Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
monolite
Subiect Autor
Mesaje: 75
Membru din: 19 Aug 2011, 16:50

Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 15:36

Am urmatoarea problema :

astazi e a 2 -a oara cand se intampla .... merg prin oras totul ok ... ajung parchez opresc motorul si las radio pornit... pun contact sa plec DAR se stinge tot bordul si curent LIPSA....

ma dau jos dau borna la baterie jos o las 1 minut pun inapoi si totul e OK

stie cineva ce poate fi :?:
Seat Cordoba 1.4 16V 100 cai 2007 rosu Autoemotion
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 16:22

bornele sunt curatate si stranse bine?
Radioul pornit chiar la volum minim tot consuma considerabil.
Ce tensiune masori pe baterie cand face asta?
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
CristianACS
Mesaje: 1181
Membru din: 17 Apr 2012, 11:09
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 19:58

verifica sigurantele de deasupra bateriei sau cablul de la alternator la baterie.
Seat Leon 1M Top Sport , ARL - 133kw
Ex: Seat Leon 1M Sport, ASV - 81kw
 
Avatar utilizator
monolite
Subiect Autor
Mesaje: 75
Membru din: 19 Aug 2011, 16:50

Re: Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 20:39

cred ca e de la borne ceva

nu stau stranse dar chiar si asa daca nu ar fi starnse nu fac contact ?
Seat Cordoba 1.4 16V 100 cai 2007 rosu Autoemotion
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 20:41

Verifica borna de minus(masa)intre baterie si caroserie,deseori oxideaza intre cablu si caroserie
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Nu am curent deloc !

10 Apr 2014, 23:08

LA pornire curentul necesar este de cateva sute de amperi, asta face ca orice pelicula de oxid ori contact imperfect sa devina o rezistenta ce face imposibila atragerea elecromagnetului ce cupleaza demarorul. :hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori