Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

27 Ian 2014, 16:20

pe la 12 stersai capacu si prin interior pe unde putui "pasta" aia si acum iar incepu sa se formeze...deci ma mancat masina asta...abia astept sa o vand(desi imi place mult de tot seatu...m am saturat de cate probleme au..scapi de una dai de alta)...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: scade turatia

27 Ian 2014, 20:10

Daca faci drumuri scurte, e cam normal sa faca depunerea aia. Verifica epuratorul de gaze sa nu fie infundat, adica acel furtun care vine din spatele motorului si intra in carcasa filtrului de aer. In spate intra intr-o cutie neagra. Posibil sa fie infundata cu depuneri. Vezi ca la unele masini mai e pe la jumatatea acelui furtun inca o chestie montata - e un incalzitor electric al gazelor. Daca ai asa ceva, verifica si acolo sa nu fie infundat. "Ïarna nu-i ca vara" - va rog sa nu politizati fraza asta.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

27 Ian 2014, 21:00

am sa incerc sa ma uit maine dany sa vad ce minunati mai gasesc....ca mi sa urat de probleme la masina asta...
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: scade turatia

27 Ian 2014, 21:47

alex18das scrie:
am sa incerc sa ma uit maine dany sa vad ce minunati mai gasesc....ca mi sa urat de probleme la masina asta...


Toate masinile fac probleme, nici alea noi, din fabrica nu sunt perfecte. Da-i o desfundare in afara orasului, a 2-a pana in rosu si dupa frana de motor. Apoi verifica egr-ul sa nu fie mort
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7212
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: scade turatia

27 Ian 2014, 21:55

la cum se formeaza mazga aia si cu pierderile de ulei, nu cred ca motorul sta perfect la ungere, asa ca mai bine lasa reprizele de forja si verifica epuratorul, cum a zis dany.
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

28 Ian 2014, 21:29

puteti sa imi puneti o poza sa vad mai exact ce sa caut...nu prea ma pricep ...mi ar fi de ajutor
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: scade turatia

28 Ian 2014, 21:35

Urmareste furtunul subtire - cam de 20 mm diametru , care intra in carcasa filtrului de aer si se duce in spatele motorului. Coboara si intra intr-o cutie neagra de plastic montata cam la baza blocului motor, exact deasupra baii de ulei. E cum te uiti la motor, pe stanga, sub galeria de admisie. E prinsa in 3 suruburi parca, si are garnitura de cauciuc pentru etansare cu blocul motor.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
DJ37KLA
Mesaje: 147
Membru din: 15 Noi 2011, 23:01
Localitate: Craiova, DJ
Contact:

Re: scade turatia

11 Mar 2014, 22:40

salut alex, mai ai probleme cu leonul? sau le-ai rezolvat?
:cheers
"Only God can judge me"
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

12 Mar 2014, 00:11

salut ...in mare parte am rezolvat problema...am luat motorul de la cap la coada si nu avea absolut nimic pus iar tot ce e de schimbat noi iar..tot la fel facea cand se incalzea motorul...apoi am trecut la verificat ambreiajul demontat montat alt kit nou...dupa montarea facea dar nu ca inainte...mult mult mai putin adica nu-mi mai murea motorul ca pana acum...tot nu am fost multumit...si solutia de avarie care pare sa fi rezolvat problema a fost o mica gaurica intr un furtun..nu stiu sa iti explic unde duce acel furtun cert este ca de atunci turatia a crescut la 800 de rpm in loc de 700 cat statea pana acum si nu mai face absolut de loc...am pus si alt calculator pe masina si tot la fel facea asta a fost singura solutie mai aveam alt motor sa pun pe ea si era ca noua...daca ai patit si u asa te rog spune mi cum ai rezolvat (oricum am bagat in masina mai mult decat face..mai bn luam una de anglia pt piese la 1000 de euro si ieseam mai ieftin)
numai bine...scz nu am postat pana acum rezolvarea pentru ca abea ieri am luat masina din service unde a stat mai bine de 1 luna...
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

12 Mar 2014, 00:24

am sa atasez maine seara o poza sa vezi in ce furtun am dat gaura...
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

13 Mar 2014, 15:26

Imagine
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 946
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Craiova
Contact:

Re: scade turatia

13 Mar 2014, 15:34

Pentru ce trebuie gaurita chestia aia? Este un fel de aerisire?

Sa sti ca si eu am patit-o odata, eram in oras si pur si simplu am scos din a 3-a sa bag a 2,a calcand ambreiajul s-a oprit omotorul :/ in mers :/. Dai la cheie , a luat-o pana la urma, si nu am mai patit-o de atunci.

Motivul pentru care (cred eu) ca se opreste in momentul in care calci ambreiajul este senzorul de turatie din blocul motor, nu cel de pe axele cu came care citeste pozitia lor, cel din blocul motor care citeste o inductanta ( care sincer nu stiu de unde o citeste ) . Am inteles ca ala ar fi vinovatul pentru aceste "picaje" de turatie.

Alta varianta care mai cred eu ca ar putea fi, distributia pusa prost. Ea te lasa sa greseti 1 maxim 2 pini. Cine a schimbat-o poate a uitat sa imobilizeze axul cu came. La mine a fost gresita cu 1 pin, nu se simtea diferenta mare, dar nu-mi tinea relantiul si batea ceva. Odata ce am schimbat-o , am pus-o si bine , motorul se auzea complet altfel. Mai important ,mergea mult mai rotund, mai ales pe reprize.

Ultima varianta, care nu cred ca este la tine,ar fi legata de parametrii de injectie ai motorului. Sa nu iti taie injectia cand nu mai are acceleratie . Despre asta nu stiu mai nimic, poate ne poate ajuta un cunoscator :)
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: scade turatia

13 Mar 2014, 18:55

N-am mai auzit nicaieri de rezolvarea asta. Si nici nu cred ca voi mai auzi. Cred ca pe acel furtun este vacuum, vine de sub clapeta de acceleratie. Pe acolo se aspira vapori de benzina din rezervor, prin canistra de carbon. Gaurind acel furtun pur si simplu ai dat mai mult aer sub clapeta. Asta ma face sa cred ca de fapt tu aveai probleme pe partea de aer aspirat si nimic pe partea de injectie. Rezolvare tipic romaneasca, sincer.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
alex18das
Subiect Autor
Mesaje: 57
Membru din: 20 Dec 2011, 21:22
Localitate: craiova

Re: scade turatia

16 Mar 2014, 21:56

dany crede ma k de 6 luni in care am demontat motorul odata la un prieten mecanic ff bun ...care a facut tot fb... a doua oara la un service care a zis ca nu isi dau seama decat daca iau totul la rand am zis ok ...la treaba...au descafut montat tot vericat toate furtunasele compresie ...absolut tot era ok totul exact cum trebuie nici o eroare pe vag teste ce o mai fi ...dau cheie o las sa se incalzeasca la fel au ramas prosti...sau inchinat..cand au vazut ca tot la fel face...in service au pus pana si un alt calculator pe masina ca sa verifice ....la reprezentanta seat tot la fel au verificat rasverificat la fel au zis k nu isi pot da seama de unde face am bagat in 6 luni crek 6000 de ron in masina....gaurica aia romaneasca ...desi ma enerveaza ca asa "s'a rezolvat " problema a fost singura modalitate in care sa fac acel ambreiaj sa fie normal...pur si simplu crek ieseam mai ieftin daca montam alt motor pe masina...mai am sa o demontez eu acasa
 
DJ37KLA
Mesaje: 147
Membru din: 15 Noi 2011, 23:01
Localitate: Craiova, DJ
Contact:

Re: scade turatia

28 Mar 2014, 09:45

Nu imi vine sa cred cum ai (a-ti) rezolvat problema, intr-adevar daca schimbai motorul ieseai mai ieftin. Acum ai consumul normal, sau a crescut din cauza acelei gauri?
"Only God can judge me"

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator