Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

25 Aug 2016, 13:47

fiecare tura in plus inseamna experienta in plus, mai ales cand faci mai multe intr-o zi. prinzi incredere treptat si iti poti depasi incet incet limitele din tura precedenta daca simti ca e loc pentru asa ceva. acum fata de cum am mers in aceasta ultima tura filmata mai sus simt ca ar mai fi loc de mici imbunatatiri. 3 secunde am pierdut ca am lasat golful sa treaca, 1 secunda cu corsa spre final pt ca m-a scos de pe trasa un pic, si hai sa zic ca mai scot 2-3-4 secunde in bucata dupa Karussell, Hohe Acht si urmatoarele 4-5 curbe, acolo poate sa ma arunc mai tare si sa franez mai putin plus corectat trase si traseu gol.
deci pe o tura complet goala poate sper la un 8:4x, dar acolo zic ca as fi la limita masinii in configuratia actuala (cel putin a mea). fara alte cauciucuri nu pot trage mai tare fara sa risc sa o dau in garduri iar dupa asta urmatorul pas ar fi cageuri, roll bar, sway bar etc si apoi multe ture de circuit pentru fine tuning si antrenament, etc.

baiatul care se da cel mai rapid cu 184 diesel 5F e un olandez care mergea la 8:25 dar cu interior complet scos, masina e SC fara trapa, doar scaune fata, roll cage, soft agresiv 240+ cai, semi-slickuri, frane Cupra. ba la un moment dat a coborat la 8:12 ceva de genul dupa multe ture facute cu masina in conditii de track day cu nr masini limitate,nu touristfahrten. si oricum omul face trackdays peste tot in vestul europei in fiecare weekend aproape, deci nu ne comparam in niciun fel ca si experienta.

ca si concluzie, consider ca acum am ajuns sa merg decent in conditiile date: momentan am aproape 40 ture facute in 2012,2013,2014,2015,2016 adica 5 sezoane, si nu toate la volan, am numarat si pe cele "in dreapta". 2-3-4 ture maxim pe excursie la ring, e foarte putin. mai departe ca si target pt timp nu vreau sa ma mai aventurez prea tare, poate doar dupa un curs de pilotaj adevarat, ceva ce iau in calcul.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1635
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

25 Aug 2016, 15:22

Bafta! Conduci chiar bine! Numa ai grija sa nu o dai de gard :-)
Seat Toledo Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

26 Aug 2016, 10:20

Brava, Gamere! Keep it up!

Rupe-i motzu' data viitoare, ca e fiare, bre.. Se indreapta :)))))
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Uomuom
Mesaje: 116
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

26 Oct 2016, 19:04

Pilotezi f bine Gamer, dar cred ca ai investit ca bani in circuite (pregatirea masinii, deplasarea pana acolo, taxe, etc.) aproape inca pretul unei masini.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

26 Oct 2016, 22:02

mersi pentru aprecieri. nu pot numi pilotaj ce fac, mai degraba condus sportiv amator. daca mi-ar permite timpul as incerca sa fac treaba asta un pic mai serios, asa abia apuc 2-3 iesiri pe an. suficient cat sa nu uit gustul dar nu cat sa ma ajute f mult la invatare / progres asa cum as vrea.

revin cu detalii cand e cazul, sper sa prind anul viitor un curs de pilotaj adevarat de cateva zile pe ring.
 
Avatar utilizator
Uomuom
Mesaje: 116
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

27 Oct 2016, 19:34

E, sa nu fim modesti, ce faci tu este pilotaj. Am cochetat si eu mai demult cu astfel de experiente, dar cum am alte prioritati si asteptari acum, automobilul il folosesc doar in scopuri "casnice". M-am uitat cu placere intrand in ritmul cursei tale si am tresarit la denivelarile pe care le-ai abordat de cateva ori pt a castiga timp. Noroc ca erau suprainaltate si erau pe interiorul curbei. De cateva ori ai fost la limita aderentei, dar din ce am observat masina nu a supravirat. Mi-a placut ca nu iti plimbi mainile pe volan si le tii ferm la 9.15. Tipul cu bmw seria 3 ce te-a depasit parea f bune....sau putin kamikaze. Frumos ca cei depasiti semnalizau dreapta ca te-au observat.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

27 Oct 2016, 20:53

daca dupa vizionarea filmuletelor de pe aici consideri ca nu a fost timp pierdut nu pot decat sa ma bucur ;)
pe ring sunt unele "kerb"uri pe care poti sa te urci si altele care dezechilibreaza masina si sunt foarte periculoase, trebuie sa le inveti un pic inainte. bine, spre sfarsitul de sezon te ajuta si urmele de cauciucuri de pe ele, se cam innegresc cele ok.

 
Avatar utilizator
Uomuom
Mesaje: 116
Membru din: 01 Ian 2016, 12:35
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

27 Oct 2016, 21:26

Acum depinde de nivelul celui ce te priveste. Un campion al genului, care sa cunoasca bine si circuitul, sigur ca ar sesiza anumite greseli importante si te-ar invata cum sa nu le mai faci. Poate ar fi nimerit sa primesti si feedbackul unui adevarat expert si ai iesi mai ieftin, decat daca ai trage sa inveti singur din greselile tale.
FR 184 cp M6, Stay safe!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3 [5F]: Red Leon FR 2.0 TDI 184 -> 227 HP

09 Dec 2016, 00:12

nu am mai scris de ceva vreme pe thread, masina o folosesc foarte rar, imi e mult mai usor sa duc copilul la cresa cu transportul in comun - linie directa cu banda de bus dedicata. mult mai bine decat sa stau blocat bara la bara si sa imi planga asta mic in spate sa nu am ce-i face :) in weekenduri nu mai apucam sa facem plimbari, km in bord parca au ramasi 'blocati' dupa excursia la ring din vara.

la capitolul noutati, doar updateul de harti recent (versiunea 2017) si un set amortizoare capota luat de la upory - rusii care au thread si la noi. au mai fost destui colegi de pe forum si cu 5F si cu 1P care au luat de la ei. kitul arata cam asa
Imagine.
iar in cutie avem doua amortizoare, set suruburi piulite montaj si niste instructiuni. ce-i drept, nu e ca la ikea cu numere si sagetute dar tot te prinzi singur din poze fiecare piesa unde vine. pentru cele 4 suruburi cap bila iti dai seama ce si cum dupa dimensiune filet.
Imagine
rezultatul final ar arata cam asa (si amortizoarele si levierul de sprijin original ridicate). mi se pare o solutie mai eleganta acum, si stiu ca mai sunt si alte variante cu kituri amortizoare si mai scurte dar cu o cursa mult mai violenta la care risti sa iti spargi botul daca nu tii distanta :P
Imagine
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator