Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Greierul sef - clapeta de shut off 2.0 TDI BKD

12 Mar 2014, 21:03

dupa 4 zile de stat in garaj , pun doar contactul si incepe cu cantatul

pareri ?

http://youtu.be/mZilTsMcp6g
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Greierul sef

12 Mar 2014, 22:54

Ramane demarorul cuplat pe coroana?
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Greierul sef

13 Mar 2014, 11:19

motorasul de la clapeta de shutoff ! nu mai trage de furtune degeaba, e piesa de sub EGR (corp comun) cu mufa undeva in partea dreapta.
are niste rotite in componenta lui, probabil o fi sarit una sau s-au tocit niste zimti. se poate desface capacul motorasului (cel care se inunda cu ulei de pe admisie), dar e o operatiune cu riscuri. iar ca sa o cumperi costa cam 200 euro noua.

motorul porneste ? daca porneste, atunci cand il opresti tremura, scutura sau se opreste lent, frumos ?
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

13 Mar 2014, 12:05

Motorul porneste , dar am sesizat ca nu mai trage asa de bine cand o calc de exemplu in a 3a. Nu ma mai baga asa in scaun cum o facea pana acuma. Cand opresc se opreste ca si pana acuma. nu chiar lent ci sec. Am postat candva in legatura cu asta, am si pus un filmuletz dar cica e normal sa se opreasca asa. (in timpul mersului nu se aude asa de tare "greierul")
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Greierul sef

13 Mar 2014, 12:27

e posibil ca sa nu iti functioneze corect clapeta de shut off, sa ramana intredeschisa. poti verifica daca dai jos tubulatura de admisie (scoti siguranta si dai deoparte tubul de cauciuc) si sa filmezi de jos in sus cu un telefon: pornire, oprire.
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

14 Mar 2014, 11:24

Zice mecanicul ca e clapeta de acceleratie ( asa a numito el). Vedem daca mai suna dupa ora 16:00
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

14 Mar 2014, 20:55

Nu mai suna nimica ,dar : acuma seara mi s-a aprins in bord check engine si zice emissions workshop. :( parere gamer ? Maine dimineata is inapoi la ei.
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Greierul sef

14 Mar 2014, 23:20

Clapeta de acceleratie la motorul asta nu prea exista... Asa ca poate e mai bine sa cauti alt mecanic. Clapeta e de shutoff, adica ajuta la oprirea lina a motorului si atat.

Nu se mai aude , poate ca a crapat de tot motorasul si da eroare
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

15 Mar 2014, 10:10

A fost schimbata piesa si dupa mi-a dat eroarea. Trebuie reglat ceva sau de sters eroarea?
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Greierul sef

15 Mar 2014, 11:45

Sterge si vezi daca mai apare. Dar citeste sa vezi ce eroare e
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

18 Mar 2014, 12:43

Daca bine am notat si inteles la telefon
2 eroari am avut
- p3102 - galerie de admisie lipseste semnal
- p0691 - actionare ventilator , scurtcircuit in masa

Atata am reusit sa imi notez prin telefon. Eroarile au fost sterse , s-a facut o plimbare cu masina si nu au revenit. S-a putut gresi ceva la montarea piesei ?
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7207
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Greierul sef

18 Mar 2014, 13:06

ambele erori sunt legate de clapeta de shut off despre care vorbeam. sper sa fi fost stocate de la cea veche (stricata). urmareste daca mai apar erori si daca motorul se opreste lin (semn ca noua clapeta ar functiona corect)
 
Avatar utilizator
oLandeZu
RedLine
Subiect Autor
Mesaje: 150
Membru din: 05 Oct 2012, 13:41
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: Greierul sef

09 Apr 2014, 07:08

Dupa zile si zile, ieri am luat masina de la un alt mecanic mai adevarat care a reusit sa imi rezolve problema. Dupa inlocuirea clapetei , erorile din bord (cele 2 mai sus mentionate) se pare ca de vina era
- p0691 - actionare ventilator , scurtcircuit in masa
Sub piesa a spus ca este un ventilator (cred ca intercoolerul) de la care firele se atingeau cu cea a clapetei si de aici eroarea care a determinat functionarea incorecta a clapetei. (asta am reusit eu sa inteleg din ce mi-a spus)
Clapeta noua m-a costat 800 de ron + ce am cheltuit la 2 mecanici (manopera + tester = 280 lei)
Conteaza ca merge ! Multumesc lui gamer pentru consilierea in privat :cheers :cheers
<3 my REDLEON : 2.0 TDI BKD
 
 
Avatar utilizator
al bundy
Mesaje: 172
Membru din: 11 Feb 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Greierul sef

09 Apr 2014, 21:46

oLandeZu scrie:
Dupa zile si zile, ieri am luat masina de la un alt mecanic mai adevarat care a reusit sa imi rezolve problema. Dupa inlocuirea clapetei , erorile din bord (cele 2 mai sus mentionate) se pare ca de vina era
- p0691 - actionare ventilator , scurtcircuit in masa
Sub piesa a spus ca este un ventilator (cred ca intercoolerul) de la care firele se atingeau cu cea a clapetei si de aici eroarea care a determinat functionarea incorecta a clapetei. (asta am reusit eu sa inteleg din ce mi-a spus)
Clapeta noua m-a costat 800 de ron + ce am cheltuit la 2 mecanici (manopera + tester = 280 lei)
Conteaza ca merge ! Multumesc lui gamer pentru consilierea in privat :cheers :cheers



NU e chiar asa.
Comanda ventilatoarelor si clapeta su t pe acceasi siguranta. La tine clapeta veche a ars siguranta. Dupa schi,barea clapetei trebuiadoar inlocuita siguranta respectiva.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator