Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
 
sfigmo
Mesaje: 279
Membru din: 02 Feb 2008, 16:06
Localitate: Arround
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

25 Mai 2009, 19:13

HMMMMMMMMMM...urmeaza ce ma gandesc eu??? cutie de Subaru si tractiune integrala ??? :P
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

25 Mai 2009, 21:17

Deocamdata ma obisnuiesc cu "noua masina"...care este altceva fata de ce am cumparat eu... :wink:
 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

26 Mai 2009, 20:18

Si cum e domnu cu noua masina ?! trage bine ?
Si ce masina...si ce sofer...
C U P R A
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

27 Mai 2009, 08:29

In primul rand bine ai venit inapoi printre noi Daniel...ti-am simtit lipsa.
In ce priveste masina ce sa-ti spun?....vorba colegului Ace...e cam racheta acum...si inca e stock in ce priveste admisia, intercoolerul si evacuarea...strage foarte bine de jos, iar sus in ture este dezlantuita...zilele astea nu am tras foarte tare de ea, ca sa se obisnuiasca si ea putin cu injectia de RedBull si pentru ca am vrut sa testez si faza cu consumul, care intr-adevar la mine este cam acelasi ca si inainte daca se merge in acelasi regim...cand ma dau la ea, i s eface sete, dar asta este un lucru normal la ce putere are acum.
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 14:47

Astazi am reusit in sfarsit sa ma intalnesc cu Nadir pentru a efectua testele de dupa resoftare (caci in ziua in care am schimbat softul nu a mai fost timp si pentru asta). Ca atare, am iesit putin la plimbare pe drumuri mai drepte si mai lungi, ca sa zic asa, iar masina se comporta absolut fantastic....un exemplu graitor ar fi ca in viteza a 6 a de exemplu la 5500rpm aveam deja 220km/h...deci mai era mult loc pana la 7200rpm limita la care motorul intrerupe alimentarea...deci ca si estimare, acum, cu o benzina foarte buna se poate ajunge la o viteza de aprox. 280km/h. :bounce:
Singura mica problema este temperatura in admisie care in momentul in care se trage ceva mai mult de masina este cam maricica raportat la temperatura optima (adica eu am ajuns si pana la 57-60 grade), iar temperatura optima este undeva intre 35-40 grade. Asta inseamna ca in viitorul apropiat (adica in momentul in care se vor mai reface cate de cat fondurile), se vor comanda intercoolerul de Audi S3 si admisia EvoMS.

Cam acesta ar fi pe scurt jurnalul de bord al testelor efectuate astazi.
 
Avatar utilizator
mihaiu
seattm
Mesaje: 444
Membru din: 27 Dec 2007, 15:13
Localitate: timisoara

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 14:55

Ce inseamna benzina buna? Ti-a recomandat Nadir ceva anume?
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 15:12

mihaiu scrie:
Ce inseamna benzina buna? Ti-a recomandat Nadir ceva anume?


Da, Alto 101 de la Rompetrol si OMV Carrera 100.

 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 15:21

Sa fie cu noroc, Raducu! Te pregatesti de Stage 2+ direct :D Cred ca ai uitat un downpipe in lista de jucarioare! :D Iti tinem pumnii, keep up the good work si mai tine-ne la curent cu update-urile :bounce: Succes! :bounce:
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
mihaiu
seattm
Mesaje: 444
Membru din: 27 Dec 2007, 15:13
Localitate: timisoara

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 15:21

Asa stiam si e. Momentan sunt pe OMV Carrera 100, dar o sa pun si alto si dupa un plin o sa refac dyno si logarile sa vad care e mai ok.
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 15:27

Nicky scrie:
Sa fie cu noroc, Raducu! Te pregatesti de Stage 2+ direct :D Cred ca ai uitat un downpipe in lista de jucarioare! :D Iti tinem pumnii, keep up the good work si mai tine-ne la curent cu update-urile :bounce: Succes! :bounce:


N-am uitat Nicky, insa marea urgenta este scaderea temperaturii in admisie si anume achizitionarea unui intercooler mai mare (S3) si a unui sistem de admisie bun.
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 16:22

Sigur o sa se simta o imbunatatire, insa motorul va merge "gatuit" in cazul in care o sa optezi pentru Stage 2 sau mai sus. Si iti si explic de ce. O sa aiba aer mai rece in admisie (intercooler+CAI), aer rece = cantitate O2 mare, explozie puternica si apoi volum mai mare de aer cald pentru turbina, respectiv turbo-back exhaust, iar daca turbo-back-ul tau e stoc (diametrul OEM e relativ mic, de-aia de la Stg 2 in sus devine must have un down-pipe cu diametru marit), o sa anuleze parte din binele pe care il faci cu cele doua dispozitive pe partea de admisie (IC+CAI).

Oricum, si cu si fara evacuare schimbata, de castigat tot o sa ai in urma upgrade-ului de IC si CAI. Dar pentru rezultatele scontate (cifre date de tuner), o sa trebuiasca sa investesti si intr-o evacuare performanta.

Ai idee cat e un IC de S3 nou?
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 16:27

Nicky scrie:
Sigur o sa se simta o imbunatatire, insa motorul va merge "gatuit" in cazul in care o sa optezi pentru Stage 2 sau mai sus. Si iti si explic de ce. O sa aiba aer mai rece in admisie (intercooler+CAI), aer rece = cantitate O2 mare, explozie puternica si apoi volum mai mare de aer cald pentru turbina, respectiv turbo-back exhaust, iar daca turbo-back-ul tau e stoc (diametrul OEM e relativ mic, de-aia de la Stg 2 in sus devine must have un down-pipe cu diametru marit), o sa anuleze parte din binele pe care il faci cu cele doua dispozitive pe partea de admisie (IC+CAI).

Oricum, si cu si fara evacuare schimbata, de castigat tot o sa ai in urma upgrade-ului de IC si CAI. Dar pentru rezultatele scontate (cifre date de tuner), o sa trebuiasca sa investesti si intr-o evacuare performanta.

Ai idee cat e un IC de S3 nou?


In jur de 1450 lei.
Cred ca mai multe detalii ne poate da Bamse, caci avem si reducerea de 10%.
 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 16:52

Poate ma dai si pe mine o tura cu masinutza ta maine la sedintza.....st curios cum merge ;) sau dak vrei facem o spontana diseara :D
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 17:03

b_13_wrc scrie:
Poate ma dai si pe mine o tura cu masinutza ta maine la sedintza.....st curios cum merge ;) sau dak vrei facem o spontana diseara :D


Deseara la spontana nu cred ca pot ajunge, insa maine seara la intalnire cu cea mai mare placere. In orice caz mai am cateva upgrade-uri de facut pana sa te ajung.:wink:
 
Avatar utilizator
Testosul
Subiect Autor
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leon CUP RAcing by Testosul

28 Mai 2009, 17:45

Alte cateva poze de la PBV2 ClubSeat Euforia:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori