Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
cipoc
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 14 Mai 2014, 10:38

Probleme injector

22 Mai 2014, 20:48

Imi cer scuze daca nu postez bine aici.Zic asta pr ca am deschis un topic cu titlul "cred ca e vorba despre EGR" si am continuat cu probleme de injector. Am deschis din nou asta pt ca vad ca nu multi sunt interesati de subiectul EGr...
Deci, am posibile probleme cu un injector.
Imagine

1 Fault Found: 004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal P1263 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 194629 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:05:09
Freeze Frame: RPM: 798 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.83 V Inj. Quantity: 2.61 mg/str Temperature: 79.2°C (no units): 0.0
Readiness: 0 0 0 0 1

Asta e ultimul scan facut. (al5-lea) Am mai remarcat cele anterioare urmatoarea chestie : in primul scan 004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 000 - - - Intermittent ; Inj. Quantity: 0.26 mg/str
nr2: la fel
nr 3: 004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal P1263 - 000 ; Inj. Quantity: 0.26 mg/st
nr4: 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 ; ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl Part No SW: 03G 906 021 LL HW: 03G 906 021 LL Component: R4 2,0L EDC G000SG 9850 Revision: --H02--- Serial number: SEZ7Z0F3502384 Coding: 0050072 Shop #: WSC 00011 781 93875
No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 1
nr5: 1 Fault Found: 004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal P1263 - 000 - - ; nj. Quantity: 2.61 mg/str . Pareri,idei,costuri. Am mai citit pe alte forumuri gen vw audi ca la uni erau ceva contacte si ca s-a rezolvat printr-o curatare. Masina cateodata trepideaza si se aprinde martorul galben ,motorasul, ; iar cateodata se stinge si merge ok. Prima data cand mi s-a aprins a fost imediat dupa ce am alimentat la o alta benzinarie decat cea pe care o foloseam frecvent, dar nu am simtit nici o simptoma in urmatorii 100 km. Crezand ca e vb de egr am zis sa il curat putin impreuna cu shutoff-u. Dupa aceea s-a stins becu , dar la scurt timp au aparut trepidatiile care se cam simt din ce in ce mai mult(la accelerare). Cateodata merge ok... Sa fie pe duca acel injector nr 2? si mai trage cat de cat? sau? Cat se mai poate circula asa cu masina? Nu vor aparea alte probleme? Ma pot risca la un drum de 1800 km? Nu de alta dar daca e sa il schimb aici in Belgia mi-au zis de la Seat 1000 euro, iar in tara am sunat la niste piese auto si imi cereau in jur de 333 euro pt injector (bosch cred)+mana de lucru asta nu mai stiu ...Scuze pt atatea intrebari, dar sper ca cineva bievoitor sa imi raspunda la toate . Peace
2.0TDI Bkd 140cp 2006 leon
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme injector

23 Mai 2014, 05:48

Si eu am schimbat un injector leonului meu in urma cu ~3ani.
Trepida si aveam valoare de 2.96 parca pe ce fautat.
In prima faza am mutat injectorul 3 in locul injectorului 1, crezand ca e vorba de contat prost. Problema s-a mutat la injectorul 1. Deci nu era vorba de contact. 1700 leiam dat pe unu si nu am mai avut probleme.Marca e bosch ,luat de la dealerul vw DB. In alte orase preturile variau considerabil
Puteam sa il duc la curatat ,insa nu voiam ca ulterior sa recidiveze
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
cipoc
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 14 Mai 2014, 10:38

Re: Probleme injector

23 Mai 2014, 16:56

Deci singura problema e inlocuirea acelui injecctor.. Dar totusi atunci de ce cateodata merge si cateodata nu? Si ce se poate intampla daca mai circul asa cu masina? Am auzit ca poate creste nivelul uleiului in baie... :D
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Probleme injector

25 Mai 2014, 21:32

Citeste ce am scris pe celalalt thread. As incerca sa scot mufa injector / strans usor mufa cu patent sub capac chiuloasa
 
Avatar utilizator
cipoc
Subiect Autor
Mesaje: 27
Membru din: 14 Mai 2014, 10:38

Re: Probleme injector

30 Mai 2014, 09:23

am primit un pret bun pt inlocuirea injectorului defect. Problema este ca atelierul respectiv lucra cu injectoare reconditionate,tot bosch. Am inteles ca doar o parte dintr-un inj. bulit se strica si acea parte se schimba. Ce pareri aveti despre aceste injectoare?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori