Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 46
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

01 Ian 2015, 13:34

La Multi Ani! Happy Birthday, maaaan! :cheers :cheers :cheers Ai inceput un an nou...pe doua planuri. :hi
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

01 Ian 2015, 19:32

gamer555 scrie:
Mersi bogdan

Sebastian, nu inteleg intrebarea. Masina mea nu e SC, e in 5 usi.


Scuze era sc in mintea mea.
La masina ta ma refeream.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7205
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

02 Ian 2015, 10:38

Mersi dany !

Sebastian, masina are deocamdata motor stock, am doar cateva modificari estetice in acest moment. O sa urmeze stage 1 dar nu imediat ci spre sfarsitul garantiei.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

02 Ian 2015, 18:11

Da inteleg exact cu e pacostea asta cu garantia, dar tot e bine ca la multe modele se poate face citirea/scrierea softului direct prin mufa OBD.
La revizie nu se vede decat daca se cauta in mod special si daca cumva e cazulse poate reveni la softul de fabrica imediat.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 283
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

03 Ian 2015, 11:22

Chiar daca se trece la softul de baza tot se vede interventia asupra calculatorului.
In cazul unei defectiuni se va cauta sigur. Firmele serioase de tuning nu ascund faptul si chiar atentioneaza ca modificarea softului se vede relativ usor.
Eu am intrebat la REVO, TCM, DIMSPORT, AMC Tuning si toti mi-au spus acelasi lucru. Nu stiu cine s-ar risca....mai ales ca masinile noastre sunt noi si bolile copilariei inca nu s-au descoperit...
2015 Seat Leon Cupra 280
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Mesaje: 313
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

03 Ian 2015, 20:18

Depinde de scule si de model.
Daca se deschide fizic ecu 100% e clar ca daca cineva vrea sa sa uite se vede.
Anumite ecu au un fel de contuar pentru scrieri si se vede ca a fost scris, de cate ori a fost scris... eventual cand a fost scris ultima data.
Dar mai sunt si cateva smecherii. Modifici softul si pastrezi semnatura celui original, sau dupa ce pui originalul daca ai ceva grav ceri din propie initiativa o resoftare la reprezentata, de obicei nu se prind o fac si-ti incaseaza banii. Asa se sterg absolut toate urmele. Dupa aia reclami defectul...
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

05 Ian 2015, 14:42

@resoftare.
Nu se merita sa iti pierzi garantia, mai ales ca masina e cumparata din belgia iar reviziile tot acolo se vor face, pentru cativa cai in plus..

Legat de masina. Am avut si eu ocazia sa o conduc saptamana trecuta si sa-mi fac o impresie.
  • Seat Sound System: se aude impecabil: bass clar, sunetul plin, nu gajaie si nu maraie nimic; merita toti banii;
  • Volanul: mult mai subtire ca cel de pe 1P si nu mi-a placut nici textura lui, cum se simtea in mana. dar e un lucru cu care te poti obisnui
  • Directia progresiva: de pe loc, am intors masina (180 de grade) facand cam o jumatate de cursa. e extrem de utila pentru parcari si locuri unde ai nevoie de multe manevre. mi-ar placea sa am asta si la 1P pentru ca la parcari invart la facalet de ma satur.
  • Navigatia: are extrem de multe configurari si monitorizari prin meniuri pe acolo, e foarte customizabil si raspunde repede la comenzi.
    Insa nu-mi place ecranul deloc, dar asta e general valabile pentru toate navigatiile OEM din gama VW pe care le-am vazut pana acum.
    Am sperat ca o sa vad schimbari majore in priviinta asta, dar am fost dezamagit :oops: :
      1. PPI-ul (numarul de pixeli raportat la dimensiunea ecranului) e mic;
      2. Luminozitatea prea mare si contrastul slab.
      3. Fontul textului e acelasi ca la cele vechi; oribil si pixelat.
    In schimb, ecranul mic de pe bord, are toate lipsurile mentionate mai sus. Ala se vede super bine.
  • Suspensia: pe modul Sport se comporta cam la fel cum e 1P-ul acum cu cauciucuri pe 15". deci e confortabila in orice mod mergi (eco, normal, sport)
  • Culorile de pe usa care se schimba in functie de mod: de pe net aveam impresia ca e o banda led lata pusa direct pe usa .. defapt, pe usa se vede doar reflexia unui led/neon care se afla in interiorul portierei. quite cool :roll:
  • Ambreajul: aici in mod sigur nu sunt un expert pentru ca nu am condus zeci de masini ca altii, insa mi s-a parut ciudat ca undeva pe la jumatatea cursei era mai tare ca in rest..
  • Puterea: E 'eliberata' progresiv, dar e suficienta.
  • Farurile LED: Dau un PLUS(mare) de aspect masinii si vizibilitatea e foarte buna.
  • Trapa 'panoramica': Nu as putea sa o numesc chiar panoramica, dar chiar daca e doar pe jumatate de masina tot ai o vizibilitate foarte buna al imprejurimilor. Probabil lipsa vizibilitatii o au doar cei de pe locurile din spate :mrgreen: .
  • Butoane in habitaclu: Ca la avion.. butoane si setari peste tot.

Overall:
Masina aduce foarte multe plusuri la capitolul confort fata de 1P si nici exteriorul nu este deloc urat. E intradevar un pas inainte fata de 1P !
Thumbs up pentru alegere :thumbright:

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Ian 2015, 14:33

Daca nu ti-ai scris numele cu cuiu' pe capota dupa drive test nu se ia in considerare :tongue Dar hai, fie... Treaca de la noi :)

O mica chestie.. E cumva o incurcatura aici ?

ClotzA scrie:
[*]Suspensia: pe modul Sport se comporta cam la fel cum e 1P-ul acum cu cauciucuri pe 15". deci e confortabila in orice mod mergi (eco, normal, sport)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7205
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Ian 2015, 17:13

cred ca se referea la confort peste gropi, denivelari, etc. cu siguranta nu vroia sa spuna "tinuta de drum", stabilitate :)
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

06 Ian 2015, 17:58

Eu eram pregatit, mi-am adus si cuiu de acasa .. dar nu m-a lasat, ca cica scriu urat :cry:

revin la suspensie..
La capitolul comfort peste grop si denivelarii, 5F cu roti de 17" si modul sport activat se simte precum 1P-ul cu roti de 15" si suspensia stock de SportUP. deci poti sa treci peste canale fara sa te ajungi acasa cu rinichii in buzunar.
La capitolul stabilitate (tot in modul sport) mi s-a parut mai stabila ca 1P-ul cu roti 17".
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Ian 2015, 14:02

Aham, am inteles acu'.

Da, DCC e smecherie mare. Sa-mi dai adresa lu' GMR din Belgia, ca ma duc la el la garaj intr-o noapte si ii las masina pe patru caramizi. Cred ca se potriveste DCC si pe maisna mea. Daca nu, o iau la pila si o fac sa se potriveasca :D

Cum e cu autocolantu', domnu' Gamer? Rezista? Arata execelent combinatia. Oglinzile de ce nu iti plac tot negre?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7205
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

07 Ian 2015, 17:01

deocamdata tine bine, inca nu am spalat-o. o sa ma duc la niste punjabi care spala manual, sper sa ma inteleg cu ei sa le zic sa nu insiste in zona.

DCC ruleaza, doar ca lenea ma impinge sa merg in modul ECO mai tot timpul pt ca acolo e suspensia de Comfort default. as putea configura modul Individual cu suspensie moale si acceleratie normala, dar comoditatea nu ma lasa, plus ca stiu ca asa mai castig 0.001% la consum prin folosirea ECO.

* la drumul de RO am avut consumul peste 6.5 dar stilul de mers a fost total diferit fata de cel obisnuit pe autostrazile din belgia. autobahnul te impinge la fugareala iar in romania e necesar sa bagi reprize de depasiri daca nu vrei sa stai in coloana cu matizurile si solenzele pe DNuri.

** PS: fara tenta de snobism sau elitism ca doar de aici am plecat dar nu mi-a fost deloc dor de gaozarii care forteaza coloana la comarnic cu doua roti pe contrasens sau cu doua roti in afara carosabilului, "smecheri" de doi lei cu numere de Etalea sau Bulgarea cu cruciulite in geamuri si cu samanta intre dinti care gesticuleaza prin parbriz sa ma grabesc, se baga in fata mea si apoi nu se dau cand ii imping de la spate tot dealu' negru unde s-ar fi rasturnat daca mergeau in ritm cu mine... mi-am luat si flashuri pe autostrada de cateva ori de la zmei care doar vroiau sa se bage un pic mai in fata ca sa revina apoi in coloana la 110. altu imi da flashuri desi intrasem pe portiune de zapada pe autostrada buc ploiesti necuratata si masina devenise incontrolabila deci nu ma putea replia brusc, bineinteles s-a tras in fata mea dupa si mi-a bagat frana in fata, doar ca apoi sa se calmeze instant si sa mearga in rand cu lumea, dar trebuia o acea ultima incordare, nu ? de clasicele "baieteli" ale celor cu SUV nu mai are rost sa spun nimic.

sper doar sa ne insanatosim si sa scapam usor usor de aceste cocalareli de doi bani din trafic. :roll:
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

08 Ian 2015, 21:57

De oglinzi tot n-ai zis.. De ce nu iti plac negre :)

Tie ce iti mai lipseste ca si optional? Doar ACC, parca... Nu?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7205
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

09 Ian 2015, 00:57

nu stiu, pur si simplu nu ma incanta oglinzile negre. eventual poate le fac tot in folie ca sa pot sa revin repede.

optionale lipsa sunt mai multe: ACC, pack driver assist (lane assist, high beam assist), dab radio, pack safety (martor centuri spate), pack illumination (leduri interior) in momentul in care am luat masina. intre timp a mai aparut navi high

in afara de ACC care era 500 euro (si care este mai putin util pe manuala, asa cum am explicat) restul erau ieftine si le puteam bifa doar ca sa am masina extra full ++ dar deja consider ca m-am intins cu optionalele si am ajuns prea sus la pret pentru un 2.0 TDI care nu e vreo editie limitata sau rara, etc.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Episodul 3: Red Leon FR 2.0 TDI 184 HP

09 Ian 2015, 13:28

Da, corect, in afara de ACC si chestiile de assist nu prea merita.

Acum am vazut ca exista pachetul Black Exterior, care pt. vreo 370 de euro iti infoliaza plafonul si iti vopseste oglinzile negre. Ai scapt ieftin la baieti :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 46

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator