Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 46
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 07:18

Foarte frumos!
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Mirciuliqa
Mesaje: 853
Membru din: 17 Sep 2009, 15:21
Localitate: Bucuresti, Metalurgiei
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 08:22

gamer555 scrie:
am bifat in weekendul asta si Seat European Meeting (8), asa pe fuga, impreuna cu my sidekick Tyrone
Imagine

si bineinteles... doza de ring :roll: revin cu detalii
Imagine



Sefu'!!!!
Vezi ca asta fu a 7-a intalnire anuala. :hi
A 8-a e la anu si mergem ca am vazut ca anul asta a fost lume multa.... :drive
---------------------------------------
EX - SEAT Leon 1M 2003 1.8 20V - IL 03 BDA
VOLKSWAGEN Passat B6 2006 1.9 TDI - B 48 MMT
SEAT Leon 5F 2013 1.6 TDI - B 770 EGO
 
Avatar utilizator
Tyrone
Getaway driver
Mesaje: 218
Membru din: 03 Aug 2013, 15:37
Localitate: Belgium

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 09:04

iVladBogdan scrie:
Sa mai pui video-uri de pe circuit daca mai ai.
Chiar ma uit cu placere la ele.

Ala din spate era RS6 veritabil?


Din cate imi amintesc la start acel Audi era RS6, ca ma uitam la franele lui :lol:
Chiar si cand am fost eu ca melcul aveam un RS6 in spatele meu, model mai vechi, dar acel sunet motor, bestial. De fapt e cel din avatar.

Eu vreau sa vad bucatile cu M3-ul , au fost chiar faine :yah
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 10:53

@iVladBodgan, vezi in filmuletul de mai jos, era RS6 veritabil, bineinteles.

pe scurt, rezumat: m-am hotarat cu o zi inainte sa merg, vremea se anunta superba, am gasit si pe vali pasager asadar ne-am trezit de dimineata si am plecat. am dat o fuga pe la mendig si am participat la poza de grup (roger 2012 style) si apoi am plecat la ring. acolo, meniul clasic, paradisul pentru orice fan motorsport si masini in general. erau niste baieti din "Supercars Club Arabia" cu niste masini deosebite, sa zicem. o sa postez un filmulet in care i-am prins (din urma) pe cativa dintre ei pe ring. cateva din masinile prezente...
Imagine

revenind la lucruri mai serioase, am facut in total 4 ture, prima cu vali de warmup (vs arab money) si apoi alte 3 din care doar una singura mai curatica fara steaguri galbene si fara sa fiu intarziat de altii prea mult. hotlapul il puteti vedea mai jos, cu ceva comentarii sub el. timpul este 9:23 si am fost foarte bucuros ca mi-am facut "targetul" stabilit cand am inceput sa ma dau pe ring, sa fiu sub 9:30. fiecare lap in plus inseamna experienta adunata si vad asta la increderea pe care o am sa intru in anumite portiuni unde inainte eram mult prea incet. in plus, sa faci mai multe ture intr-o zi te ajuta foarte mult, nu se compara cu 2 ture azi 2 peste un an cum faceam pana acum, etc.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DmQcQmEZ43Q[/youtube]

0:20 la start (Bridge) am asteptat un Polo GTI sa treaca in fata si nu am mai plecat lansat, am pierdut putin.
0:55 acelasi Polo si un Bmw m-au incetinit un pic din cauza celui de-al doilea care nu s-a dat la o parte mai repede iar Polo si cu mine nu aveam putere sa trecem repede.
2:30 la acea saritura ating eu viteza maxima pe ring, cam 215 km/h
2:50 incepe coborarea spre Fox Hole, jos sunt cam la 185-190 km/h pe usoara accelerare (nu se franeaza sau ridica piciorul din gaz), masina pur si simplu pluteste dupa punctul de compresie.
4:05 din cauza unui oilspill (marcat si cu lichid acoperit cu nisip vizibil) in Kallenhard si Miss-Hit-Miss am intrat un pic mai incet si mai spre exterior de trasa ideala
4:56 Ex-Muhle, aici "imi moare motorul la deal" de fiecare data, dar acum am pierdut cateva secunde in plus incetinit de trafic, n-am putut sa ma arunc mai tare in ea.
5:15 Lauda Links (locul unde a avut Lauda accident in 76), fiindca nu am viteza mare iau curba cu piciorul in gaz, se vede cum intra ESPul in bord :)
8:00 Brunchen 2, am intrat larg pentru ca aveam masina pe interior

pe scurt, e realizabil sub 9:20 cu masina full stock si fara riscuri asumate, pentru nivelul meu de super incepator (32 de ture pe ring din care doar 19 la volan, si distribuite pe 4 ani) e decent.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 11:03

Bravos boss, esti de neoprit :yah .
Nu cred ca a meritat ocolul pe la Mendig. Poate le vine minteala cap si organizeaza ceva intr-adevar international. Pana atunci mi se pare doar o gasca de baieti profitori, care nu se gandesc decat la buzunarele lor, iar adevaratii fani (outside De) tot spera in ceva mai bun.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Aug 2015, 11:44

am fost doar asa sa aruncam o privire, daca tot eram in zona.

au inceput sa apara poze
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 15:35

si filmuletul cu tura de incalzire unde am prins cativa baieti din Supercars Club Arabia. se pot vedea pe filmulet, depasiti cam de toata lumea:
0:01 Lamborghini Aventador (lol, cum pleaca de pe loc cu viteza luminii, si apoi il gasesc imediat dupa 2 curbe)
7:00 Ferrari 458 Spider
8:55 Ferrari FF
10:00 Lamborghini Aventador
10:52 Ferrari 458 Speciale

imi pare rau ca nu am apucat sa "depasesc pe circuit" (lol) McLaren P1 si Veyron :lol: :drive se zvonea pe la casele de bilete ca arabii ar fi cumparat fiecare bilete "Saisonkarte" de 1650 euro, doar ca sa se dea cate o tura. deh, biletul normal de 27 euro era o jignire pt ei probabil :roll:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NOrAOv7A04A[/youtube]
* e posibil sa fi scapat cate una doua vorbe de duh, nu am apucat sa verific si sa cenzurez. am lasat si discutiile de dupa, asa, de caterinca. "seful smecherilor" :hi :yh :tongue

 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 16:24

Sa te duci lunar cu leonu pe circuit, asta inseamna sa fii mafiot ! :)))
Frumos, conduci super ; presupun ca cel cu ferrari care a trecut pe langa tine in ultimul minut avea ~ 300km/h nu? :hi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 17:27

cel cu ferrariul era pe linia dreapta unde se merge la racit motorul si franele dupa 20 de kilometri de "omor", linie care se termina brusc cu bariere (cu limita de 30). inainte exista si limita de 130 de la inceputul liniei drepte pentru cei ca baiatul din imagine, batuti in cap care nu inteleg ca plimbarea s-a terminat de la Gantry (podul audi).
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 18:40

asta e ultima tura, cu numarul 4, in care am mers cel mai "tare" in ziua respectiva. din pacate timpul nu e cel mai bun pentru ca am avut doua steaguri galbene


1:21 ma depaseste singura masina pe tot lapul, un Megane RS, stau dupa el 1 minut si 10 pe steag galben (-18 secunde comparat cu bucata respectiva curata pe alte ture ale mele)
3:22 incepe coborarea spre Fox Hole, ating 190 km/h in compresie
4:00 intru prea tare in Adenau Forst si nu stau pe trasa buna, apoi intru iar la steag galben. dupa dau de un grup care mi s-a parut suspect de incet, am stat dupa ei un pic (-5 secunde total pana spre Kallenhard pe alte ture ale mele)
7:50 dupa Karussell am fost incetinit un pic de un smart si un Toledo in Wipperman (deh, diferenta nu atat de mare de putere si urcare).
9:25 intra ESPul dupa ce depasesc un Polo GTI in Pflantgarten 2

fara diversele intarzieri as fi fost sub 9:20 garantat. :hi
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 19:24

Chiar ca ai mers tare. Ti-am mai zis: ai devenit dependent de nring si nu te mai dai just for fun, ci pentru performanta. Sper sa te tina makineta in continuare :hi
 
Avatar utilizator
Tyrone
Getaway driver
Mesaje: 218
Membru din: 03 Aug 2013, 15:37
Localitate: Belgium

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Aug 2015, 20:09

7:50 dupa Karussell am fost incetinit un pic de un smart si un Toledo in Wipperman (deh, diferenta nu atat de mare de putere si urcare).


Toledo ala a fost fara frica, cred ca a intrat tura de tura omul.


* e posibil sa fi scapat cate una doua vorbe de duh, nu am apucat sa verific si sa cenzurez. am lasat si discutiile de dupa, asa, de caterinca. "seful smecherilor" :hi :yh :tongue


I woke up in a new Bugatti :lol:

Oricum, si tura aia a fost faina ! ( :drive :help: )
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

26 Aug 2015, 17:37

Roger scrie:
Chiar ca ai mers tare. Ti-am mai zis: ai devenit dependent de nring si nu te mai dai just for fun, ci pentru performanta. Sper sa te tina makineta in continuare :hi

ma dau pentru adrenalina, nu pentru performanta. chiar si acum cand ma uit la filmulete imi creste iar tensiunea :) iar makineta n-are de ce sa nu ma tina, nu intru cu motor rece, nu o duc in linia rosie, am mereu grija la temperatura uleiului (nu a sarit de 116 grade), verific nivel lichide, presiune roti, nu fac ture lipite desi sunt convins ca as putea (fac mereu racire frane si motor). si oricum sunt altii care se dau zilnic mult mai tare si nu le maraie nimic masinile.

un circuit mai scurt cu reprize de accelerare / franare la cateva secunde omoara masina mult mai repede decat ringul (vezi kelu, etc)
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

26 Aug 2015, 22:50

Da asa este aici maisna e destul de menajata de traseu.
De curozitate care e cea mai mare viteza dezvoltata de tine pe acest traseu.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

26 Aug 2015, 23:22

gamer555 scrie:
...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DmQcQmEZ43Q[/youtube]
...
2:30 la acea saritura ating eu viteza maxima pe ring, cam 215 km/h
...


raspunsul era cateva posturi mai sus
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 46

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori