Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4622
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: Astra GTC 150 HP

18 Aug 2014, 20:21

La Multi Ani tinere :) ,multa sanatate si sa ai parte de tot ce iti doresti! :cheers :cheers
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
andreiberintan
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Astra GTC 150 HP

19 Aug 2014, 16:41

Multumesc frumos ! :) :cheers
 
Juninho07
Mesaje: 37
Membru din: 20 Feb 2014, 14:40

Re: Astra GTC 150 HP

01 Ian 2015, 19:20

Salut si La Multi Ani! Din nefericire am avut un eveniment neplacut cu leonul meu 1p in care mi-au sarit airbag-urile sofer si pasager. Masina e pusa la vanzare asa cum este ea lovita frontal. M-am interesat de alte masini si vreau sa imi cumpar un opel astra gtc, la fel ca al tau... 1.9 cdti cu 150 cp. Am cateva intrebari:
- Cum ti se pare masina? aici ma refer la putere, stabilitate etc
- Care e consumul acestui motor 1.9 cdti cu 150 cp?
- Spatiul interior este mic? Iti ajunge? In spate ai loc 2 persoane?
Daca se poate si cateva pareri pro/contra.

P.S. imi cer scuze ca am "redeschis subiectul" dupa atata timp, dar ma intereseaza foarte mult modelul asta, GTC.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Astra GTC 150 HP

02 Ian 2015, 07:59

Poate iti zic si eu cate ceva, pana iti raspunde colegu ;
Personal, gtc-ul imi place mai mult ca leonul ; motorul e destul de potent ; la opel in general cutiile nu sunt asa bine etajate ca la vw si se misca mai greoi ; motoarele sunt destul de fiabile in principiu, dar la o masina veche de 6-10 ani te poti astepta la orice ; greierasii cu siguranta vor fi prezenti in H ; spatiul interior este la fel ca la leon, fiind in aceeasi clasa ; suspensiile sunt mai confortabile ; consumul..e relativ..~ 8 in oras si 5 afara la mers normal ; consuma cam cu 1% mai mult decat tdiul de 105 cp; pareri pro si contra..ce sa zic...ca masina..in general a fost problematica ; pe la electrica au avut ceva probleme daca tin bine minte ; oricum pretul la astra H e unul foarte mic pe piata..daca nu avea o intretinere costisitoare mi-as fi luat si eu unul ; ma refer intretinere specifica tdi ; benzinarele sunt puturoase si consuma mult ; la fel ca vw-urilir 1.6 ; citeste despre problemele specifice ale motorului sa stii la ce sa te astepti ; din cate imi aduc aminte 1.9 120 cp in 8v era cel mai recomandat dpdv al fiabilitatii ; dar acum depinde foarte mult de starea masinii in momentul achizitiei. Bafta
 
Juninho07
Mesaje: 37
Membru din: 20 Feb 2014, 14:40

Re: Astra GTC 150 HP

02 Ian 2015, 10:39

Multumesc frumos pentru parere. Totusi intre Astra H si Astra H GTC exista cateva diferente, atat la motor cat si la caroserie. Astra H e in 4 usi iar GTC-ul este in 2 usi. Acum depinde bgd_b92 despre care ai vorbit, despre H sau H GTC? Si de ce spui ca are o intretinere costisitoare? Ce intelegi prin asta? Sunt mai scumpe piesele ca la leon 1.9 tdi?
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Astra GTC 150 HP

02 Ian 2015, 12:41

Motorizarile sunt aceleasi ; in rest piesele sunt oleaca mai scumpe la gtc decat la H ; ma refer ca H-ul in general a suferit la fiabilitate fata de platforma leon sa zicem ; tine cont ca nu vei gasi sub 200000 km la banii aia ( ~ 3500-4500 € ) si sansele sa apara probleme sunt mai ridicate ; documenteaza-te pe forum clubopel despre ele in general sa stii ce probleme specifice au ;
 
Juninho07
Mesaje: 37
Membru din: 20 Feb 2014, 14:40

Re: Astra GTC 150 HP

02 Ian 2015, 14:36

Eu din ce m-am uitat pe net la gtc-uri majoritatea au sub 200 000 de km. GTC-uri pana in 5000 de euro

 
Avatar utilizator
andreiberintan
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Astra GTC 150 HP

26 Ian 2015, 09:53

Scuze ca raspund asa tarziu. :)
Intr-adevar majoritatea gtc-urilor de pe net au sub 200k km. Acuma nu stiu daca sunt pe bune sau nu, eu am luat-o pe a mea undeva la 162.000 iar testerul de opel zicea ca sunt reali.
Ca sa incep cu inceputul iti spun ca dupa ce am luat-o am facut schimbul de ulei si filtre care m-a costat 300 lei cu tot cu manopera si distributia undeva la 800 lei cu tot cu manopera.
Desi are 150 cai motorul nu poti sa zici ca e vreo bestie in modul de condus normal DAR odata cuplat butonul SPORT vei simti niste imbunatatiri semnificative atat la pornirea de pe loc, modul de condus, suspensie, pedala de acceleratie se va sensibiliza, toate acestea aducandu-ti un larg zambet pe buze. E un lucru foarte util in depasiri sau pur si simplu cand simti nevoia de viteza si adrenalina, realisti fiind toti simtim acest lucru din cand in cand. De aceea orice decizie ai lua, incearca ca gtc-ul pe care il vei lua sa aiba neaparat butonul sport, dupa aceea orice alte optiuni cum ar fi incalzirea in scaune, semipiele si alti senzori sunt bineveniti.
Mentionez faptul ca aveam probleme cu filtrul de particule in sensul ca mi se tot oprea masina in mers si mergea infundat, cu ocazia asta l-am dezactivat(acum vor striga ecologistii), am blocat egr-ul si i-am facut o resoftare. Acum imagineaza-ti ca bucuria si senzatia de a conduce masina e alta ! :D
Inainte de acestea aveam un consum de 6,8 in oras indicat de calculatorul de bord. Nu am verificat niciodata la pompa facand plinul, conducand 100 km si facand plinul din nou. Ma pronunt doar din ce mi-a aratat BC. Dupa resoftare am undeva la 5,8-6, acum in perioada iernii. Poate la vara va mai scadea putin. Oricum daca calculatorul de bord arata pe bune e un consum excelent pentru puterea masinii. Bineinteles, un stil de condus agresiv cu butonul sport on va creste semnificativ consumul. Dar ce mai conteaza? :)
In principiu nu e o masina asa de scumpa de intretinut, pentru senzatiile pe care ti le ofera comparativ cu alte marci de masini este o masina decenta, acceptabila pentru salariile din Romania iar acum ca s-a mai ieftinit si carburantul este numai bine.
In spate ai loc doua persoane, dar ca si la orice coupe este enervant pentru unii sa tot dai scaunele inainte si inapoi. Totusi sa nu crezi ca efoarte mare spatiul, e suficient pentru a sta confortabil, asta daca nu ai peste 1,80 si atunci iti va fi destul de greu sa fii pasager in spate. :)
Pro - raport calitate pret excelent pentru Romania
- buton sport (super senzatie)
- consum bun fata de alte auto cu aceeasi putere ( ex. seria 3 e 90 163cp,consum de 12% in oras)
- aspect sportiv, mai rare ca si golfurile 5 :))
Contra - nu este mercedes :D
- nu sunt foarte bine antifonate, in comparatie cu vw, la viteze mai mari se aude vantul suierand. nu exagerat dar se aude.
- poate mai sunt unele aspecte insa nu imi vin acum in minte. :))
Daca mai ai nevoie de orice alte informatii nu ezita sa ma intrebi. Iti voi raspunde in limita cunostintelor mele. :)
Mult succes in alegerea unui autoturism asta daca nu ai facut acest lucru pana acum. :cheers
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Astra GTC 150 HP

26 Ian 2015, 10:53

daca spui ca la butonul sport se modifica si suspensia inseamna ca ai IDS+ cu CDC ca optionale pe masina, nu? povesteste-ne mai multe despre sistemul asta ca sa il comparam cu DCCul de la VAG.
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Astra GTC 150 HP

26 Ian 2015, 18:56

Sincer, pe mine butonul sport nu ma incanta deloc ; as prefera sa am toata puterea si cuplul disponibil in pedala si sa il dozez cum vreau eu ; asa era si la Bravo 1.4 tjet ; buton sport..care iti mai dadea niste cuplu si cp daca nu ma insel, dar mergeam tot timpul cu el pe sport ; consumul era cam la fel, dar atunci cand o calcai se simtea diferenta ; cat despre IDS+, e un sistem bun, care ofera siguranta si un alt feeling..dar multi nu prea isi permit costurile de intretinere al amortizoarelor atunci cand acestea cedeaza, si cum fac altii, apeleaza la solutii romanesti, inlocuind cu amortizoare normale si mai ramane doar butonul care arata frumos..si da, asa cum ai facut si tu cu dpf-ul, cu egr-ul, asa cum au facut si altii cu parbrizul incalzit ( deh, normal 300 lei, cu incalzire 1300 lei ), cu volantele din DMF in SMF, eu cataloghez asta drept un taranism ; pe principiul avem bani de masini dotate dar cand este vorba de reparatii suntem nambar uan la mantzocarii ; asta e..pacat de masinile cu potential.

Gmr : http://www.astraforum.ro/blogs/articole ... ystem.aspx
 
Avatar utilizator
andreiberintan
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 31 Ian 2013, 22:01
Localitate: Baia Mare / Maramures
Contact:

Re: Astra GTC 150 HP

26 Ian 2015, 19:54

@gamer555 Da, am IDS+ pe masina. Nu stiu ce inseamna sau ce face DCCul de la vag si sincer nici idsul nu stiu cum actioneaza exact insa din observatiile mele suspensia devine mai rigida iar masina se aseaza mai bine pe asfalt, nu stiu cum sa explic mai concret...este cu siguranta o diferenta. Aceasta diferenta se simte si la viraje, ca e mai stabila.

@bgd_b92 Nu stiu ce si cum se procedeaza cu volantele din DMF in SMF, dar daca zici ca e o practica mai "ieftina" probabil ca atunci cand va fi nevoie voi apela la asta. :)) Referitor la taranismele de care vb. daca am dezactivat DPF-ul deoarece nu mi-am permis sa il schimb pentru ca pur si simplu nu am 1000-2000 euro pt. asta si am ales alternativa ieftina, da sunt vinovat, in fond si la urma urmei sunt un roman din clasa de mijloc care am recunoscut ca nu imi permit Bmw-uri si Mercedes-uri si nu vad ce e gresit in a-ti rezolva problemele mai ieftin cu riscul de a polua! Deasemenea, ai dreptate, costul unui amortizor nou este de 1600 lei iar daca e dus un singur senzor trebuie schimbat cu totul. Inca nu a fost nevoie sa apelez si aici la varianta mai ieftina. :))

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori