Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 46
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

27 Feb 2015, 18:16

doar Cupra are buton dedicat de ESP(ESC) off. la FR se poate scoate din meniul [Car] -> [Setup] -> [ESC System]. Se poate dezactiva complet doar cu anumite codari cu VCDS, altfel se poate selecta doar "ESC Sport".
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

27 Feb 2015, 21:47

Nu mi se pare corect sa nu ai un buton care sa-ti permita decuplarea, doar nu iei cu tine programul sa decuplezi esp la semafor.
Am testat un astfel de model cu dsg dar cred ca cutia manuala e mult mai dinamica. Pana pleca de pe loc e mare plictiseala la setarea noua a dsg-ului.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Arhigraph
Mesaje: 48
Membru din: 06 Ian 2015, 20:20

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

23 Mar 2015, 18:43

Am o intrebare: cat e consumul tau real in oras si la drum si cam cu cat a scazut consumul dupa rodaj?
Eu am un consum foarte mare si sant putin ingrijorat. 8,7 - 9,3 in oras si 6,3 la drum iar media la plin mi-a iesit 7,4%.
Merci.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 07:47

Si cat te asteptai sa consume?
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Arhigraph
Mesaje: 48
Membru din: 06 Ian 2015, 20:20

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 12:08

Ma asteptam sa consume in jur de un litru, un litru si ceva peste ce scrie in carte: scrie 5,7 in oras - ma asteptam la un 7 - 7,5 maxim, iar in afara scrie 4,1 si ma asteptam la un 5,5 max.
Nu crezi ca e o asteptare rezonabila? Masina e inca in rodaj si ma stept ca peste cateva mii de km sa mai scada consumul dar totusi...
Am avut inainte un Land Cruiser 120 de 3mii cmc si imi consuma in oras 10,5 -11,5 si avea 2200 kg ! Ti se pare ok sa consume 9,3 - 9,5 Seatul ?
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 14:15

nu pot sa iti ofer cifre, de fapt nu pot sa iti dau unele relevante pentru tine pentru ca folosim masinile in medii diferite si nu stiu care e stilul tau de mers. pe scurt, am aruncat un ochi pe spritmonitor la mine, si vad asa: in primii 1000-2000 kilmetri media a fost mai ridicata cam cu un litru, undeva la 7.4. rodajul l-am facut in drumuri mixte, marea majoritatea totusi pe autostrazi.

in prezent am consum mediu total de 6.4 dupa 19.000 km. masina o folosesc foarte putin in oras, si oricum foarte rar ajung in aglomeratie si stat bara la bara. marea majoritate a kilometrilor sunt facuti pe autostrada, pe tempomat la 126kmh (in bord)...

eu unul nu m-as speria de acele cifre, pot sa iti garantez ca motorul e unul economic. oricum tu ai STul care e un pic mai greu si asta se reflecta in consum.

important acum nu e consumul ci sa faci un rodaj corect. incearca sa mergi normal, nu pe eco acesti primi 1500 km, iar in ultimele doua sute din ei sa urci din ce in ce mai sus in ture (nu brusc neaparat si nu cu motorul rece). dupa aia poti merge eco la consum sau "forja", cum vrei...
 
Avatar utilizator
matraguna
Mesaje: 70
Membru din: 28 Mar 2013, 11:47
Localitate: Cluj Napoca

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 16:06

Ca tot ne-a dat gamer un pont, iaca si o medie reala pentru masina ta (Arhigraph): 6.34

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Seat Leon FR 1.8 TSI DSG 180CP Universo Black, 2013
viewtopic.php?f=206&t=15969

Seat Leon Style 1.4 TSI 125 CP Black, 2010-2013

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 16:56

ca tot vorbim de statistici, am vazut ca aveam 7.26 media la 1P folosit in aproximativ aceleasi conditii (in afara romaniei). e drept ca foloseam zilnic masina in oras, dar chiar si la mers pe autostrada in aceleasi conditii consumul e mereu mai mic la 2.0 184 decat la 2.0 tdi generatia veche.

asa cum se vede aici am evoluat la fiecare SEAT in materie de consum. de fapt e cumul de factori, mers din ce in ce mai mult in afara localitatii, motoare din ce in ce mai economice, pedala din ce in ce mai usoara de-a lungul timpului (probabil) etc http://www.spritmonitor.de/en/user/gamer555.html
toledo ~8.7
leon 1P ~7.8
leon 5F ~6.4
 
Arhigraph
Mesaje: 48
Membru din: 06 Ian 2015, 20:20

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Mar 2015, 21:51

Merci pentru raspunsuri.
M-am mai linistit. Eu am facut o medie de 7,4% in primii 500 km, din care 300 in oras pe drumuri scurte si cu aglomeratie si 200km in afara, mers cam 120 -130kmh cu portiuni de 170 fara sa depasesc 3200rpm. Pare ca sant in grafic deocamdata.
Diferenta de greutate fata de un Leon normal este de doar 45 kg. Nu mi se pare foarte relevant la consum.
E o informatie importanta sa nu merg pe eco in rodaj. Eu am folosit si eco la cateva drumuri dar mi s a parut ca o tine prea jos in ture si am schimbat pe normal.
O alta chestie pe care am observat-o e ca la DCC, masina e tare chiar si pe comfort, iar pe sport e kart. Ma asteptam la o diferenta mai mare fata de modul normal.
La drumurile pe care le "servesc" pe aici e cam jale chiar si cu jantele pe 17 care nu prea imi plac...
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Mar 2015, 07:09

Cat timp motorul e nou, nerodat desi acum vin cu o oarecare prerodare din fabrica, consumul este putin mai mare.
Motorina si in special combustibilul pe care-l cumparam iarna, este de calitate inferioara indiferent ce vedem noi scris pe pompa.
In aceste conditii consumul declarat de tine este corect, mai ales ca masina foloseste un soft de fabrica generic fara corectii care daca ar fi optimizat corect, ajustat corect ti-ar permite o economie de combustibil vizibila, probabil cu cca. un litru mai putin in oras. Nu ma refer la un eco tuning neaparat ci pur si simplu la optimizare care de face si la eco si la power tuning.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Mar 2015, 12:50

@arhigraph: iti va lua un pic de timp ca sa simti diferentele intre setarile DCC. personal le simt mult mai bine acum cand stiu exact sa "il citesc" decat la inceput cand nu stiam cum reactioneaza pe diverse tipuri de drum. mie unul imi place maxim versatilitatea suspensiei, mai ales ca aici majoritatea trecerilor de pietoni sunt inaltate si acolo se simte cel mai bine balansul caroseriei pe Confort.
La tine ai cumul de factori momentan: motor in rodaj, cutie DSG, greutate un pic mai mare. e normal sa fie consumul mai mare ca la mine de exemplu. inca ceva: merg cam tot timpul cu aerul pe Eco, asta inseamna ca nu merge compresorul, il pornesc doar cand am nevoie. si asta influenteaza consumul. Cand apesi pe A/C Auto de obicei porneste si compresorul imediat.

Eu mi-am facut profil Individual cu urmatoarele setari:
- suspensie: DCC Confort (pt motivele expuse mai sus)
- volan: Normal (nu am nevoie de volan "tare" la mers normal)
- motor: Sport (pt a putea fi agil in oras si a evita lagul de la Eco, si pentru Sound Actuator ca sa cred ca merg mai repede decat o fac :roll: )
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

03 Mai 2015, 22:27

o mica plimbare pe Zolder ieri, alaturi de colegii nitzu, wallentinu, danytoledo99 si altii.
ImagineImagine

am aruncat un ochi la masinile expuse ca sa fiu la curent cu "noutatile". cam mult low and slow pentru gusturile mele, dar au fost si destule masini venite pentru fugareala. am facut si o amicala cu nitzu, m-a cam presat sa ma bag pt ca stia ca are sanse, venea cu experienta dupa zolder si ciney anul trecut, cu soft la masina iar eu cu masina mai slaba ca anul trecut si fara nicio plecare pe ea. felicitari nitzu, am vazut filmarea si m-ai fi batut si cu bancheta la locul ei si celelalte chestii din portbagaj scoase pentru cursa :yah :roll: :hi
apoi am incercat revansa dar s-au facut niste rearanjari pe grila, eu am ajuns sa ma dau cu un M135 Xdrive, adica 3.0 turbo benzina tractiune integrala, putere dubla etc. LOL. am facut o plecare si mai proasta ca prima, si am terminat cu plimbare cu steag alb deasupra, trebuia sa fiu idiot sa trag de masina in conditiile respective. nitzu si-a luat-o si el de la un 370Z si cam asta a fost aventura noastra, ne-am hotarat ca locurile noastre sunt in tribune cu astfel de adversari.
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

04 Mai 2015, 09:51

gamer555 scrie:
....apoi am incercat revansa dar s-au facut niste rearanjari pe grila, eu am ajuns sa ma dau cu un M135 Xdrive, adica 3.0 turbo benzina tractiune integrala, putere dubla etc. LOL. am facut o plecare si mai proasta ca prima, si am terminat cu plimbare cu steag alb deasupra, trebuia sa fiu idiot sa trag de masina in conditiile respective. nitzu si-a luat-o si el de la un 370Z si cam asta a fost aventura noastra, ne-am hotarat ca locurile noastre sunt in tribune cu astfel de adversari.

Asta e de cacao rau, pentru ca nici ala cu M-ul nu cred ca s-a ales cu vreo satisfactie si nici tu nu ai scos dracii din masina. Era diferenta prea mare intre ele. Aia de la Zolder sunt chiar batuti in cap.
A fost pierdere de timp. Si eu daca as fi fost in locul tau, ma dadeam ''la pas'' daca adversarul era aproape dublu ca si putere..etc...
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

04 Mai 2015, 11:33

nici macar cu o Cupra280 nu as fi avut ce sa caut langa M135. oricum in jurul nostru marea majoritate erau numai masini de drag sau cel putin modele speciale, puternice, etc. nu stiu daca au fost prea multe masini mai slabe ca ale noastre, oricum noi eram acolo doar pentru amicale intre noi si atat :)
 
Avatar utilizator
clinlin
Mesaje: 227
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

05 Mai 2015, 09:23

Cum e cu asigurarea masinii cand o duci pe circuit? Mai e valabila? Sau iti iei ceva care sa acopere in mod special ziua de circuit?
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 184CP
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 46

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator