunci cel mai bine te duci direct la RAR unde depui o plangere scrisa la care anexezi copie dupa factura. La opc scapa ieftin, cu o amenda, dar la rar li se poate ridica licenta. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Feb 2009, 07:20

ti-am unit cele 2 topicuri! deoarece, ambele sunt deschise de tine si prezinta probleme/neintelegeri intre tine si PBA.
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori