Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
CristianACS
Subiect Autor
Mesaje: 1181
Membru din: 17 Apr 2012, 11:09
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

LuK, Valeo sau Sachs ?

08 Dec 2013, 19:30

Intampin o problema la ambreiaj, patineaza din cand in cand, pedala tine sus de tot. Clar kit-ul e pe duca. Cu toate astea vreau sa inlocuiesc si volanta. O sa merg tot pe masa dubla cu toate ca nu cred ca tine asa mult la 400Nm. Masa simpla e mai sigura dar nu vreau vibratii si zgomot in masina. Cutia de viteze e pe 3 axe nu 2 cat are cutia cu 5 trepte si va transmite un sunet nedorit in masina. Daca a inlocuit cineva kit-ul complet, pe care varianta a mers si de ce ?
Seat Leon 1M Top Sport , ARL - 133kw
Ex: Seat Leon 1M Sport, ASV - 81kw
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: LuK, Valeo sau Sachs ?

09 Dec 2013, 03:17

Cel mai bine iti spune puputavi care a schimbat la arl
 
Avatar utilizator
CristianACS
Subiect Autor
Mesaje: 1181
Membru din: 17 Apr 2012, 11:09
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: LuK, Valeo sau Sachs ?

10 Dec 2013, 20:22

Deci sa inteleg ca 50 de persoane nu si-au inlocuit placa de ambreiaj. Bun, se poate inchide, multumesc.
Seat Leon 1M Top Sport , ARL - 133kw
Ex: Seat Leon 1M Sport, ASV - 81kw
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: LuK, Valeo sau Sachs ?

11 Dec 2013, 01:05

Daca te apuci sa schimbi ceva pe la ambreiaj, nu schimbi doar placa de presiune, sau discul de ambreiaj sau volanta...schimbi tot kitul...eu personal am schimbat tot kitul impreuna cu rulmentul de presiune, kitul l-am ales tot pe LUK(OEM)...si aici ma refer la kitul cu masa dubla...daca vrei ceva sportiv mergi pe Sachs :hi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: LuK, Valeo sau Sachs ?

11 Dec 2013, 12:19

cred ca intrebarea se referea la masina / motorul lui. asa la modul general SMF vs DMF facusem eu un thread aici viewtopic.php?f=4&t=13132
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1382
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: LuK, Valeo sau Sachs ?

11 Dec 2013, 13:16

Este cam impropriu sa faci o comparatie intre DMF si SMF. Pentru ca DMF sunt doar SACHS sau LUK pe cand SMF sunt o gramada de variante aftermarket.

DMF-urile sunt mai silentioase, amortizeaza virbatiile mai bine dar nu rezista la fel de bine in timp la o masina cu mult cuplu cum este ARL-ul remapat.
La DMF din ce am vb eu cu lumea am tras concluzia ca Sachs ar fi mai rezistente, placa de presiune e astfel facuta incat sa reziste la cuplu mai mare.
La unele subansamble ale ambreiajului LUK si Sachs colaboreaza, deci poti sa vezi componente LUK pe kituri Sachs sau invers.

La SMF poti avea un ambreiaj mai zgomots si vibratii mai ales la cutia in 6 trepte.
E foarte importanta volanta la SMF sa fie grea pentru a amortizare cat se poate de mult din aceste virbatii, daca vei cauta ceva aftermarket uita-te pe modele cu volante de 17 sau chiar 21 lbs(~10kg).
NU PUNETI VOLANTE USURATE PE DIESEL. Mai mult rau faceti.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori