Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

problema electrica

16 Noi 2008, 16:30

Am si eu un seat toledo din 2002 1.6 benzina si numai stiu ce sa fac.mi se consuma bateria in 2 zile daca numai pornesc masina.am luat alta baterie varta anul trecut aceeasi problema asta vara am fost la mare am stat 6 zile nu a mai pornit masina am fost cu masina la garantia la baterie mi sa zis ca e vina mea de la masina ca are un consum de 0.220 a cred si ca normal ar trebui sa fie de 0.05.am fost la 2 service si am pus masina pe tester si nu imi ararta nici o problema de incarcat e perfect 14.2 imi baga alaternatoru numai stiu ce sa mai fac.am mai masurat un golf 3 si ala consuma 0.290 A si spunea ca nu are probleme cu bateria.am scos tot de pe masina alarma inchidere si tot asa consuma.Stie cineva ce consum de curent are masina in repaos?va rog numai stiu unde sa ma duc cu ea luna asta am ramas iar in parcare cu ea.stima
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 18:51

Salut,
Bine ai venit, nu prezinti si tu masina? ceva poze, impresii, probleme avute si cum au fost rezolvate?.
Despre baterii s-a tot scris.
In traficul urban o baterie nu are timp sa se incarce decat undeva la jumatate din capacitate.
Poate sa fie si cu elementi de argint, cum sunt pe avioane, tot va trebui sa o incarci macar o data pe luna pe un redresor.
La buna functionare a instalatiei de incarcare contribuie mai multi factori.
Alternatorul, care trebuie sa debiteze o tensiu8ne constanta, indiferent de consumatori de 13,8v-14,5V. Tensiune ce depinde de mai multi factori unul din ei fiind temperatura ambianta.
Toate cablurile trebuie sa fie in perfecta stare si sa nu fie oxidate in sertizarea de la papuc.
Poti verifica si singur daca ai alternatorul in stare buna, cu un instrument de masura.
Pornesti motorul si il tii turat la 2000rpm
Masori pe bornele bateriei si trebuie sa ai o tensiune intre 13,8-14,5V, dar sa nu fluctueze intre aceste limite.
Pornesti cei mai mari consumatori, aeroterma, proiectoare si faruri, tensiunea trebuie sa ramana constanta, eventual poate sa scada 0.2-0.3V nu mai mult.
Cu toti consumatorii porniti pui un tester pe borna plus a bateriei si calalalt pe borna + a alternatorului, nu trebuie sa masori nimic, adica ZERO volti.
Daca masori o tensiune inseamna ca pe traseul de la alternator la baterie ai un contact imperfect ce trebuie remediat.
La fel si cu traseul de masa, un tester be borna minus a bateriei si celalalt pe minusul alternatorului, adica pe carcasa.
Pentru a masura curentul absorbit din baterie de consumatorii ce raman alimentati dupa inchiderea masinii si conectarea alarmei trebuie sa scoti borna minus si sa inseriezi intre cablu si borna bateriei un ampermetru de 10A.
Dupa ce ai inseriat ampermetrul inchizi masina si pui alarma, astepti 60 de secunde pentru activarea alarmei, citesti indicatia de pe ampermetru si acela este curentul consumat din baterie atunci cand inchizi masina.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:02

consumul de curent al masinii mele il stiu e de 0.220 mA sau as aceva mi la masurat la service cand mia verificat consumul ma interesa daca pot afla care e consumul la o masina buna adica cat e in carte standard adica sa stiu daca am eu o probleama cu consumul la masina .bateria am bagato la redresor o noapte iar azi dimineata iara pornit cam greu fila indicatorul cu bateria al masinii.cand masina e inchisa care e valoarea care o consuma calc si ce mai e pe masina ....una buna.multumes ptr raspuns maine am sa verific asta cu borna alternatorului si borna minus a bateriei ca asa ceva nu mia facut la nici un service.stima
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:09

A mea (1.6 16v 105 cai) consuma in oras cam 8.5-9.5 iar in afara 6.5-7 .Cat despre problema ta eu tind sa cred ca e din cauza alternatorului.Am avut niste probleme asemanatoare la fostul Opel si erau datorate puntii de diode si a releului de incarcare din alternator.
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:12

Deci ai incarcat bateria pe redresor si tot greu a pornit?
Mai fa inca o data figura cu redresorul si dupa ce o montezi pe masina pune un instrument pe bornele bateriei, roaga pe cineva sa dea la autiomat si masoara tensiu8nea la bornele bateriei.
Nu trebuie sa scada sub 11V, cat timp invarte demarorul.
Daca scade bateria este terminata, ori mai grav ai o problema la demaror, poate sa consume mai mult decat trebuie si atunci seaca bateria rau.
Nu poti face o comparatie cu alta masina, la consumul in repaus, asta din cauza diferentelor de echipare.
De exemplu un senzor de perimetru poate consuma intre 40 si 80mA, cel de soc poate lua intre 15-30mA, depinde ce anume mia ramane alimentat si pentru cat timp, unitatea de alarmare mai consuma si ea 20mA cel putin.
Fa masuratoarea cu ampermetrul si asteapta cel putin un minut dupa armarea alarmei si inchiderea usilor, asta pentru a intra in functiune senzorii.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:15

alternatorul baga 14,2 cu motorul pornit deci e in parametri ma interesa consumul de curent pe care masina il trage in repaos de pe baterie.as lua alta baterie dar daca ma duc la garantie iar imi zice ala ca consumul meu e prea mare si nu imi da garantie de asta intrebam .o masian in repaos chiar consuma 0.05 mA?nu are calc cu kilometrajul si ceasul care merge mereu?nu stiu intreb si eu.multumesc
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:16

Salut andrei.toledo,
Era vorba de consumul de curent din baterie, nu de consumul de combustibil! :lol: :bounce:
Daca stii cat consuma masina ta din baterie cu alarma pusa, masurat dupa un minut de la armare raspunde-i tu te rog, ca eu nu am toledo, oricum este needificator, dar asa sa aibe un element de comparatie.
Multumesc.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:18

Este posibil sa consume 0.05A... asta pentru ca functiile mentinute active consuma foarte putin.
Dar la asta adaugi consumul alarmei, casetofonului si ce ai mai instalat pe ea.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:28

bendixu meu caraie cand pornesc masina asta e o problema?ala de la service a zis ca nu e nimic ca e bun .multumesc ptr sfaturi
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:33

Daca bendixul caraie, poate fi din cauza uzurii excesive, ori poate scapa din cauza unei suprasarcini, trebuie verificat, fa masuratorile asa cum am scris mai sus si vezi ce obtii.
Bafta si nu uita sa complectezi locatia la profil, si sa prezinti masinuta. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:46

BALTAZAR2003 scrie:
Salut andrei.toledo,
Era vorba de consumul de curent din baterie, nu de consumul de combustibil! :lol: :bounce:
Daca stii cat consuma masina ta din baterie cu alarma pusa, masurat dupa un minut de la armare raspunde-i tu te rog, ca eu nu am toledo, oricum este needificator, dar asa sa aibe un element de comparatie.
Multumesc.

Imi cer scuze.Acum am vazut.
Din pacate nu am alarma la masina , se poate masura cu inchiderea centralizata dupa ce o inchid ?
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 19:50

da cu alarma .esti din galati vad ca asa e trecut la semnatura ai un nr de tel ai fost la ENA SERVICE la noi aici ca nu am auzit lucruri bune despre ei.maine muncesc dar marti ma duc sa vad ce fac si o sa postez ce rezultate mi sau dat.
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 20:07

Da.Sunt din Galati.
Referitor la cei de la Ena , iti pot spune ca eu am fost la ei doar cand am cumparat masina pentru o scanare de erori.Nu stiu ce sa spun mai mult despre ei.
Daca ai nevoie de vreo scanare Vag-Com nu ezita sa imi ceri ajutorul.Te pot ajuta eu in aceasta privinta.Iti voi da un PM cu id-ul si numarul meu de telefon.
Numai bine!
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
predatoers
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 16 Noi 2008, 16:22
Localitate: GALATI

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 20:59

am fost la masina am verificat cum mia spus domnu mai sus referitor la baterie si carcasa alternatorului este 0 am dat la cheie de 6 ori de 3 ori a scazut la 10,2 v de trei ori a ramas la 11 ,5 v.maine sun sa ma duc la service sa verifice si varianta cu demaroru (asta e bendixu?)multumesc ptr interes celor care mi-au raspuns sper sa o rezolv ca tare sunt multumit de masina in rest
SEAT TOLEDO 2002 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: problema electrica

16 Noi 2008, 21:04

Ce sa zic, bafta acolo sa rezolvi problema si sa scapi cat mai ieftin ca banuti.
uite asa sa mai marit numarul de galateni. :D
Poate ai timp sa pui si cateva poze cu masinuta ta.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: iancu alexandru și 0 vizitatori