Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

29 Sep 2015, 08:45

Nu e cazul de statie de alimentare - alimentez in 90% din cazuri de la MOL, o statie foarte mare din Brasov.

Raspunsul ar fi asa : " Aparent datorita concentratiei mai mica de sulf din motorina euro5, aceasta este mai aspra si nu mai ofera ungerea pe care o oferea motorina euro 3 ( referindune aici la motoare euro 3/4, spre exemplu ).
Se pare ca au incercat mai multi, si se observa diferente ( motor mai silentios, vibratii reduse la relanti, accelerare mai buna )";
Mai mult decat atat :
"Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460μm) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5μm iar maximul acceptat este de 3.5μm

Concluzia finala a fost ca motorina cu HFRR <460μm este acceptabila DAR se vede clar ca o motorina cu un HFRR de ~380μm este exceptionala, dupa 2000h functionare uzura nu depaseste 2.5μm . "

si

Euro 3 are maxim 350 ppm sulf – 0, 035% sulf
Euro 4 are maxim 50 ppm sulf – 0,005% sulf
Euro 5 are maxim 10 ppm sulf – 0,001% sulf

In concluzie multa lume recomanda si foloseste 2T in raport de 1:200.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Black ARL

29 Sep 2015, 08:58

Am facut si eu un topic pe tema asta mai demult ; unii sunt reticenti, e normal, fiecare face cum vrea ; treaba cu zgomotul e relativa, la fel si cu puterea ( nu are nicio treaba puterea cu uleiul 2T ) ; in principiu il bagi pt a asigura ungere sistemului de injectie, din motivul pe care l-ai mai explicat si tu cu sulful ; daca vrei sa nu poluezi topicul uite aici
viewtopic.php?f=86&t=18844
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

09 Noi 2015, 18:31

ImagineImagineImagine

Aprox 220k km si o galma in gumele de vara. Urmeaza sa trecem la winter mode :)
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4616
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: Black ARL

09 Noi 2015, 18:49

Frumos... :thumbleft:
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Black ARL

09 Noi 2015, 20:34

Bravo, bravo, faine poze :hi
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

09 Noi 2015, 23:12

Arata bini di tot!!

Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

24 Noi 2015, 17:22

Mai bine sa detaliez aici.

Pe scurt am schimbat azi amortizoarele si flansele, ambele KYB.
S-a constata ca si capul de bara avea un mic joc, drept urmare l-am schimbat si pe acela.Evident ca am fost sa-mi fac directia si cam asa arata fisa.
Specific ca reglajul a fost foarte rapid si s-a umblat doar la convergenta partiala ( a se vedea masurat vs. Reglaj)

Va rog pareri. O fi bine o fi rau ?

P.s. Mentionez ca directia nu merge cum ar trebui si maine intentionez sa merg la dealer Seat sa vad ce parere au si ei.

Imagine
Just a Black ARL

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Black ARL

24 Noi 2015, 18:51

Pai inafara de convergenta, nu prea ai ce regla. Unghiul de cadere e fix, ca si cel de fuga. Mai poti regla bieletele de directie ca sa ai unghi maxim de bracaj egal pe ambele parti.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

24 Noi 2015, 22:05

Atunci clar nu a fost reglat volanul drept.
Unghiul de bracaj care e ? Se vede in fisa ?
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1375
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

24 Noi 2015, 23:55

Pai mergi inapoi daca nu esti multumit.Doar ai 3 luni garantie.

Sent by me.
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Black ARL

25 Noi 2015, 08:37

In fisa ta nu vad unghi bracaj, dar la cate aparate si softuri de calibrare sunt...e posibil sa nu fie la toate. Daca masina merge drept totusi, dar doar volanul nu e pe drept, atunci muta doar volanul. Daca masina nu merge drept si trage intr-o parte, mergi sa-ti refaca reglajul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

02 Dec 2015, 14:08

Am fost din nou la ei, insa tot nu au rezolvat problema cum vroiam eu. Cred ca o sa o las asa, avand in vedere ca nu trage stanga/dreapta.
Una peste alta, asa cum ziceam si printer randuri am mai schimbat una alta.

Update:220.700 km

Schimbat amortizoare + flanse ( KYB )
Schimbat cap de bara stanga.
Pompa de apa ( pe garantie ) - se pare ca prima avea ceva problema din fabrica, conform cu ceea ce zicea mecanicul au avut un lot cu ceva problema de la acel producator.

In weekend am condus 700 de km alta masina, drept pentru care ieri am redescoperit cat de mult imi place masinuta.
Dupa schimbarea amortizoarelor sta mult mai bine pe curbe, chiar daca spatele e putin cam tare la hopuri.

Love my tractor :drive .

p.s: Mi s-a gaurit foarte putin evacuarea la o imbinare , undeva la mijloc. Sambata poate ma duc sa-mi schimbe bucata aia de teava, desi acum suna putin mai tare :lol:
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

12 Ian 2016, 22:52

Update 222.000

Masina se prezinta bine.
Am lipit evacuarea provizoriu si s-a facut liniste ( silicon 300 grade + un colier metalic ). As fi preferat sa o fac calumea da un mester local ma punea sa schimb catalizatorul, deci NU.
Am refacut directia la alt service, dupa ce primii mi-au returnat banii. Acum si-a revenit.
Am mai avut probleme cu 2 stergatoare bosch, care scartaiau cand le-am montat. Le-am returnat si pana la urma am mers pe green kontact 530/480, sa vedem acum cat tin.

Am nevoie de ajutor cu gatul de la capacul culputori, cel in care vine busonul de ulei, imi trebe un cod ca nu gasesc deloc desi am un cod de pe el.
Am poza dar nu-mi bat capu ca sunt de pe telegon. Pe el scrie:DE HMM2> PA 66 - GF30<
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1174
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

13 Ian 2016, 10:35

Gatul ala nu se gaseste separat. Daca s-a rupt cauta alt capac.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 389
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Black ARL

14 Ian 2016, 14:35

Nu s-a rupt. Chestia enervanta e ca atunci cand desfac busonul se invarte cu totul, dar cred ca o sa-l conving cu putin lipici ca nu vad de ce ar trebui sa mai demontez acel Capac.

Am obiceiul sa verific uleiul la aprox 1k-2k km si de obicei completez cu cateva grame deoarece multi recomanda ca nivelul sa fie mai tot timpul foarte aproape de full din cauza de axa cu came.
Consumul de ulei este rezonabil, nu reusesc ca termin un bidon de 5L in 8k-10k km.

Are rost sa trec de la LM 4100 la Ravenol VMO ?? Per total uleiul se comporta bine cu LM, dar parca e putin cam zgomotos la rece. De ravenol am citit numai de bine.
Just a Black ARL
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator