Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Erori Tester

26 Apr 2014, 20:28

Ma poate ajuta cineva cu niste raspunsuri la urmatoarele erori ?

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.lbl
Part No: 06A 906 019 AL
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2555
Coding: 04000
Shop #: WSC 00046
VCID: 6DD5CD8787D

3 Faults Found:
00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00533 - Idle Speed Regulation
19-00 - Lower Limit
Readiness: N/A


Din toate cercetarile pe care le-am facut , am inteles ca eraorea 00533 este o consecinta a erorii 00557 . Stie cineva cum pot remedia ?
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Erori Tester

28 Apr 2014, 17:10

Masina mai porneste?
Eroarea : 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer, spune ca nu !
Deschide cheia si verifica daca pastila-chipul imobilizatorului mai este la locul lui.
Mai cade de acolo daca capam cheia pe jos!

Cu ce fel de versiune de Vag-com ai facut testul?
Ai resetat erorile si au revenit?
Trebuie sa explici mai exact cum ai procedat, si cum si in ce fel s-au manifestat erorile!?
:hi :drive
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

28 Apr 2014, 20:37

Cheestia cu cheia apare si fara sa scapi cheia jos si de multe ori fara sa aibe nici-o manifestare a defectului asta, adica masina porneste normal. Intrebarea mea este ce masina ai? Ca pe 1M nu stiu sa se fi pus servodirectie, la asta se refera primul fault code. Ultimul apare destul de des la motoarele si ECU Simos si E2. E vorba de ceva ne-etanseitati ce apar sub clapeta de acceleratie sau chiar din cauza clapetei batrane de acum. Ai mai curatat-o in ultima vreme?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

06 Mai 2014, 21:07

Deci am curatat clapeta de acceleratie. Masina este TOLEDO 1M2 , din 99 ! Are servodirectie , si din cate am vazut pe sub ea , cam are niste scurgeri pe la saibele de la un senzor in care duce teava de la servo. Se scurge lichid de servo. Si treaba cu cheia , masina porneste nu am probleme , porneste repede. Nu cunosc versiunea VAG nu era al meu .. Si da , erorile au fost sterse , si au revenit , in special cele 2 care ma macina , cea cu idle regulation si pressure switch . Ma puteti ajuta cumva ? Eventual inca un tester si un service recomandat ceva .. ?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

06 Mai 2014, 21:27

Repet, nu stiu ce senzor ai tu pe tevile de la servo, pentru ca este servo pur hidraulic, nu electrohidraulic ca sa aiba senzor de presiune. Daca ai avea directie electrohidraulica, ai putea sa faci diagnoza la ea. Pune o poza macar, sa vedem unde-i acel senzor, deja sunt curios. Poate are doar ca sa te anunte ca pompa de servo nu mai face presiunea ceruta de sistem si atat. Daca e asa, vezi si cate fire are acel senzor.
Referitor la idle speed regulation - posibil sa fie clapeta batrana si motorasul din ea sa nu prea mai faca fata la solicitari. Desi si acele scapari de etaseitate de care ziceam pot face acest fault sa apara.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

06 Mai 2014, 22:37

Revin: 00557 - wiring short to earth or pressure switch damaged. Deci verifica cablajul senzorului sau poate fi chiar senzorul defect zic astia.
00533 - inlet leak/blockage, throttle valve tight/sticking, IAC valve or ISC actuator/position sensor. Deci neetanseitati de intrare sau blocaje, clapeta de acceleratie stransa/ agata, Idle Air Control valve sau actuator/senzor de pozitie Idle Speed Control defect.
IAC - valva de control a aerului la mersul la relantiu
ISC - controlul vitezei la relatiu.
Eu as incepe cu neetanseitatile galeriei de admisie.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 09:03

O sa pun curand o poza cu senzorul despre care vorbeam , si ma gandesc si eu la neetansietate , parca se aude un mic suierat in zona admisiei , si in plus cand accelerz si iau piciorul de pe acceleratie brusc , asta fiind pe liber , se aude ca si cum ar scapa aer pe undeva .. revin cu poza senzorului despre care vorbeam .

 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 09:39

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine


si aici imaginile cu senzorul/sonda despre care ziceam..
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 13:06

Nu-mi aduc aminte sa am vreun senzor acolo, poate a fost doar la masinile mai timpurii din serie. Vezi din ce cauza curge: ori ai garniturile de cupru uzate/nestranse, ori chiar senzorul e crapat si curge. Spala zona respectiva si urmareste cateva zile, imposibil sa nu localizezi sursa. Si poti verifica si cablajul cu ocazia asta, adica sa te urmaresti firele in invelisul ala gofrat sa nu fie mancate si sa faca scurt intre ele. Dar, dupa cum ti-am mai spus, poate fi chiar senzorul in scurt. Ar trebui sa fie doar un simplu switch de presiune, similar cu cel de pe presiunea de ulei din motor ca functie, dar cu alte caracteristici. Sau posibil senzorul sa fie bun, cablajul bun, dar pompa de servo sa nu faca presiunea ceruta pentru anclansarea switch-ului. Ia-o pe rand si imposibil sa nu dai de motivul erorii ce apare. Nu stiu la ce presiune lucreaza sistemul de servodirectie, dar de obicei scrie pe orice switch presiunea de lucru.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 14:29

Incerc sa schimb acele garnituri de cupru , o sa ma duc sa le comand ! Incerc sa rezolv cat mai repede , o sa anunt cu ce am rezolvat !
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 19:09

Stiti cumva daca trage aer fals imi da si in nas ?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6743
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 19:53

Logic ca da. Aer mai mult inseamna amestec sarac, deci motorul se va chinui sa functioneze.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

07 Mai 2014, 20:58

Deci clar asta e problema
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

09 Mai 2014, 17:28

Deci azi am fost la un mecanic , si bineinteles expertu p**** , nu stiu unde sa gasesc unul bun sa isi dea si interesul. Deci asculta el motorul si spunea nu domnle nu are nici o problema ;|. Face o tura , "a nu ma nu poate mai mult masina". Si in momentul ala i-am explicat ce erori am pe tester , la care respectivul a gasit explicatie ca erorile alea pot fii false. :drive . Apoi i-am zis sa imi gaseasca sursa curgerii la aceasta sonda , a sters locul si a spus sa revin mai tarziu .. a ramas sa vedem asta macar. I-am aratat si turometrul cum oscileaza si i-am explicat ca nu are cum sa mearga bine motorul daca se intampla asta , si a schimbat subiectul , iar cu datul in nas a spus ca e posibil sa fie catalizatorul infundat ... deci daca stiti un mecanic bun in constanta , as fii recunoscator ! Nu vreau sa merg la toti gainarii !!!
 
roibustefan
Subiect Autor
Mesaje: 36
Membru din: 19 Noi 2013, 12:24
Localitate: Constanta

Re: Erori Tester

10 Mai 2014, 12:21

Am 3 video cu relantiu , daca ma poate ajuta cineva ..

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori