Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

08 Dec 2008, 20:17

Am primit Leon-ul nou pe 26 Octombrie

Timp de 3 saptamani a mers ok, apoi din senin s-a aprins martorul EPC. Cu toate ca in zilele urmatoare eroarea nu s-a mai repetat am fost prevazator si am fost la PBA sa imi spuna daca e ok. A venit un mecanic (Marius) care a conectat un aparat la motor si si-a dat seama imediat ca ceva nu e in neregula cu pompa de benzina.

Asa ca mi-am facut programare si peste cateva zile am dus masina in service. Cu experienta acumulata pe diverse masini am enumerat urmatoarele simptome;

1. Martor aprins
2. Tremurat usor la relanti
3. Consum ridicat
4. Sunet toba prea puternic pentru motorul cu care vine echipat masina.

Am lasat masina in service si am ridicat-o dupa amiaza. Concluzile? Martorul aprins a fost un eveniment sporadic, masina tremura de la benzina proasta (95), consuma normal si doar mi se pare mie ca toba scoate un sunet prea puternic. (care nu imi displace de altfel)


Joia trecuta circulam in trafic normal cand s-a aprins din nou EPC-ul. Am repornit motorul. La urmatoarea depasire s-a aprins din nou EPC-ul iar cand am franat sa pot opri la semafor masina a murit in mijlocul drumului. In aceeasi seara s-a aprins si martorul "defectiune la sistemul de evacuare" care seamana cu un motor, sau patratel.

Vineri de dimineata ma duceam la servici si s-a aprins EPC-ul de 3 ori, de fiecare data a disparut dupa ce am oprit motorul. In aceeasi seara s-a aprins si celalalt martor de mai multe ori.

Sambata am facut un drum cu masina de 200 de km. Nici o problema, am mers normal iar pe unele portiuni chiar putin mai repejor. Sambata seara eram in masina cu motorul pornit la relanti, cand dintr-o fata turatia a scazut, si a inceput sa se accelereze repetat, singura. Dupa mai multe reporniri au disparut martorii, EPC-ul si "motorasul".

Duminica dimineata eram in drum spre Bucuresti iar intr-o depasie masina pur si simplu a ramas fara forta. Amandoi martorii aprinsi. Am incercat in zadar sa opresc motorul si sa il repornesc, dispareau si reapareau dupa putine secunde. Cred ca motorul a intrat in regim de protectie sau ceva de genul, in sensul ca acceleratia era practic inexistenta iar pe autostrada masina nu a putut mai mult de 110.

In aceasi seara, am incercat sa pornesc masina dupa ce am lasat-o in parcare circa doua ore. Nu a vrut sa porneasca decat la a treia cheie. E si la a treia cheie s-a aprins EPC-ul, de data asta cu un martor nou, ESP. Turatia fluctua urat si masina tremura toata, foarte puternic. M-am speriat si am oprit.

Astazi am avut programare din nou la service. I-am listat aceleasi simptome domnului Sergiu Cantacuzu, cu rugamitea sa ma sune in timpul zile sa aflu care a fost problema. Inainte de a preda masina, l-am invitat sa se urce la volan. Cu toate ca de dimineata, in drum spre service masina s-a turat de 7 ori (am numarat), acolo nu s-a manifestat. Singurele simptome erau ca turatia era la 700 si masina tremura putin. Domnul Cantacuzu m-a asigurat ca e o turatie ok la o masina ca asta (cand normal trebuie sa fie la 850-900) si ca tremura din cauza la benzinei proaste.

Am fost sunat la ora 17:30, am fost informat ca masina a trecut cu brio toate testele, nu are absolut nimic. Ca poate maine o sa dea o tura cu ea un mecanic, poate se manifesta! Am intrebat daca erorile astea au aparut la diagnostic, am fost informat ca nu a aparut nici o eroare! Pai e imposibil asa ceva, toate erorile sunt mentionate, e pacaleala si smecherie pe fata.

Am fost sfatuit sa iau masina iar "atunci cand iti mai da eroare, nu oprii motorul si vino repede la service"

Pai ce fel de service e asta? Ce fel de oameni lucreaza acolo? Cum te pot minti in fata? Si pana la urma interesul lor e sa repare masina, nu sa vin acolo in fiecare zi sa le ocup locul de parcare.


Nu sunt suparat pe masina! Se intampla si la marci de lux ca masinile sa vina cu defecte din fabrica, insa atitudinea smechereasca si marlaneasca de acolo m-au facut sa raman cu un gust foarte amar.

Masina e inca la service. Nu stiu cum sa procedez si nu stiu cum o sa rezolv situatia. Cert e inca ca nu o sa mai cumpar niciodata o masina de acolo. O spun le povestesctuturor pesoanelor pe care le cunosc de dezamagirea mea cu oamenii care lucreaza la service, asta cu toate ca departamentul vanzari a fost foarte ok.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

08 Dec 2008, 20:57

Salut.
Nasol ca ai avut probleme cu masinuta.
Departe de a tine cu cei din service, eu unu am mereu ceva cu mecanicii, :D
vreau sa-ti spun ca pot sa aibe dreptate.
La noile masini conteaza foarte mult anumiti factori si o sa ii enumer pe cei mai importanti.
Stilul de mers, nu merge cu motorul subturat, asta duce la consum mare si imbacsirea bujiilor si a evacuarii, care nu mai ajung la temperatura de regim si nu se pot autocurata.
Asta poate duce la depuneri pe sondele de oxigen si chiar defectarea lor, urmarea este acel bec in bord si un mers haotic al motorului, care nu mai poate fi controlat de procesor in lipsa datelor culese de sonde.
Combustibilul, este foarte important, daca nu este de calitate, ori are alte proprietati decat o benzina stas, atunci se alege prafu` de motor. Din pacate nu ai cum sa verifici ce bagi in rezervor si in marea majoritate a cazurilor nu este benzina ci solventi aditivati si alte mizerii pe post de benzina. Analiza hidrocarburilor este extrem de greoaie si costisitoare, in plus dureaza cam o saptamana sa faci toate testele care sa certifice tipul hidrocarburii, asa ca trebuie sa ii crezi pe benzinari ca este benzina. :shock: :evil: Eu de ex. bag luk de 98, o singura data am bagat de la rompetrol si am avut o pornire in 3 cilindri de ma durut inima cum suna motorul.
Faptul ca nu au stiut sa citeasca codurile de eroare, ori nu au vrut sa ti le ofere, nu inseamna nimic, masina este noua, in garantie deci toate defectiunile se remediaza de catre ei, trebuiau sa complecteze in toate cazurile in cartea de service a masinii. Cu toate ca becul ala se aprinde doar in urma unei erori, deci ala care a spus ca nu ai nici o eroare inregistrata merita luat si dus la seful de service, eventual pus cu burta pe carte. :lol:
Schimba unitatea de service, nu esti obligat sa te duci la ei, poti apela la oricare service agreat de seat, deci mai ai PBV2, Altosyncro, Metrotehnica. Eventual incearca la PBV2, poti lua legatura cu bamse, daca ai probleme.
Ca idee poti face plangere si direct la Seat in Spania, le trimiti o scrisoare ori dai un telefon si vezi parerea lor.
Bafta in continuare si sa nu mai ai probleme. :)
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 12:02

problema majora asta este.....ca daca nu face in momentul cand e la service....nu isi dau seama total.
si prietena mea a avut o asemenea problema mult timp, a fost la un milion de mecanici, nu i-a dat nimeni de buba....in final din greseala s-a gasit aceasta problema...era un furtunas scurt care era rupt.

ideea este ca apar pe tester problemele...e posibil ca sa nu apara.....asa ca nu e vorba de prosteala pe fata cum zici tu....pur si simplu tu le spui ceva, ei verifica problema care le-o spui tu, dar daca nu apare nimik pe tester....nu au de unde sa stiu ce are masina.....iti inteleg supararea....dar daca nu se manifesta problema ....isi dau seama mai greu colegii!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 18:28

Multumesc pentru raspunsuri.

Cu toate ca s-au aprins beculetele de zeci de ori zilele astea, cei de la service spun ca la diagnoza nu apare nici un fel de problema. Din cate stiu eu doar mecanicul poate sterge istoria problemelor. Am mers si 200 de km cu beculete aprinse, deci nu cred ca erorile astea pot disparea dupa oprirea motorului. Aici e prima prosteala pe fata.

Am fost azi la service, mi-au spus ca s-a plimbat un mecanic cu ea si nu s-a intamplat nimic. Am luat masina si de la ei si intr-adevar astazi nu s-a intamplat nimic. Masina merge normal.

Dar nu cred ca doar pentru faptul ca astazi a mers ok problemele astea vor disparea, mai ales ca masina a intrat in regim de protectie de mai multe ori. Sunt de acord ca poate ei nu pot vedea pe tester dar in momentul in care ei imi spun ca masina mea nu a memorat nimic e ceva in neregula.

Am facut prost ca am luat masina de la ei. La sugetia lor am luat masina cu ideea sa revin cu motorul pornit cand imi da erori. Dar nu e treaba mea. Deja am facut in o luna de cand am masina 4 drumuri la service. E inacceptabil, nu e treaba mea sa identific problema.

Joi dimineata o sa ma duc din nou cu masina acolo, si e treaba lor mai departe sa verifice ce e in neregula. Poate e un furtunas, sa-l gaseasca. Inca un amanunt e ca astazi nu mi s-a dat cartea de service inapoi. Raspunsul a fost "deocamdata ramane la noi".

Sunt hotarat sa nu iau masina fara sa se rezolve problema. In cel mai rau caz le pun cheile pe masa si ii dau un judecata.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 18:30

Ca sa exemplific aici e un filmulet cand masina se tura singura, cu martorul "defectiune la sistemul de evacuare" aprins.

http://www.youtube.com/watch?v=pMCxINjpbdQ

Cu toate ca nu se aude prea bine, motorul mergea foarte prost, se auzea ca si cum se putea opri in orice clipa.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 18:47

Sa inteleg ca tu ai leon tdi?
Daca este diesel, cu toate ca din primul post eu am inteles ca ar fi benzina, atunci acele probleme sunt in mod sigur cauzate de motorina proasta cu apa in ea, goleste rezervorul si schimba filtrul de motorina, iar pe viitor schimba statia de unde ai alimentat ultima data.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 18:52

Da stiu, asa suna toba.

E benzina.
Leon 1.6 8V 102 CP

 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

09 Dec 2008, 21:08

am urmarit si eu problema ta pe youtube!!!!
foarte ciudat....intr-adevar!!!!
in alta ordine de idei...ma nene frumos se mai vede bordu pe timp de noapte!
asa ca sa mai descretim putin fruntile!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

11 Dec 2008, 20:25

Am dus masina din nou la service azi de dimineata, unde de fapt am si lasat-o.

Cel care se ocupa de problema mea acum, desi poate nu e exact treaba lui e agentul de vanzari care mi-a vandut-o, Sebastian Buta, om care de fapt mi-a lasat o impresie foarte buna de la inceput.

Din cate am inteles cei de la service inca sustin ca nu e nimic in regula cu masina. De exemplu turatia e constanta la 700 cu scareri regulate la 600. Dar masina e ok. Ce uameni.


Sa vedem ce se intampla.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

11 Dec 2008, 20:36

Turatia normala la Leon si nu numai atunci cand motorul este cald trebuie sa fie 750rpm.
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

11 Dec 2008, 21:07

Turatia e joasa, asta incerc sa le explic si la service si nu recunosc. Daca stau la semafor sau las masina la relanti cateodata scade brusc pana la 600 RPM. Daca scade mai mult, se aprinde EPC si se acclelereaza singura, probabil ca masura de protectie. Daca se aprinde EPC in scurti timp se aprinde si martorul de la evacuare si cateodata ESP.

Bag mana in foc ca e de la calculator, pompa de benzina sau vreun cablu care nu e bine prins. Acuma sa-l gaseasca, nu sa imi spuna ca masina n-are nimic.
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
lexus
Subiect Autor
Mesaje: 117
Membru din: 19 Oct 2008, 14:29

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

11 Dec 2008, 21:23

Sa exemplific, poze facute aseara:

Imagine

Imagine
Leon 1.6 8V 102 CP
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

11 Dec 2008, 21:38

Intr-adevar din pozele atasate, concluzia este ca nu-i a buna....in nici un caz acul turometrului nu are ce sa caute acolo. :(
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

14 Dec 2008, 18:39

ma nene io asa stiu ca la 1.6 cand masina sta pe loc si motorul este cald pe acolo sta turatia!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Prosteala pe fata la Porsche Bucuresti Aviatiei

14 Dec 2008, 20:06

la 600???
frateee ....
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori