Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

24 Noi 2008, 12:53

Etrierul de 1,4 , 1,6 si 1,9 sunt un model , la 2,0 Fsi si Tdi sunt alt model si la Cupra alt model am fost azi in service la Alto si am vb. cu mecanicul meu si mi-a explicat asta
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

24 Noi 2008, 16:01

clar si eu ce am zis....e vizibil in puii mei diferenta imensa intre ele!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

24 Noi 2008, 18:27

bamse scrie:
clar si eu ce am zis....e vizibil in puii mei diferenta imensa intre ele!

Puii tai sunt de Crevedia :D , in alta ordine de idei poti sa-mi spui sigur daca iau kitul ala din Anglia , de Cupra merge pe masina mea
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

24 Noi 2008, 20:19

stii ceva?nu vrei sa te pun in legatura cu un nene care stie trebele astea?
ca daca intreb toate astea in servis imi dau aia interdictie in service!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Frane performante

27 Noi 2008, 15:34

http://www.pro-line.ro/indexflash.php
Ferodo Brakes sunt printre cele mai tari din lume! Dati un ochi, poate gasiti ceva interesant!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

27 Noi 2008, 16:08

Am placute fata sport , spate normale , frane ok , toate sunt Ferodo
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: Frane performante

27 Noi 2008, 23:08

Cum se impaca placutele sport cu discurile stock? Am inteles ca ar fi mai dure si ca ar toci discurile mai repede.

 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

27 Noi 2008, 23:19

razmih scrie:
Cum se impaca placutele sport cu discurile stock? Am inteles ca ar fi mai dure si ca ar toci discurile mai repede.

Da , asa este , dar depinde si de tipul de placuta , sunt sport de mai multe duritati daca pot spune asa , eu am ales parca 2300 si nu sunt chiar cele mai dure , dar am schimbat si discurile am pus Zimmerman drilled , este un compromis , dar asta e oricum franeaza bine si nu am simtit niciodata ca ar avea tendinta de oboseala....De ex , Sfigmo are pe masina parca 2500 si scartaie de le ia dracu dar si franeaza , inainte a avut CarboneLorainne alea i-au mancar rau discurile dar sunt pt. competitie...
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

28 Noi 2008, 07:13

The teacher scrie:
razmih scrie:
Cum se impaca placutele sport cu discurile stock? Am inteles ca ar fi mai dure si ca ar toci discurile mai repede.

Da , asa este , dar depinde si de tipul de placuta , sunt sport de mai multe duritati daca pot spune asa , eu am ales parca 2300 si nu sunt chiar cele mai dure , dar am schimbat si discurile am pus Zimmerman drilled , este un compromis , dar asta e oricum franeaza bine si nu am simtit niciodata ca ar avea tendinta de oboseala....De ex , Sfigmo are pe masina parca 2500 si scartaie de le ia dracu dar si franeaza , inainte a avut CarboneLorainne alea i-au mancar rau discurile dar sunt pt. competitie...

Din greseala am spus niste coduri inexistente , cele corecte sunt : DS 2500 si DS 3000 , iar ca si completare DS 3000 au specificatie clara data de producator , a nu se monta cu discurile originale........
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

03 Dec 2008, 12:00

Ca si completare la ce am scris mai sus, chiar si fara un diametru marit , un set de placute in combinatie cu un lichid de frana performant , ex Dot 5 si furtune de frana cu insertie metalica , duc la un randament mai bun al sistemului de frana, cel putin pe moment asta am de gand , mai am de schimbat furtunele si lichidul de frana .....
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Frane performante

03 Dec 2008, 14:28

Cristi, un roll-bar, ceva? :lol:
Ca acolo te indrepti! :wink:
Multa bafta!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

03 Dec 2008, 15:15

ace117 scrie:
Cristi, un roll-bar, ceva? :lol:
Ca acolo te indrepti! :wink:
Multa bafta!

Nici chiar acolo , Ace , ca nu se mai suie pe urma , sotia in masina................. :D :wink:
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Frane performante

03 Dec 2008, 15:44

Pai pune un roll-bar in Astra sotiei si in fel asta numai tu o sa te mai urci in ea :D Si Leonul ramane de racing si Astra de oras (chiar daca cu roll-bar). Si nervi si urlete si restul...accepti si tu, ca de-aia esti barbat :))

Ma uit de un lichid de frana DOT 5 :D sa am cand sunt racit :D
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Frane performante

03 Dec 2008, 16:41

[quote="nickydobreanu"]Pai pune un roll-bar in Astra sotiei si in fel asta numai tu o sa te mai urci in ea :D Si Leonul ramane de racing si Astra de oras (chiar daca cu roll-bar). Si nervi si urlete si restul...accepti si tu, ca de-aia esti barbat :))

Ma uit de un lichid de frana DOT 5 :D sa am cand sunt racit :D[/quote\]
NU uita si de niste "tevi de raceala".......... :D
 
Nautilus
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Frane performante

08 Dec 2008, 15:00

In cazul lui Leon 1M:

- Toate modelele sub 1.8T au discuri de 288mm fata si acelasi etrier;
- Modelele 1.8T/1.9TDI-150 tractiune fata au disc de 312mm fata (cu alt tip de etrier si placuta decat 288) si 232mm spate;
- Modelele 1.8T/1.9TDI-150 4x4 au acelasi sistem pe fata, dar disc de 256mm pe spate;
- Cupra R are 323mm, etrier multipiston si placute Brembo speciale pe fata, 256mm pe spate;
- Sistemul de franare cu disc de 312mm e comun cu Audi TT MkI, Octavia I vRS, Golf IV GTI 1.8T, Audi A3 1.8T
- Sistemul de franare spate cu disc de 256mm e comun cu Octavia I vRS
- Toate masinile VAG au pe spate aceleasi etriere mono-piston si placute incepand din 1988 incoace, difera discul si suportul de etrier

Nu este justificata montarea unui sistem de franare multi-piston pe un 1.8T daca masina are modificari sub Stage III (>300 CP si alt turbo). Franele stock opresc foarte repede atunci cand sunt actionate cum trebuie, te pot baga cu nasul in bord. Problema de baza e fadingul, datorat calitatii proaste a placutelor OEM. (A se remarca faptul ca pana si Audi A8, masina de 2 tone si capabila de viteze ~250km/h, are frane mono-piston)

Fadingul poate fi produs de 2 cauze:
- rezistenta scazuta la temperatura a placutelor;
- rezistenta scazuta la temperatura a lichidului.
Discurile contribuie foarte putin, daca pui mana pe ele dupa cateva franari repetate de la peste 100 km/h nu par excesiv de fierbinti.

Pentru imbunatatirea fortei de franare si rezistenta sporita la fading am montat placute Mintex Racing M1144 fata si Mintex Red Box spate. Sunt semi-metalice (contin fibre de metal) si lasa pe disc un strat de pulbere gri pe care franeaza apoi. Coeficientul de frictiune e peste 0.4, in timp ce la placutele de serie e ~0.25

Discul a ramas cel stock. Un disc mai dur ar fi dus la o frictiune mai redusa, deci ar fi compensat coeficientul de frictiune sporit al placutelor si am fi ajuns din nou de unde am plecat.

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator