Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
danciu fanel
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 25 Oct 2013, 16:33

probleme sub 2000 rpm

25 Oct 2013, 16:43

salut,
va rog, daca puteti sa ma ajutati si pe mine intr o problema.
am un seat ibiza 2003 1.4 16v de putin timp,ce problema am:am pus-o pe test imi da debit prea mare gaze recirculate(egr),cant vreau sa merg sub 2000 rpm incepe sa tremure,daca accelerez si trec de 2000-2200 rpm merge bine,sa fie acest egr.
 
Avatar utilizator
andrei.ene
Mesaje: 47
Membru din: 13 Iul 2013, 15:48
Localitate: Bucuresti
Contact:

probleme sub 2000 rpm

25 Oct 2013, 18:15

Pot fi mai multe cauze dar nu e exclus sa fie si de la egr. Curata egr-ul si roaga pe cineva cu vag-com sa ti-l recalibreze
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme sub 2000 rpm

25 Oct 2013, 18:52

Pai daca iti da eroarea cu "excesive flow" atunci e blocat pe deschis. Ori e ceva mizerie ce-l retine sa se inchida, ori e primeste comanda sa stea asa. Asta poti vedea daca-l demontezi doar. Poti incerca sa-l speli si sa reusesti sa-l faci sa se miste, sau, daca nu merge, trebuie schimbat. In ambele cazuri, nou sau vechi, trebuie facuta adaptarea lui cu VCDS sau VagCom.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
danciu fanel
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 25 Oct 2013, 16:33

Re: probleme sub 2000 rpm

27 Oct 2013, 17:04

multumesc pentru ajutor,am curatat si egr-ul si clapeta acceleratie ambele erau foarte murdare,merge bine, insa nu le-am facut adaptarea mai este nevoie daca merg,care ar fii diferenta.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme sub 2000 rpm

27 Oct 2013, 17:17

Daca zici ca merg bine amandoua acum, poti lasa asa. Dar prin adaptare stie si calculatorul motorului ce valoare are potentiometrul de pozitie legat de fiecare clapeta la punctul de inchis si la maxim deschis. Deci e o calibrare de fapt. Plus ca poti stinge si becul din bord cu ocazia asta, cred ca era aprins de la eroarea avuta.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori