Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

25 Iun 2015, 00:36

1.9 tdi 105 are 280
2.0 tdi 140 are 288
2.0 tdi FR 170 are 312

deci tu ai deja 280, dar nu poti face upgrade fara schimb de etrier. de la 288 la 312 se pastreaza etrierul, se schimba doar portetrierul.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Frane performante

25 Iun 2015, 02:01

Te cam complici cu ceea ce vrei sa faci si oarecum nerentabil... Daca ai consumat discurile si placutele si simti nevoia de micsorare a distantei de franare, eu zic mai bine sa lasi balta incercarile si testele de modificat diametre la sistemul de franare si mai degraba sa iei discuri striate cu placute racing si iti garantez ca iesi mai rentabil si ca bani, si ca siguranta, dar si ca efect final raportat la ceea ce vrei sa obtii de la frane !
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Frane performante

25 Iun 2015, 21:34

Upgradeul de la 280 in sus se face OBLIGATORIU cu schimb de fuzeta si amortizor ( de la 50 la 55 diam). Nu exista alta varianta.

La 280 (FSIII), port-etrierul e integrat in fuzeta, la restul nu. Nu merita investitia.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
justliv
Mesaje: 520
Membru din: 13 Iun 2011, 17:00

Re: Frane performante

28 Iun 2015, 01:33

am priceput. multumesc mult :hi
 
Nautilus
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

04 Mai 2016, 12:09

justliv scrie:
salut! am citit postarile si sper sa nu fi sarit exact ce ma intereseaza ca sa intreb de 2 ori. am un seat leon 1.9 TDI... banuiesc ca discurile, ca dimensiunea sunt undeva la 240-250 mm diametrul... as vrea sa pun mai mari insa fara sa fiu nevoit sa schimb etrierii... care este dimensiunea maxima pe care o pot lua pentru a pastra aceiasi etrieri? un 280?


Ai 256 mm pe faţă.

Distanţele de frânare la Leon I / Toledo II / Golf IV / Octavia I cu sistemul de frânare şi anvelopele (proaste) stock sunt cam aşa:

Golf IV 1.6 --------------------------- (disc faţă 256 mm) - 41 m (auto motor şi sport, aprilie 1999)
Toledo II 1.9TDI/110 --------------- (disc faţă 256 mm) - 40,6 m (auto motor şi sport, iunie 1999)
Beetle I 1.9TDI/90 ------------------ (disc faţă 280 mm) - 38,6 m (auto motor şi sport, februarie 1999)
Bora IV 1.6 16v ---------------------- (disc faţă 280 mm) - 37,5 m (auto motor şi sport, martie 1999)
Audi TT I 1.8T/180 ----------------- (disc faţă 312 mm) - 37,5 m (auto motor şi sport, iulie 1999)

Folosind materiale de fricţiune (plăcuţa şi anvelopa) de calitate mai bună, distanţa de frânare poate scădea cu până la 1 metru, de la cca 37,5 la 36,6 m, ceea ce e semnificativ.
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Nautilus
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

09 Mai 2016, 10:55

Cum deosebim materialele de fricţiune după cod:

DOT aplică un cod de 2 litere pe toate materialele de fricţiune pentru frâne atunci când le omologhează.

Prima literă - coeficientul de fricţiune la 250°F (121°C)
A doua literă - coeficientul de fricţiune la 600°F (315°C)

EE - "miu" de 0.25-0.35 indiferent de temperatură; posibilitatea de fading 0-25% la 600°F (315°C)
EF - "miu" de 0.25-0.35 la 250°F (121°C) şi de 0.35-0.45 la 600°F (315°C); posibilitatea de fading 2-44% la 600°F (315°C)
FF - "miu" de 0.35-0.45 indiferent de temperatură; posibilitatea de fading 0-22% la 600°F (315°C)
GG - "miu" de 0.45-0.55; utilizat la plăcuţele de raliu (WRC) şi la un mic număr de plăcuţe de şosea care sunt şi omologate pentru raliu şi autocross
HH - "miu" de 0.55-0.65. utilizat numai la frâne Carbon/Carbon.

Cvasi-totalitatea plăcuţelor stock indiferent de marca maşinii sunt EE, din motive de cost.
Mintex "roşii" şi "albastre", Hawk HPS, Ferodo DS2500, EBCurile omologate pentru şosea sunt FF.
EBC 6000 Series Organic sunt GG.
Plăcuţele ceramice pentru mărcile japoneze sunt FF sau GG.

GG necesită pre-încălzire înainte de a frâna, la rece fac zgomot şi prind destul de slab.
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Frane performante

09 Mai 2016, 14:42

Usefull ! ;)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori