Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

31 Ian 2015, 22:53

suport lateral foarte bun, mi-au placut maxim, si vizual si ca functionalitate.
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

31 Ian 2015, 23:03

Hmm, suna bine! Daca mai faci o vizita poti sa faci o poza la VIN? ;)

Sent from my One
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

31 Ian 2015, 23:22

are roger poza cu VINul masinii, ti-l trimite pe PM ;)
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

01 Feb 2015, 00:01

Nu m-am indoit o clipa de voi! Sunteti de-ai mei! :))
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8347
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

01 Feb 2015, 12:28

Desi eram reticent in privinta DSG-ului, la test drive-ul de ieri mi-am schimbat parerea. Cel putin in combinatie cu motorul de 280 CP, mie mi se pare perfect. Schimba mult mai rapid decat ma asteptam si-si face treaba cum trebuie in toate cele trei moduri: Drive, Sport si Cupra. In modul Cupra in schimb, la franari mai bruste si retrogradari din 4 in 3 sau din 2 in 3 are acel ''marait'', o accelarare scurta si zgomotoasa, foarte placut de altfel.
Testul a durat o ora si am mers numai pe drumuri secundare, mici, nici macar nationale. Pe autostrada am mers vreo 5 km doar :tongue
Desi de multe ori am cate ceva de spus ''negativ'' despre una alta la test drive, in cazul asta nu i-am gasit nicio buba, nimic. Pozitie de condus, vizibilitate, frane, aceelatie, tot, tot, tot mi-a placut :yah :yah :yah

Imagine Imagine

@mai jos ai poza cu vin-ul de Cupra 5F, 280 cu DSG.
Imagine
 
Avatar utilizator
clinlin
Mesaje: 227
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

01 Feb 2015, 17:37

Pare a fi o Cupra "cu de toate". Imi plac oglinzile in negru foarte mult! :hi
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 184CP
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 510
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

01 Feb 2015, 18:41

Cupra ramane un vis frumos . In primul rand are nevoie de strazi , sa o plimbi doar pe drumurile patriei nu merita efortul . Concluzia este ca Leon Cupra nu este pentru Romania.
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 10:21

Sunt de acord ca infrastructura rutiera lasa de dorit in unele parti ale tarii, insa concluzia cum ca modelul Cupra nu e pentru Romania e extrem de deplasata.

Daca un HH de 35.000 de euro nu e ok pt. Romania ca nu sunt strazi unde sa mergi cu ea, restul de HH si supercaruri sunt in aceeasi oala? Ar trebui sa cumparam doar masini de 100 de cai cu jante pe 15? Nu stiu daca (mai) locuiesti in Romania si din ce zona esti, insa s-au mai schimbat (putin, e drept) lucrurile. In bine. Cel putin in partea mea de tara.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 510
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 10:46

Concluzia mea deplasata se degera la faptul ca o mașina cu așa performante nu poate fi exploatata la valoarea ei intr-o țara fără infrastructura foarte bine dezvoltată . Unde sa ai posibilitatea sa o scoți si de pe drumuri publice . Ca mai exista câte o ocazie sa faci liniuțe organizate , doar pentru atât , rămâne subiectiv si la aprecierea fiecăruia individual dacă sa ai in garaj o astfel de mașina doar pentru a o conduce in România .
Eu locuiesc in România , circul mult si in țara dar mult mai mult dincolo. Nu poți compara situația infrastructurii puțin îmbunătățită de la noi cu cele supra dezvoltate .
Ramân la concluzia mea personală ca o cupra 280 nu te poate bucura pe deplin in țara noastră cu infrastructura subdezvoltata
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 12:54

Inteleg punctul tau de vedere si partial iti dau dreptate.
Insa avand in vedere ca discutam de drumurile publice, unde exista limite legale, nici macar un Polo de 70 de cai nu il poti folosi la potentialul maxim, daramite un SEAT de 280. Si chestia asta e valabila oriunde in lume, cu cateva mici exceptii.

Exista si in Romania cateva proiecte interesante (vezi Motor Park, Circuitul Adancata) unde poti sa dezlantui aproape toti caii unui HH, cu toate ca sunt putine HH care sa reziste la o tura tare de circuit in configuratia stock. Eu sunt totusi de parere ca nu trebuie sa atingi 250 kmh ca sa te distrezi. Sunt multe drumuri publice unde poti pastra si limita legala si iti poti oferi si ceva adrenalina.

Distractia cu HH nu consta in a-l duce la viteza maxima. Eu unul asta inteleg din expresia ta "exploatarea la valoarea ei". Cel putin pentru mine (si pentru multi altii pasionati de HH), "liniutele" nu inseamna nimic. "Fun is not a straight line", vorba poetului. Ma rog, poate pt. americani, dar aici discutam deja de altceva.

Dar ma rog, fiecare cu parerile lui. :hi
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 510
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 14:30

Punctul meu de vedere se refera la modul general . Indiferent ce masina avem in posesie , cu greu si cu riscuri majore am conduce la noi in tara in incercarea de a scoate ce e mai bun din ea si sa fie si fun .
:-) Nu zic ca in Romania nu poti gasi adrenalina si sa te simti bine, dar vreau sa spun ca riscurile si conditiile sunt , la mari diferente comparand cu Occidentul. Pentru cineva care isi permite sa cumpere orice nu ar fi o problema ,dar totusi , marea majoritatii a infrastructurii de la noi este bataie de joc pentru autoturismele noastre . ! . Nu ca mi-ar displace sa ma plimb in fiecare zi cu un Cupra 280 chiar si numai si doar prin Brasov . Caci la noi in Judet exista destule trasee destractive , aici iti dau si tie dreptate . Nu spun nici eu ca trebuie sa atingi viteze maxime cu un HotHatch pentru a obtine adrenalina si un ranjet pe fata . doar ca posibilitatile sunt limitate , ajungi in sant ,rupi ceva in gropi , sare cainele , pisica, vaca ,copilul ,caruta sau baba in fata masinii .... doar ca asa e la noi.
In fine un Cupra 280 din al meu punct de vedere ramane un HH veritabil.Comparatiile nu-si au rostul . La aceasta masina ai ce-ti trebuie ,chiar daca lipsesc unele lucruri moderne.
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 19:48

Fix aceleasi argumente le poti aduce impotriva motorului tau si sa zici ca un 1.4 e suficient pentru ca nu ai unde sa folosesti real plusul de putere al 1.8-ului. Si nici mari drumuri nu avem sa te poti bucura cu adevarat de avantajele suspensiei independente.

Dar sa nu uitam totusi ca e o masina de zi cu zi. Nu e un track day car adevarat ca un Rs, de exemplu.

Pentru cine isi doreste o masina care sa le faca pe toate ( adrenalina pe Transfagarasan, o liniuta la semafor, concedii cu copil cu tot etc ) chiar este de luat in calcul. Daca inlocuiesti jantele pe 19 cu niste 18 chiar nu e mare diferenta intre o Cupra pe Comfort si un FR normal...

Sent from my One
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 510
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

02 Feb 2015, 20:29

Era doar un punct de vedere personal nicidecum rău intenționat cu privire la vreun aspect. Tocmai ca sunt fan cupra in sensul ca dacă as avea unul nu Mi-ar fi Rușine să-l conduc pe circuitul din Prejmer.
Cu privire la al meu Fr nu comentez decât faptul ca primul lui drum a fost către Viena al doilea pana la Antalia iar al treilea ,traseu RO, HU,A,DE,I.
What ever CUPRA280 rules
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

05 Mar 2015, 00:05

Cupra de la primul meu test drive a fost luata la plimbare de profesionisti si pusa sa se bata parte in parte cu Megane Trophy R.
http://www.vroom.be/fr/essai-auto/essai ... leon-cupra

concluzia e ca seatul e o masina mult mai versatila si foarte rapida chiar daca renaultul care vine cu strutbar, suspensie schimbata, evacuare, soft si interior scos este un pic mai rapid.
 
Avatar utilizator
Tyrone
Getaway driver
Mesaje: 218
Membru din: 03 Aug 2013, 15:37
Localitate: Belgium

Re: CUPRA 280 - Test Drive (episodul 1 si 2)

05 Mar 2015, 14:44

Eu unu nu inteleg de ce se mai fac comparatiile cu Renault Megane Trophy RS , de atata timp nu au fost vandute acele 250 de exemplare ? Doar e masina de colectie / editie limitata pe cand Cupra e de serie...
Ar trebui comparat cu Megane RS simplu, dar acolo ar pierde la orice capitol.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator