Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Timonerie 1,6 16V merge greu vara!

23 Iun 2014, 13:07

Da, am condus masina colegului vw_g60 la una din intalnirile saptamanale din Bucuresti (eventual trece-ti si tu locatia in profil). Ce a modificat el nu are nicio legatura cu link-urile de mai sus. Nu stiu detalii, insa pe scurt, a bricolat o piesa din ansamblul de la timonerie din partea de la motor. El iti poate spune cel mai bine ce si cum.
Legat de partea de schimbat viteze, am zis brutal in sensul ca trebuie sa tragi tare de maneta, iar daca nu ai nimerit perfect, atunci agata, sau smuceste. Depinde si cat de turata e cand schimbi. Eu nu as face asa ceva la masina.
 
Avatar utilizator
mircea.patusinschi
Mesaje: 16
Membru din: 12 Mai 2014, 14:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Timonerie 1,6 16V merge greu vara!

23 Iun 2014, 13:46

Am inteles deci difera la 1M :(
Asta mi-a mai zis cineva care ca defapt "la mine" s-ar modifica la timoneria langa cutie nu la schimbator.\
Mersi pentru lamurire in privinta short shift-ului.
O solutie ar fi degresare si ungere cu vaselina corespunzatoare.

Thanks
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Timonerie 1,6 16V merge greu vara!

23 Iun 2014, 14:38

Din ce vad la tine fata de ce am eu tu ai timoneria pe tije, in timp ce cutiile in 6 trepte o au pe cabluri. Prin urmare ceea ce am facut eu nu este aplicabil la tine.

Ca sfat, inainte sa pui short shift incearca sa identifici care e problema sistemului actual (asta daca nu cumva problema ridicata de tine este una generala si f des intalnita pe acest tip de timonerie), ca sa nu ai supriza ca problema sa fie cauzata de altceva si sa realizezi ca esti si cu banii dati si cu problema in continuare pe cap.

P.S. Short-shiftul necesita o manuire ceva mai voiniceasca, deci daca nu iti place sportul cu maneta nu iti instala ca faci febra musculara ca Roger :tongue
 
Avatar utilizator
mircea.patusinschi
Mesaje: 16
Membru din: 12 Mai 2014, 14:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Timonerie 1,6 16V merge greu vara!

23 Iun 2014, 14:45

Vw_g60 scrie:
Din ce vad la tine fata de ce am eu tu ai timoneria pe tije, in timp ce cutiile in 6 trepte o au pe cabluri. Prin urmare ceea ce am facut eu nu este aplicabil la tine.

Ca sfat, inainte sa pui short shift incearca sa identifici care e problema sistemului actual (asta daca nu cumva problema ridicata de tine este una generala si f des intalnita pe acest tip de timonerie), ca sa nu ai supriza ca problema sa fie cauzata de altceva si sa realizezi ca esti si cu banii dati si cu problema in continuare pe cap.


M-a convins Roger ca mai bine stau asa si vad in timp daca chiar vreau sa fac modificarea asta.
Ma duc si o pun pe elevator, o degresez si ii pun vaselina pentru gresarea timoneriei si vedem.
Ma batea gandul ca, daca tot am problema asta cu schimbatorul, sa-l fac short. am mers cu un prieten si mi-a placut dar mai bine las asa.
Oricum intra mai greu cateodata deci m-as obisnui cu ea.
Mersi
 
Avatar utilizator
danezu09
Mesaje: 21
Membru din: 22 Iun 2014, 21:56
Localitate: Pitesti / Arges
Contact:

Re: Timonerie 1,6 16V merge greu vara!

06 Iul 2014, 00:04

Problema cu timoneria la cald si rece a rezolvat-o cineva ? In cazul meu, cand este motorul rece sau racoare (cutia functioneaza excelent, timoneria, etc) dupa o perioada de 10-15 minute cand se mai incalzeste si motorul cutia parca merge mai greu si are tenta de agatare in treapta 2,3 si 5 mai greoi. Ce se intampla in cazul acesta ? Solutii ?
"Inteligenta atrage inteligenta"

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator