Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
nicusor
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 29 Oct 2010, 19:33
Localitate: Bumbesti-Jiu, Gorj
Contact:

problema 1.6 tdi

10 Noi 2013, 13:33

Salut. Am un seat leon 1.6 tdi 77Kw achizitionat in noiembrie 2010. De ceva timp imi face ceva probleme si anume: imi galopeaza la pornire, da sa se innece si imi ramane turat motorul la 1000 ture dupa ce merg cu el daca il las la relanti . In timp ce sta turat la 1000 ture la fel face da sa se innece fara sa scada turatia si se misca si motorul. Mentionez ca nu face tot timpul asa ci periodic. Am fost la reprezentanta in Timisoara l_am pus pe tester si nu a dat nici o eroare. Culmea este ca am dat proba de drum si nu a facut figuri deloc atunci. De galopatul la pornire mi-a zis un mecanic auzindu-ma pornind motorul dupa ce o oprisem cu motorul turat in 1000. De asemenea mentionez ca turatia ramane la 1000 ture, nu oscileaza.
Daca a mai intalnit cineva asemenea probleme sau cine stie despre ce este vorba il rog sa ma ajute. Multumesc!!!
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: problema 1.6 tdi

10 Noi 2013, 17:43

:yh galopat ?
Eu inteleg ca ai multi cai acolo in motor...si da , este normal sa galopeze.
Eu unul nu am prea inteles mai nimic din ce ai scris. Fara virgula, este greu sa inteleg unde incepe si se opreste concluzia ta. :yh :hi ...si inecatul vine de la multa bere.....nzina ! ..proasta!
Sry , mai incearca odata!
Serviciile de ajutor sunt oferite membrilor club Seat si dupa o prezentare cat de cat a masinii, locatia, etc....fara suparare :cheers
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
ionita
Mesaje: 105
Membru din: 12 Noi 2010, 12:56
Localitate: Mioveni,jud Arges
Contact:

Re: problema 1.6 tdi

10 Noi 2013, 20:57

stai linistit....e normal sa faca pt ca are filtru de particule si acesta se regenereaza...adica in relantiu se tureaza mai mult si scoate un sunet mai gros...asa imi face si mie..bafta!
 
Avatar utilizator
ionita
Mesaje: 105
Membru din: 12 Noi 2010, 12:56
Localitate: Mioveni,jud Arges
Contact:

Re: problema 1.6 tdi

10 Noi 2013, 20:58

face atunci cand se incarca cu funingine filtru de particule,si se curata singur(regenereaza)
 
nicusor
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 29 Oct 2010, 19:33
Localitate: Bumbesti-Jiu, Gorj
Contact:

Re: problema 1.6 tdi

10 Noi 2013, 23:15

[quote="nmihai67"]:yh galopat ?
Eu inteleg ca ai multi cai acolo in motor...si da , este normal sa galopeze.
Eu unul nu am prea inteles mai nimic din ce ai scris. Fara virgula, este greu sa inteleg unde incepe si se opreste concluzia ta. :yh :hi ...si inecatul vine de la multa bere.....nzina ! ..proasta!
Sry , mai incearca odata!
Serviciile de ajutor sunt oferite membrilor club Seat si dupa o prezentare cat de cat a masinii, locatia, etc....fara suparare :cheers[/quo

OK. Am un seat leon 1.6 tdi, 77kw si de ceva timp dupa ce merg cu ea 2-3 km de la pornire sau chiar cu motorul cald uneori , cand ma opresc la semafor de ex o las la relanti si-mi ramane turata in 1000 ture, fara sa fluctueze acul de la turometru. Are si o reactie ciudata ca si cum s-ar ineca. Am ridicat si capota m-am uitat la motor cand facea figurile astea si am vazut ca si motorul se misca ciudat atunci cand ramane turata. Motorina bag numai de la peco. Cineva mi-a recomandat sa curat clapeta de acceleratie. Saptamana viitoare o sa merg la reprezentanta in Timisoara sa o curat. Sper sa fie doar asta...


P.S. E diesel nu benzina ;)
 
Avatar utilizator
dzaraider
ClubSEAT Team
Mesaje: 606
Membru din: 05 Ian 2011, 12:48
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: problema 1.6 tdi

04 Dec 2013, 12:30

salut,

Vezi ca la diesel, la leon 1p/ golf 5 cel putin, (deoarece se incalzeste mult mai greu mortorul diesel) masinile vin din fabrica cu un radiator auxiliar de incalzire electric si cand porneste ala (in anumite conditii cum ar fi: temp sub 10 grade, baterie incarcata peste 75% si temperatura motor sub 75 grade) turatia la relanti o sa stea automat la 1000 rpm ca sa poata alternatorul sa sustina voltajul necesar pentru operarea radiatorului electric.
Tot ce am descris mai sus e detaliat si in manualul masinii.

P.S.: Radiatorul respectiv consuma foarte mult curent avand o sigurtanta de 100A in cutia de sigurante din compartimentul motor.

Silviu
Seat Leon FR 1.4TSI MY2016 >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=206&t=22753
EX 2:Seat Leon S copa 1.2TSI >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=15871
EX 1:Seat Leon Referance 1.9 TDI >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=9162
 
Avatar utilizator
focos
Mesaje: 19
Membru din: 16 Feb 2011, 18:34
Localitate: Italia; Iasi-RO

Re: problema 1.6 tdi

23 Mar 2014, 17:13

E 100% filtrul antiparticule care se regenereaza, da-i bice la herghelie sa vezi ce galopeaza dupa ce curata bine filtrul.
Nu are 1,6 tdi cr radiator de incalzire, un coleg are o Octavia 2.0 tdi si pe aia este. :hi
Leon 1.6 TDI CR
------------------

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori