Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 15:07

Incearca si spalarea cu WD40, dar daca da rezultate nu e de viata lunga, iti spun din experienta. Dai cu WD si simulezi inchiderea usii prin impingerea zavorului. Vezi ca are 2 trepte de cuplare. Apoi tragi de orice maner al usii - exterior sau interior, ca sa-si dea drumul. Si repeti asta de multe ori, poate ai ceva noroc. Buzzerul nu merge din cauza switch-ului din usa soferului, nu are treaba cu celelelte usi.
Nu stiu cine poate face schimbarea switch-urilor in Constanta, intreaba-l pe Nicola daca stie pe cineva. Gasesti numarul la anunturi sau Leon 1M.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 15:50

Mersi mult esti de mare ajutor ! Masina asta parca e blestemata. Am fost la tester sa imi citeasca valorile in timp real , iar cu VCDS nu ii detecta , a bagat alt tester nu stiu despre ce model este vorba si a primit un set de erori , 2 la numar respectiv :

01177 -Defect control unit
-Faulty
-Intermittent
00668 - +39 voltage
- Open Circuit
- Permanent

- System OK ( if fault still evident, check control unit and associated wiring).
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 21:11

Ce treaba au faulturile astea cu usile tale? Astea-s de la motor...teoretic, dar n-as baga mana-n foc ca-s reale. Daca VCDS n-a gasit niciun fault, atunci asa e. Sau spui ca n-a reusit sa se conecteze cu VCDS-ul?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 21:47

Asta pe langa erorile usilor , la motor au aparut . Dar nu a fost cu VCDS pentru VCDS-u nu putea sa arate valorile in timp real al motorului turatie , nu se conecta , si a folosit altul si a primit aceste erori ! Deci este posibil ca acel ecu sa aibe probleme ?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 22:02

Cine stie ce versiune avea acea interfata de care zici. E imposibil sa nu citeasca in timp real. O fi vreo clona mai proasta. Nu stiu daca ai gresit transcrierea, dar la a doua eroare nu are cum sa fie +39 voltage in descriere. E vorba de terminalul 30 cu tensiune permanenta. Masoara cat incarca alternatorul, poate ai valori aiurea de la el.

00668 - Supply Voltage Terminal 30
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications
00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal
Possible Causes

Fuse(s) faulty
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.


Unele testere au niste descrieri la faulturi de te doare mintea, nu intelegi nimic.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

12 Aug 2014, 22:46

Da da scuze 30 este. O sa imi cumpar eu un vcds ca e120 lei cica cu ultima versiune , sper sa imi mearga asa. Intai sa vad cum rezolv cu datul in nas si variatia turatiei la relanti , din cate am inteles eroarea la vcds ptr relanti era 00533 si mai am de verificat debitmetrul , injectoarele si mai era o si regulatorul de presiune al combustibilului.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator