Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 498
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Inchidere circuit Egr - pareri

13 Dec 2013, 23:13

Salut. Din discutiile avute cu un mecanic si niste prieteni am concluzionat ca inchiderea circuitului de egr ar prelungi viata motorului, in detrimentul poluarii mari: motorul din euro 4 devine euro 3 pana cand egr-ul este repus in functiune. Voi ce parere aveti? Se preteaza sa recurgem si la asa ceva?

Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Inchidere circuit Egr - pareri

14 Dec 2013, 09:51

Nu!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Inchidere circuit Egr - pareri

14 Dec 2013, 11:09

mai multe motive sa nu renunt as avea, in ciuda renuntarii la egr.

In primúl rand, EGR-ul ajuta semnificativ la admisia aerului la temperatura optima de ardere, astfel ca aerul rece preluat de afara nu intra in reactie termica , cu unul care este mai cald,arderea poate fi incompleta sau ineficienta :)

In al doilea rand, in timpul iernii motorul este foarte mult ajutat se EGR. In sensul ca, egr-ul ajuta la incalzirea mai rapida a motorului la pornirile reci. Deci si consumul este afectat de acest lucru.

Eu unul nu as renunta, nu a fost pus degeaba.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori