Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
akula
Subiect Autor
Mesaje: 34
Membru din: 09 Iul 2013, 10:53
Localitate: Colentina, Bucuresti
Contact:

Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

09 Aug 2014, 12:40

Salut din nou,

Ma pregatesc sa mai repar pe la masinuta si va cer cateva sfaturi:
(Seat Ibiza 2004, benzina, motor de 1390cm3, 16 V – serie VSSZ ZZ6L Z4R0 09321)

1. Am greierasi in toata masina (m-au invadat), bord, usi. Ma poate ajuta cineva cu eliminarea lor sau cunoasteti vreun service care poate face asa ceva? ex. desfacere bord / reglat usi si/sau macarele geamuri
2. Ce model de arc (spirala) imi recomandati? Producator KYB este ok? 130 ron / buc arc fata si 115 ron / buc arc spate sunt preturi ok? (manopera 100 ron / set)?
3. Rulment + flansa amortizor: 260 RON / set este ok ca pret?
4. Inlocuire racord flexibil: piesa + manopera 180 ron este ok ca pret?
5. Filtre (aer,polen,combustibil,ulei) Mann sau Knecht?

Un service acceptabil in zona Colentina - Doamna Ghica cunoaste cineva?

Va multumesc,
Imagine
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

09 Aug 2014, 13:22

Greierasii apar in special datorita meclemurilor date pe bord si restul lieselor de plastic la spalatorii, ce contin silicon.
Silicon=kk pentru plastice supuse vibratiilor. :)
Pare frumos si lucitor dar... dar apoi apar greierasii pe care nu mai ai cum sa-i elimini, intrucat uleiul siliconic nu se mai poate inlatura dintre piesele de plastic.
Eu nu am nici un greieras dar nu am folosit niciodata ceva cu silicon, iar la spalatorie nu i-am lasat sa curete decat dupa ce am citit prospectul cu compozitia meclemurilor.
In colentina este coasta de est, o sa il gasesti acolo pe TNS, a avut si el o ibitzuca. da-le un telefon si vezi daca-s ok preturile, mie mi s-au parut rezonabile din ce au afisat in pagina web.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
akula
Subiect Autor
Mesaje: 34
Membru din: 09 Iul 2013, 10:53
Localitate: Colentina, Bucuresti
Contact:

Re: Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

09 Aug 2014, 17:24

Multumesc de raspuns si pentru recomandare. Le-am trimis un e-mail sa inteleg daca ma pot ajuta cu greierasii. O sa le cer o oferta si pentru celelalte piese. Pe site am vazut inlocuit arcuri (toate 4) 310 ron. La Ami as economisi 100 ron (doar din arcuri), dar poate o sa imi faca o oferta la toata lucrarea.

L.E. Nu stiu ce sa zic de pretul la racord :-? 180 RON hmm

:hi
Imagine
 
akula
Subiect Autor
Mesaje: 34
Membru din: 09 Iul 2013, 10:53
Localitate: Colentina, Bucuresti
Contact:

Re: Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

05 Sep 2014, 09:52

Le-am schimbat.
Am schimbat racordul flexibil, arcurile, rulmentii si flansele de amortizor respectiv am facut si revizia. Gaura totala in buzunar, dar nah am masinuta.
Nu-mi vine sa cred ca s-au redus semnificativ greierasii din bord si respectiv am scapat de acel sunet fier pe fier la gropi, dar am dat din lac in put. Este fantastic.
1. A trebuit sa schimb si fuzeta + rulmentul (iar) deoarece 2 prezoane nu mai prindeau roata.
2. Am capatat un sunet nou atunci cand merg in marsarier (turatie mica -> vibratie mai mare -> fier loveste fier).
3. Cand merg cu o viteza constanta ex 50km/h pot sa misc volanul ~ 1 - 2cm stanga dreapta fara ca masina sa isi schimbe directia. Am impresia ca merge in gol.

Pentru problema 1 m-am ofticat enorm. Am schimbat doar rulmentul acum maxim 3 luni. Din pacate daca se strica fuzeta, rulmentul nu se poate recupera si logic ca atunci cand se schimba fuzeta trebuie si rulment nou. Super :X
Pentru problema 2 mi-a spus un mecanic, ca este posibil ca atunci cand merg in marsarier datorita faptului ca motorul se inclina putin spre fata si datorita vibratiei mai mari la turatie mai mica, este posibil ca evacuarea sa loveasca ceva jos. :?: :shock:
Pentru problema 3, nu stiu de unde sa incep. Echilibrare roti, geometrie sau ceva la coloana de directie? Mentionez ca, dupa ce am schimbat arcurile si flansele si rulmentii de amortizor nu am facut geometria si respectiv, caseta de directie este noua.

De asemenea, stie cineva ce inseamna eroarea "debit de aer prea mare" la EGR (EGR-ul este nou)?

Va rog frumos, orice informatie, ajutor este binevenit. Repar la masina asta de 1 an jumatate, simt ca o iau razna. :angryfire:
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

05 Sep 2014, 10:26

Daca ai motor benzina, atunci fa si calibrarea EGR-ului, posibil sa nu se fi facut la schimbare, iar ECU tine minte setarile vechi.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
akula
Subiect Autor
Mesaje: 34
Membru din: 09 Iul 2013, 10:53
Localitate: Colentina, Bucuresti
Contact:

Re: Greierasi / Arcuri / Racord flexibil

05 Sep 2014, 10:31

Multumesc de raspuns, asa o sa fac!
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator