Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 46
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Ian 2015, 20:28

Sunt curios daca ai cronometrat pe exemplarul tau care sunt valorile urmatoare:
- 0...100km/h
- 0...402m
- viteza maxima pe bord si eventual turatia la care o obtine.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7201
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

24 Ian 2015, 23:51

Performantele masinii nu le-am masurat, de fapt nu am facut nicio plecare in forta. Producatorul da 7.5 secunde pt 0-100 si din ce am vazut pe net cam pe acolo iese si in realitate. 402 nu am unde sa incerc, poate doar simulat cu un dispozitiv gps care nu e exact.
Pt viteza maxima nu am niciodata traficul necesar pt a o testa, ajung des pe autobahn dar in zile aglomerate. Cu 5ful am atins 235 dar eram departe de linia rosie, nu am retinut exact ce turatie era, poate urca mai sus.

O sa fac masuratori in momentul in care trec la stage 1 ca sa stiu ce am castigat.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

25 Ian 2015, 10:34

Perfect ar fi sa faci o masuratoare inainte si apoi cate una dupa fiecare modificare.
La 235km/h 5 nu era in rosu sau ai vrut sa spui 6?
Asa in carte am vazut si eu valorile dar eram curios ce e in realitate, cat despre 0...402m daca folosesti un accelerometru eroarea e minima nu e ca la viteza prin GPS. Aparatul are un senzor de accelrare si un timer bine calibrate iar in functie de cat mentii presiunea pe timp iti calculeaza foarte bine timpul. Nu vorbim de masurat puterea... pt ca aici ...
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 509
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 00:55

Salut Gamer. Am impresia ca in pozele astea 2 ceva nu este in regula cu Lip-ul de cauciuc de dedesubt ? se vede o decupatura in plus asimetrica la buza aia jos
ImagineImagine
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7201
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 01:58

Pot sa iti garantez ca nu am lovit nimic pe sub masina si pur si simplu asa vine acel deflector, asimetric. Mi-a ridicat si mie semne de intrebare, poate e asa doar la diesel daca la tine e altfel.
 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 509
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 10:25

inteleg inseamna ca la tine e altfel , al meu este intreg pe mijlloc.
Imagine

De la o piatra nu ar fi avut cum sa ajunga asa. m-am gandit eu ca asa e din fabrica. totusi ciudat
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7201
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 10:44

foarte buna observatia ta, cu ocazia asta am aruncat o privire la celelalte 184uri pe forum si se vede aici viewtopic.php?p=358055#p358055 ca si saibot are la fel, la clinlin nu am vazut poza concludenta.

la DTZ cu 2.0 150 deflectorul are aceeasi forma ca la tine, intreg. cu ocazia asta am aflat un nou mod de a identifica un 184 pe langa cele pe care le stiam: etrier spate pozitionat pe axul orizontal al discului, spre fata - doar 2.0 TDI 184 si 1.8 TSI 180, ambele cu suspensie independenta spate au asa, iar urmatorul pas pt mine era sa ma uit la turometru in interior, vedeam care e diesel sau benzina.

 
Avatar utilizator
BrasovBogdan
Mesaje: 509
Membru din: 18 Oct 2013, 01:17
Localitate: BV

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 11:05

Faza cu etrierele am vazut-o si eu si am intuit diferentele de dotari. dar nu stiu care este rostul formei diferite al deflectorului .!? din pacate nu arata prea ok. motiv , poate adaugi un deflector Rieger .:-)
LEON SC FR1.8 DSG

http://postimg.org/image/qap1j0t97/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 283
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Feb 2015, 18:19

Nu cred ca e facuta la intamplare decuparea aceea. Probabil e pentru o racire mai eficienta la ceva...ulei, cutie. O sa ma uit sub masina sa vad ce e in dreptul ala
2015 Seat Leon Cupra 280
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7201
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Feb 2015, 02:15

Cu ocazia intalnirii am bagat un pic de detailing, mai e un pic de munca la urme de insecte pe bot
Imagine

M-am bagat pe sub masina sa vad motivul pentru forma deflectorului, se pare ca exista doua fante in scut si aerul este directionat spre ele. O sa verific in etka sa vad exact ce e in spatele lor
Imagine
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Feb 2015, 11:17

De obicei astfel de fante sunt facute pentru racirea carterului inferior al motorului si al cutiei de viteze.
Rolul lor functional este destul de important chiar daca aparent pare sa nu aibe importanta.
E important mai ales la drumuri lungi pe autostrazi vara, cum e in spania de exemlu si ai un deal de 2-3km foarte abrupt unde racirea chiar e importanta pana la ultima resursa.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7201
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Feb 2015, 14:09

am lamurit problema, acele fante sunt pentru coolerul EGRului care acum e corp comun cu supapa EGR si sunt pozitionate fix sub galerie evacuare/turbo (la fostul BKD coolerul era in spate sub turbo de unde tragea gazele recirculate dar supapa EGR era in partea din fata inaintea galeriei de admisie). DPFul are o dimensiune impresionanta si are doua guri de iesire, una spre evacuare alta spre acest cooler EGR.

totusi nu inteleg de ce la 2.0 TDI 150 nu arata la fel acel deflector pt ca si acel motor are DPF
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Feb 2015, 15:06

Practic este acelasi motor, desigur cu mici diferente in special la accesorii.
Cand ceri putere mai mare si randamentul termic se schimba iar caldura disipata este mai mare. Avea nevoie sa raceasca, iar eu banuiesc ca scoate aer cald din compartimentul motor nu introduce.
Nu am avut ocazia sa ma bag sub un astfel de seat sa realizez daca este pentru ventilatie sau pentru extractie de gaze calde pe principiul Bernuli.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
clinlin
Mesaje: 227
Membru din: 07 Noi 2013, 11:58
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

10 Feb 2015, 12:20

Ca sa citez o vorba draga noua, "asa face toate sefu' ". La generatiile anterioare de Golf deflectorul ala era decupat pentru echiparile diesel cu transmisie DSG pentru a facilita racirea cutiei de viteze. La noi nu imi dau seama exact daca doar pentru EGR e facuta treaba asta, mai ales ca gamer a observat bine ca motorizarea de 150CP nu are asa ceva.
Seat Leon FR '14, 2.0TDI 184CP
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

27 Feb 2015, 16:52

Cum se decupleaza ESP la acest model?
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 46

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator